- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe frontsquat gaat lekker snel vooruit ben er blij mee 
had echt geen normale sportschoenen had altijd mijn schoenen aan.die ik voor veldwerk gebruik dus was zeker een goeie aankoop 

DankjeeGoeie hoor die squat! Die derde herhaling zit er volgende keer echt wel in! Je gaat met zo'n mooie stijgende lijn vooruit, dus komt vast goed! En die safety bar squats zijn raar he haha!
ben wel blij dat die squat ongeveer is gelukt haha had de derde rep echt net niet. Volgende keer beter. En die safety bar squat zooo voelde inderdaad heeel appart, was even wennen haha Dankjee

Dankjee, was vooral dat ik me zo mpe voelde en heel snel verzuurde vergeleken met normaal wat een beetje naar was haha.
Dankjee voor dit complimentVoor een training die volgens jou niet geweldig gaat, ziet het toch aardig uit hoor! Je bent sterk! En helaas zitten er ook soms training tussen die wat minder gaan.. Maar dat motiveert je alleen maar weer om volgende training extra hard te gaan!
jaaa zeker weten volgende keer er lekker tegenaan. Heb zondag een mock meet bij phm dua ben wel van plan pr's te zetten, ben wel benieuwd haha. En dit soort trainingen zitten er inderdaad wel eens tussen maarja valt niet zi veel aan te doen haha 
Jaa dankjeeVoor een niet geweldige training en moe zijn ziet dit er heel mooi uit! En nog een vpr ook!!

moe en kapot? jij viert zeker feestjes op zaterdag?
Goed gezond vandaag
Grappig om te lezen dat jij je training niet goed vond gaan terwijl t een hele mooie training is (volgens mij en vele andere)![]()

haha dankjee en welkomLees nu een aantal trainingen van je terug. Jij gaat lekker zeg! Zelfs de dagen dat je volgens jezelf niet goed gaat vind ik erg sterk!
IN![]()

Jaaa haha dag geen (v)pr's is een dag niet geleefd. Gaar weer goedHoppa! Mevrouw scoort weer wat pr's! Gaat het weer beter met je?
had zondag een beetje een after party dip. Me vriend vierde zn verjaardag dus was te laat gaan slapen en wat alcohol gedronken haha. En dat heb ik gemerkt de volgende dag. Gelukkig is het weg want ben echt een hekel aan trainingen die (voor mijn gevoel) slecht gaan haha 
DankjeeGoeie training zeg!Echt lekker die (v)pr's!!! En sterke bor ook!