Fitness Seller

yvn's log

Zo he frontsquats & deadlift gaan echt lekker omhoog zeg! Je gaat super hard, knap hoor!

• Topic Starter Topic Starter
wow je gaat inderdaad rap omhoog, lekker zeg.

en die hangcleans gaan vast rap lukken, is ook best lastig te timen met heupwerk.

Gewoon eens beginnen met hang cleans. Na die deadlifts en front squats is het lastig om explosief te blijven, wat toch t belangrijkste is bij cleans. Moet nog veel meer snelheid in. Aan t begin van je training ben je explosiever.

Verder goeie training weer natuurlijk.

wow je gaat inderdaad rap omhoog, lekker zeg.

en die hangcleans gaan vast rap lukken, is ook best lastig te timen met heupwerk.
Dankjee :D, Ja klopt daar heb ik ook moeite mee.

Gewoon eens beginnen met hang cleans. Na die deadlifts en front squats is het lastig om explosief te blijven, wat toch t belangrijkste is bij cleans. Moet nog veel meer snelheid in. Aan t begin van je training ben je explosiever.

Verder goeie training weer natuurlijk.
Ah dat is een goeie, volgende keer eens aan het begin van de training doen :)

mooie training! frontsquat gaat behoorlijk goed he? Ik moet er echt nog aan wennen!

mooie training! frontsquat gaat behoorlijk goed he? Ik moet er echt nog aan wennen!
Jaa klopt, was even wennen maar heb nu door hoe die halter moet liggen en toen ging het gewicht ook redelijk snel omhoog dus dat is super fijn! Bevallen die frontsquats nog bij jou? Denk dat als je er eenmaal een beetje aan gewend ben je goed het gewicht kan opbouwen :)

Jaa klopt, was even wennen maar heb nu door hoe die halter moet liggen en toen ging het gewicht ook redelijk snel omhoog dus dat is super fijn! Bevallen die frontsquats nog bij jou? Denk dat als je er eenmaal een beetje aan gewend ben je goed het gewicht kan opbouwen :)

Op zich gaan ze wel maar moet inderdaad even vinden hoe de stang het fijnst ligt. Misschien ga ik volgende week gewicht toevoegen.

Op zich gaan ze wel maar moet inderdaad even vinden hoe de stang het fijnst ligt. Misschien ga ik volgende week gewicht toevoegen.
Jaa klopt het is even uitvogelen maar als je het eenmaal door heb gaat het prima, je kan altijd in kleine stapjes gewicht toevoegen en kijken of het al gaat kan altijd een stapje terug nemen :)

je gaat lekker snel vooruit! nice!

Maandag 03-03
Squat
5x20
5x30
5x40
5x50
Nog super veel spierpijn van gister, dus ben niet zwaar gegaan vandaag.

Shoulderpress
5x20
5x25
5x30
3x35 PR
3x35
1x35 balen dat die laatste niet lukte, het is gewoon nog te zwaar jammergenoeg.

Bendoverrow
5x20
5x30
5x40
5x50 PR
5x50
5x50
5x50
5x50

Glute ham raise half tegen muur, vind het echt een enge oefening maar moet me er toch even overheen zetten.
6xbw
10xbw
10xbw

Ez-bar curls
10x15
10x15
15x15

Pushdown
10x25
10x30
10x35

Hierna nog in de auto een taart recht moeten houden die ik voor mijn vriend heb gemaakt voor zn verjaardag morgen :D hoop zo erg dat het een beetje een lekkere taart is haha.

shoulder press is ook zwaar (ook mijn zwakte)
lekker getraind
en gefeliciteerd met je vriend vandaag! taart is vast gelukt

Doe je shoulderpress gewoon met barbell of? Super sterk hoor! Jammer dat het niet helemaal lukte, maar die zit er binnenkort echt wel in :D
En glute ham raise is idd best een 'enge' oefening, maar wel heeel goed! Ik krijg er wel altijd kramp door in mijn kuiten.. :(

Oh, en gefeliciteerd met je vriend :)

Doe je shoulderpress gewoon met barbell of? Super sterk hoor! Jammer dat het niet helemaal lukte, maar die zit er binnenkort echt wel in :D
En glute ham raise is idd best een 'enge' oefening, maar wel heeel goed! Ik krijg er wel altijd kramp door in mijn kuiten.. :(

Oh, en gefeliciteerd met je vriend :)
Ja shoulderpress doe ik met een barbell :) maar het is gewoon nog te zwaar, maar vind het wel super leuk dat ik weer een keer een pr erop heb, loop daar altijd zo snel op vast haha. Jaa zoo ik heb ook heel erg extreem hoogtevrees wat het nog een beetje enger maakt haha, maarja gewoon vaker oefenen en dan lukt het vast wel :) kramp in je kuiten klinkt echt niet fijn :( dankjee haha :D

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Dinsdag 04-03
Fontsquat
5x20
5x25
5x30
5x40
3x50
3x52.5 PR
Had een te gladde trui aan die barbell gleed elke keer van me trui af, super dom dat ik daar geen rekening mee heb gehouden

Bankdrukken
5x20
5x25
5x30
5x35
4x40
3x40
8x30
8x30
8x30
8x30
Ja bankdrukken gaat de laatste tijd vreed k*t, dus ga weer met 8jes opbouwen vanaf 30 kg

Deadlift
5x40
5x50
5x60
5x65
5x65
5x65 VPR
Ging wel lekker, mijn vorm was veel beter me heupen schoten niet meer snel omhoog :D

Pulldown
10x60
10x70
5x80

Hyperextention
20xbw
20x10
20x20

feli met je 52,5,. nice!!

lekkere train verder

Knap hoor, ondanks de gladde trui toch 52,5 kg! Echt sterk!

Terug
Naar boven