XXL Nutrition

yvn's log

grijns, herkenbaar te gretig zijn.

Wel lekkere training verder hoor!! ff wachten met de volgende max

arch of the gods op de bench, nice.

dl komt wel

Wow wat een gewichten, mooie training!

Gaat lekker met die nieuwe (v)pr's!

super!

• Topic Starter Topic Starter
grijns, herkenbaar te gretig zijn.

Wel lekkere training verder hoor!! ff wachten met de volgende max
Ja denk dat die DL gewoon moet lukken de volgende keer, als ik de dag ervoor rust heb gehad helemaal. Die komt zeker goed daar ben ik van overtuigd :D
En ik moet niet meer zo hongerig zijn over PR's zetten, denk alleen dat dat nooit gaat lukken haahha

arch of the gods op de bench, nice.

dl komt wel

Dankjeee :) die DL komt er zeker haha

Wow wat een gewichten, mooie training!

Gaat lekker met die nieuwe (v)pr's!

Dankjulliewell :D Gaat nu wel weer lekker, had een tijdje dat alles klote ging maar dat is nu weer voorbij gelukkig, ik voel meer PR's aankomennnn :D

Laatst bewerkt:
Netjes hoor die front squat & bench press!!!en als ik in t afgelopen jaar wel iets heb geleerd van kt dan is het wel dat je niet te snel te veel wil.. Zorgt alleen maar voor teleurstellingen! Maar goed bezig en fijn dat je t gevoel hebt dat er meer pr's aankomen!

Netjes hoor die front squat & bench press!!!en als ik in t afgelopen jaar wel iets heb geleerd van kt dan is het wel dat je niet te snel te veel wil.. Zorgt alleen maar voor teleurstellingen! Maar goed bezig en fijn dat je t gevoel hebt dat er meer pr's aankomen!

Dankjee, frontsquat is nog een beetje inschatten met gewicht doe het nog niet zo lang en gaat nog best easy, wil alleen niet te grote stappen nemen in een keer en gewoon langzaam opbouwen anders gaat het zo meteen fout haha.

Ja klopt wel je wilt snel te veel maar dat gaat helaas niet, gelukkig kan ik het wel een beetje aanvoelen wat echt (nog) te zwaar is en wat ik waarschijnlijk wel aan kan, was dit keer gewoon iets te gretig, had mijn PR poging tot zondag moeten uitstellen maar ja daar leer je van he haha :)

Ja daar leer je zeker van. Ik denk dat hoe lang je ook ervaring hebt, je nog steeds blijft leren. Is alleen maar goed! :D Maar juist omdat je nog niet lang front squat doet al echt sterk hoor :D

Ik kom ook ff bij jou buurten:)
Kickass gewichten pak je!

Vrijdag 28-02
Squat
5x20
5x30
5x40
5x50
3x55
3x62.5 PR
3x62.5
3x62.5
Yeahh eindelijk boven de 60 uit happy :D sta nu met me voeten wat meer uit elkaar en gaat echt veel makkelijker dan voor ik dat deed :)

Pushpress
5x20
5x25
5x30
3x37.5
Had vannacht op me arm geslapen dus had een beetje last van me schouders, lukte van geen meter dus haha

Bendoverrow
5x20
5x30
5x40
5x47.5
5x47.5
5x47.5
5x47.5
5x47.5
Was een vriendin mee gaan trainen en kreeg elke keer de slappe lach... Maar lukte nog best

Hyperextention
20xbw
20x5
20x10
20x15

whoaaa, gaaf van je squat!

Goed van je squats! Op naar de volgende PR!:cheer:

mag ik nu eens even een heel domme vraag stellen? :D (ik en die afkortingen he..)
Wat is PR?

aah haha :-) ok nu ben ik helemaal mee! :D

mag ik nu eens even een heel domme vraag stellen? :D (ik en die afkortingen he..)
Wat is PR?

Haha maakt niet uit! Gewoon vragen als je het niet weet anders kom je er nooit achter hihi maar je heb het antwoord al van Kaylee :) thanks Kaylee! :D

Zondag 02-03
Frontsquat
5x20
5x30
5x40
3x45
3x50 PR
3x50
3x50
Ging best lekker :D

Bankdrukken
5x20
5x25
5x30
3x35
2x40
1x40 kon elke keer niet goed liggen dit lukte van geen meter :(

Deadliften
5x40
5x50
5x60
3x65
3x72.5 PR
3x72.5
3x72.5
Super blij mee :D ik schoot alleen met me heupen iets te snel omhoog, moet hier nog een beetje aan werken. Verder voelde het niet zo mega zwaar aan dus dat is fijn :)

Hangcleans
5x20
5x25
5x25
5x25
5x25
5x25
Nog steeds de techniek onder de knie krijgen haha.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven