Fitness Seller

yvn's log

die dagen zitten er soms bij...jezelf vergeven en morgen/next time better!

Volgens mij was het vandaag de nationale training ging k*t dag... Ik had er ook last van:(

• Topic Starter Topic Starter
Wel echt balen van je training maar volgende keer gaat het vast weer beter:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha en deze:
Haha, ik was al benieuwd wat voor plaatjes je in me log zou zetten. Ik vind ze heel mooi dankje :D Volgende keer gaat het denk inderdaad weer beter (hoop ik).

die dagen zitten er soms bij...jezelf vergeven en morgen/next time better!
Ja klopt! Heb ze nog.niet vaak gehad dat echt alles zo vreselijk.ging maarja zal vanavond vast beter gaan (hopelijk)

Volgens mij was het vandaag de nationale training ging k*t dag... Ik had er ook last van:(
Haha inderdaad zag het ookal roen ik veel mensen hun log ging lezen. Grappig dat het allemaal tegelijk.is.

Meer mensen hadden inderdaad last van een k*ttraining volgensmij.. Kan gebeuren, die trainingen zitten er helaas ook om de zo veel tijd bij.. Probeer het volgende keer gewoon extra goed te maken! :)

en dan weet je ook dat het dus niet alleen aan jou lag haahha

Meer mensen hadden inderdaad last van een k*ttraining volgensmij.. Kan gebeuren, die trainingen zitten er helaas ook om de zo veel tijd bij.. Probeer het volgende keer gewoon extra goed te maken! :)

en dan weet je ook dat het dus niet alleen aan jou lag haahha

Haha klopt inderdaad, dat maakte het al minder erg.
Ja het is echt balen dat die dagen/periodes erbij zitten maarja gaat vast wel weer beter haha.

Maandag 17-02

Frontsquat
5x20
5x25
5x30
5x40
5x45
5x45
5x45
5x45
5x45 VPR

Bankdrukken
5x20
5x25
5x30
3x35
3x37.5
3x37.5
3x37.5
1x37.5
Ging niet zo heel lekker, hoop dat bankdrukken snel weer beter gaat.

Bendoverrow
5x20
5x30
8x42.5
8x42.5
8x42.5
8x42.5 VPR

Pulldown
10x60
10x70
10x75

Ging al veel beter als gister dus dat is beter :D

Ik zij toch dat het beter zou gaan! Nice front squat pr :D

Ziet er toch netjes uit ;)
Hoe zit die pulldown in elkaar eigenlijk? Voor mij is 10x75 echt súper veel :eek: heb je mega lats ofzo :o ?

Ik zij toch dat het beter zou gaan! Nice front squat pr :D
Jaa gelulkig wel haha :D

Ziet er toch netjes uit ;)
Hoe zit die pulldown in elkaar eigenlijk? Voor mij is 10x75 echt súper veel :eek: heb je mega lats ofzo :o ?
Thankss :D Ik had het er ook best zwaar mee haha, ik hou hem wel smal vast, dat scheelt ook wel wat en het is een pulley waaraan je ook aan de onderkant en aan de bovenkant zo'n kabel heb, dat scheelt denk ik ook wel.
Ik probeer me bovenrug meer te trainen omdat ik met me deadlift vooral hierdoor vast zit wat ik een beetje balen vind dus doe die pulldown best veel ook de laatste tijd :D

Jaa gelulkig wel haha :D

Ik had het er ook best zwaar mee haha, ik hou hem wel smal vast, dat scheelt ook wel wat en het is een pulley waaraan je ook aan de onderkant en aan de bovenkant zo'n kabel heb, dat scheelt denk ik ook wel.
Ik probeer me bovenrug meer te trainen omdat ik met me deadlift vooral hierdoor vast zit wat ik een beetje balen vind dus doe die pulldown best veel ook de laatste tijd :D

Okee, dan nog heel knap hoor ;) Volgens mij zou je rug met dit gewicht al wel goed moeten zijn :roflol:
Weet je zeker dat je deadlift niet door iets anders vastloopt? Lats pak je er namelijk niet zo mee geloof ik..

Okee, dan nog heel knap hoor ;) Volgens mij zou je rug met dit gewicht al wel goed moeten zijn :roflol:
Weet je zeker dat je deadlift niet door iets anders vastloopt? Lats pak je er namelijk niet zo mee geloof ik..

Het is ook al een tijdje geleden dat ik me.max op me deadlift heb geprobeerd, ben namelijk weer omlaag gegaan in gewicht en langzaam aan het opbouwen met meer herhalingen naar de 70 kg. Dus als ik daar uitkom verwacht ik dat het weer een stuk beter gaat :) had de vorige keer vooral moeite met me schouders naar achter blijven.houden. Doe nog meer rug oefeningen om me rug sterker te maken, dit is er alleen een.van. Ben wel van mening dat als ik meer zou willen deadliften ik het gewoon meer moet doen, dat dat het belangrijkste is :).

Laatst bewerkt:
Mooie training weer meid! Ik hoop dat ik ooit zo sterk word als jij! :)

Mooie training weer meid! Ik hoop dat ik ooit zo sterk word als jij! :)

Ah dankje :) hard doortrainen en dan is het makkelijk te halen :).
Ik train namelijk nog helemaal niet zo lang en train vooral op kracht, denk.ook dat ik nog best goed vooruit ga :)

je gaat super vooruit!
zover ben ik nog lang niet!
Top hoor..

Misschien wel goed geweest dat je wat minder tegen je max aan bent gaan zitten en meer in volume hebt getraind deze training! Resultaat: pr's!!! :D

Misschien wel goed geweest dat je wat minder tegen je max aan bent gaan zitten en meer in volume hebt getraind deze training! Resultaat: pr's!!! :D

Ja klopt, probeer ook niet elke training zo dicht bij me max te zitten en het een beetje af te wisselen met meer volume :)

Dinsdag 18-02
Squat
5x20
5x30
5x40
Zooooo veeel spierpijn lukte van geen meter.

Dumbellrow
10x20
8x22.5
8x22.5
8x22.5

Pushpress
5x20
5x25
8x30
8x32.5 VPR
6x32.5
Ja balen net twee te weinig maar kan ermee leven haha.

Deadlift
5x40
5x50
5x65
5x65
5x65 VPR
Dit ging zo goed, was er echt blij mee eindelijk gaat me deadlift weer lekker dus dat word gewicht erop plakken kijken of ik eindelijk boven de 70kg uit kan komen :D

Ez-bar curls
15x15
15x15
15x15

als ik die setjes zo zie yvn....is die 70 deadlift een eitje

jij maakt veel setjes continue, knap hoor!

Ja idd, die 70 moet wel lukken! Fijn dat 't goed ging:D
supersterkte dumbellrow ook:eek:

als ik die setjes zo zie yvn....is die 70 deadlift een eitje

jij maakt veel setjes continue, knap hoor!

Ja idd, die 70 moet wel lukken! Fijn dat 't goed ging:D
supersterkte dumbellrow ook:eek:

Dankjulliee :D
Ja ik heb de 70 al een paar keer gedaan maar toen kon ik elke keer me schouders niet goed naar achter houden. Die 65 ging zo snel achter elkaar en me schouders naar achter lukte ook prima, dus hoop dat ik snel boven de 70 DL uitkom :)

Terug
Naar boven