gcjoel
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 67kg
Dankjee! Het is eigenlijk gewoon squatten maar dan met een safety bar in plaats van een normale halter. Die ziet er zo uit:
OK nog nooit gezien! haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjee! Het is eigenlijk gewoon squatten maar dan met een safety bar in plaats van een normale halter. Die ziet er zo uit:
Jaa zie dat het plaatje het niet meer doet
jammer genoeg.plaatje doet t niet...
maar idd...je PR-regen had een dagje pauze en gaat nu gewoon lekker door
(was de taart nog in de smaak gevallen btw?)
gister deed hij het wel haha balenn, hier heb ik een ander plaatje die het hopelijk wel blijft doen haha:

zonder muur heb ik ook nog geprobeerd, maar ging nog niet 
Dankjee
merk wel dat me vorm nog niet helemaal goed is met 70 en veel reps dus ga denk na zondag weer wat terug in gewiccht en meer op techniek, met 65 lukte het de vorige keer nog wel goed
maarja 70 zit nog best dicht aan me max.Dankjee, ging nog best easy

Jaa kloptZo lekker als je merkt dat je meer gewicht aankan dan vorige keren! Keeeep it up![]()
kan ook echt niet wachten tot ik die glute ham raise zonder die suffe muur kan haha. Nog even oefenen probeer het ergens volgende week nog wel een keer haha 
Haha jaa klopt, die laatse ging het bestBenches werden met de set beter, goeie intra workout progressie

Glute ham raise half tegen muur
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw
Meer op eigen krachtzonder muur heb ik ook nog geprobeerd, maar ging nog niet
![]()
Jaaa het gaat lekkerr

Op een glute ham raise (soort rek inderdaad) maar ik heb het nog maar een paar keer gedaan dus kan het nog niet op eigen kracht, dus schuif hem zo dat als ik me laat vallen ik onder in precies met me handen tegen de muur aan kan komen zodat ik nog wel omhoog kan komenzou je kunnen uitleggen hoe je deze oefening doet?
als ik op google kijk, zie ik mensen het alleen met een barbell of een speciaal rek doen.
dit doe ik steeds meer zonder afzetten zodat ik deze oefening zometeen gewoon kan doen hoe je hem hoort te doen.Jaaa het gaat lekkerr
Op een glute ham raise (soort rek inderdaad) maar ik heb het nog maar een paar keer gedaan dus kan het nog niet op eigen kracht, dus schuif hem zo dat als ik me laat vallen ik onder in precies met me handen tegen de muur aan kan komen zodat ik nog wel omhoog kan komendit doe ik steeds meer zonder afzetten zodat ik deze oefening zometeen gewoon kan doen hoe je hem hoort te doen.
ik snap um!

Filmpjes volgen nog 

Dankjee, jaa had gezien in je log haha echt grappigherkenbaar die Deadlift PR!Voelt zo lekker he
Pfoei die cijferkes met de squat en bench: respect hoor, ook al faalde je bij de laatste pogingen.
(wat is mock meet btw?)

dus hoop dat je het een beetje snapt haha