- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja denk dat die DL gewoon moet lukken de volgende keer, als ik de dag ervoor rust heb gehad helemaal. Die komt zeker goed daar ben ik van overtuigdgrijns, herkenbaar te gretig zijn.
Wel lekkere training verder hoor!! ff wachten met de volgende max

die DL komt er zeker hahaDankjulliewell
Gaat nu wel weer lekker, had een tijdje dat alles klote ging maar dat is nu weer voorbij gelukkig, ik voel meer PR's aankomennnn 
Netjes hoor die front squat & bench press!!!en als ik in t afgelopen jaar wel iets heb geleerd van kt dan is het wel dat je niet te snel te veel wil.. Zorgt alleen maar voor teleurstellingen! Maar goed bezig en fijn dat je t gevoel hebt dat er meer pr's aankomen!

DankjeeJa daar leer je zeker van. Ik denk dat hoe lang je ook ervaring hebt, je nog steeds blijft leren. Is alleen maar goed!Maar juist omdat je nog niet lang front squat doet al echt sterk hoor
![]()
ja denk dat ik het ook met je eens ben inderdaad, je blijft altijd leren haha 
haha welkommIk kom ook ff bij jou buurten
Kickass gewichten pak je!
en dankje 
sta nu met me voeten wat meer uit elkaar en gaat echt veel makkelijker dan voor ik dat deed 
ben er heel blij mee haha voelt goed om eindelijk boven de 60 uit te komen ookal is het maar net 2 5 kg het is in iedergeval een begin haha 
mag ik nu eens even een heel domme vraag stellen?(ik en die afkortingen he..)
Wat is PR?

mag ik nu eens even een heel domme vraag stellen?(ik en die afkortingen he..)
Wat is PR?
thanks Kaylee! 

ik schoot alleen met me heupen iets te snel omhoog, moet hier nog een beetje aan werken. Verder voelde het niet zo mega zwaar aan dus dat is fijn