Daphne92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DankjeeZo he frontsquats & deadlift gaan echt lekker omhoog zeg! Je gaat super hard, knap hoor!
gaat echt wel lekker de laatste tijd, ben er echt blij mee. Hoop dat het zo aanhoud voor een tijdje haha 
Dankjeewow je gaat inderdaad rap omhoog, lekker zeg.
en die hangcleans gaan vast rap lukken, is ook best lastig te timen met heupwerk.
, Ja klopt daar heb ik ook moeite mee. Ah dat is een goeie, volgende keer eens aan het begin van de training doenGewoon eens beginnen met hang cleans. Na die deadlifts en front squats is het lastig om explosief te blijven, wat toch t belangrijkste is bij cleans. Moet nog veel meer snelheid in. Aan t begin van je training ben je explosiever.
Verder goeie training weer natuurlijk.

Jaa klopt, was even wennen maar heb nu door hoe die halter moet liggen en toen ging het gewicht ook redelijk snel omhoog dus dat is super fijn! Bevallen die frontsquats nog bij jou? Denk dat als je er eenmaal een beetje aan gewend ben je goed het gewicht kan opbouwenmooie training! frontsquat gaat behoorlijk goed he? Ik moet er echt nog aan wennen!

Jaa klopt, was even wennen maar heb nu door hoe die halter moet liggen en toen ging het gewicht ook redelijk snel omhoog dus dat is super fijn! Bevallen die frontsquats nog bij jou? Denk dat als je er eenmaal een beetje aan gewend ben je goed het gewicht kan opbouwen![]()
Jaa klopt het is even uitvogelen maar als je het eenmaal door heb gaat het prima, je kan altijd in kleine stapjes gewicht toevoegen en kijken of het al gaat kan altijd een stapje terug nemenOp zich gaan ze wel maar moet inderdaad even vinden hoe de stang het fijnst ligt. Misschien ga ik volgende week gewicht toevoegen.

Dankjee Marina

hoop zo erg dat het een beetje een lekkere taart is haha.Jaa shoulderpresses enzo worden zo snel zwaar haha.shoulder press is ook zwaar (ook mijn zwakte)
lekker getraind
en gefeliciteerd met je vriend vandaag! taart is vast gelukt

Ja shoulderpress doe ik met een barbellDoe je shoulderpress gewoon met barbell of? Super sterk hoor! Jammer dat het niet helemaal lukte, maar die zit er binnenkort echt wel in![]()
En glute ham raise is idd best een 'enge' oefening, maar wel heeel goed! Ik krijg er wel altijd kramp door in mijn kuiten..
Oh, en gefeliciteerd met je vriend![]()
maar het is gewoon nog te zwaar, maar vind het wel super leuk dat ik weer een keer een pr erop heb, loop daar altijd zo snel op vast haha. Jaa zoo ik heb ook heel erg extreem hoogtevrees wat het nog een beetje enger maakt haha, maarja gewoon vaker oefenen en dan lukt het vast wel
kramp in je kuiten klinkt echt niet fijn
dankjee haha 

beetje balen van doe trui haha maarka komt de andere keer wel 
Knap hoor, ondanks de gladde trui toch 52,5 kg! Echt sterk!
volgende keer 3x3 proberen met 52.5 en een beetje letten wat voor trui ik aandoe haha