- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, ik was al benieuwd wat voor plaatjes je in me log zou zetten. Ik vind ze heel mooi dankjeWel echt balen van je training maar volgende keer gaat het vast weer beter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Haha en deze:
Volgende keer gaat het denk inderdaad weer beter (hoop ik).Ja klopt! Heb ze nog.niet vaak gehad dat echt alles zo vreselijk.ging maarja zal vanavond vast beter gaan (hopelijk)die dagen zitten er soms bij...jezelf vergeven en morgen/next time better!
Haha inderdaad zag het ookal roen ik veel mensen hun log ging lezen. Grappig dat het allemaal tegelijk.is.Volgens mij was het vandaag de nationale training ging k*t dag... Ik had er ook last van![]()
Meer mensen hadden inderdaad last van een k*ttraining volgensmij.. Kan gebeuren, die trainingen zitten er helaas ook om de zo veel tijd bij.. Probeer het volgende keer gewoon extra goed te maken!![]()
en dan weet je ook dat het dus niet alleen aan jou lag haahha

Jaa gelulkig wel hahaIk zij toch dat het beter zou gaan! Nice front squat pr![]()

ThankssZiet er toch netjes uit
Hoe zit die pulldown in elkaar eigenlijk? Voor mij is 10x75 echt súper veelheb je mega lats ofzo
?
Ik had het er ook best zwaar mee haha, ik hou hem wel smal vast, dat scheelt ook wel wat en het is een pulley waaraan je ook aan de onderkant en aan de bovenkant zo'n kabel heb, dat scheelt denk ik ook wel.
Jaa gelulkig wel haha
Ik had het er ook best zwaar mee haha, ik hou hem wel smal vast, dat scheelt ook wel wat en het is een pulley waaraan je ook aan de onderkant en aan de bovenkant zo'n kabel heb, dat scheelt denk ik ook wel.
Ik probeer me bovenrug meer te trainen omdat ik met me deadlift vooral hierdoor vast zit wat ik een beetje balen vind dus doe die pulldown best veel ook de laatste tijd![]()
Volgens mij zou je rug met dit gewicht al wel goed moeten zijn 
Okee, dan nog heel knap hoorVolgens mij zou je rug met dit gewicht al wel goed moeten zijn
Weet je zeker dat je deadlift niet door iets anders vastloopt? Lats pak je er namelijk niet zo mee geloof ik..
had de vorige keer vooral moeite met me schouders naar achter blijven.houden. Doe nog meer rug oefeningen om me rug sterker te maken, dit is er alleen een.van. Ben wel van mening dat als ik meer zou willen deadliften ik het gewoon meer moet doen, dat dat het belangrijkste is
.Mooie training weer meid! Ik hoop dat ik ooit zo sterk word als jij!![]()
hard doortrainen en dan is het makkelijk te halen
.
Dankjeeje gaat super vooruit!
zover ben ik nog lang niet!
Top hoor..

Misschien wel goed geweest dat je wat minder tegen je max aan bent gaan zitten en meer in volume hebt getraind deze training! Resultaat: pr's!!!![]()

als ik die setjes zo zie yvn....is die 70 deadlift een eitje
jij maakt veel setjes continue, knap hoor!
Ja idd, die 70 moet wel lukken! Fijn dat 't goed ging
supersterkte dumbellrow ook![]()