MuscleMeat

yvn's log

plaatje doet t niet...
maar idd...je PR-regen had een dagje pauze en gaat nu gewoon lekker door

(was de taart nog in de smaak gevallen btw?)

• Topic Starter Topic Starter
Jaa zie dat het plaatje het niet meer doet :( jammer genoeg.
Het is ook best wennen om het met zo'n halter te doen, maar het is wel een leuke squat variatie.

plaatje doet t niet...
maar idd...je PR-regen had een dagje pauze en gaat nu gewoon lekker door

(was de taart nog in de smaak gevallen btw?)

Jaa inderdaad zie het dat het plaatje het niet doet :( gister deed hij het wel haha balenn, hier heb ik een ander plaatje die het hopelijk wel blijft doen haha:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jaa klopt gelukkig wel haha hou van pr's :D
Hij vond de taart lekker gelukkig, was er ook 5 uur mee bezig ofzo dus gelukkig haha :D

Donderdag 13-03
Frontsquat
5x20
5x30
8x40
8x40
8x40
8x40 VPR

Bankdrukken
5x20
5x25
5x30
8x35
8x35
8x35
8x35

Deadliften
5x40
5x50
5x60
2x70
5x70 VPR

Glute ham raise half tegen muur
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw
Meer op eigen kracht :) zonder muur heb ik ook nog geprobeerd, maar ging nog niet :(

Goeie training weer! Lekker die deadlift ook!

Front squat gaat goed!

Zo lekker als je merkt dat je meer gewicht aankan dan vorige keren! Keeeep it up:thumb:

Benches werden met de set beter, goeie intra workout progressie

Goeie training weer! Lekker die deadlift ook!
Dankjee :D merk wel dat me vorm nog niet helemaal goed is met 70 en veel reps dus ga denk na zondag weer wat terug in gewiccht en meer op techniek, met 65 lukte het de vorige keer nog wel goed :) maarja 70 zit nog best dicht aan me max.

Dankjee, ging nog best easy :)

Zo lekker als je merkt dat je meer gewicht aankan dan vorige keren! Keeeep it up:thumb:
Jaa klopt :D kan ook echt niet wachten tot ik die glute ham raise zonder die suffe muur kan haha. Nog even oefenen probeer het ergens volgende week nog wel een keer haha :)

Benches werden met de set beter, goeie intra workout progressie
Haha jaa klopt, die laatse ging het best :)

lijkt zo easy te gaan hier ;)
lekker!

Glute ham raise half tegen muur
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw
Meer op eigen kracht :) zonder muur heb ik ook nog geprobeerd, maar ging nog niet :(

zou je kunnen uitleggen hoe je deze oefening doet?
als ik op google kijk, zie ik mensen het alleen met een barbell of een speciaal rek doen.

lijkt zo easy te gaan hier ;)
lekker!
Jaaa het gaat lekkerr :D

zou je kunnen uitleggen hoe je deze oefening doet?
als ik op google kijk, zie ik mensen het alleen met een barbell of een speciaal rek doen.
Op een glute ham raise (soort rek inderdaad) maar ik heb het nog maar een paar keer gedaan dus kan het nog niet op eigen kracht, dus schuif hem zo dat als ik me laat vallen ik onder in precies met me handen tegen de muur aan kan komen zodat ik nog wel omhoog kan komen :) dit doe ik steeds meer zonder afzetten zodat ik deze oefening zometeen gewoon kan doen hoe je hem hoort te doen.

Laatst bewerkt:
Jaaa het gaat lekkerr :D

Op een glute ham raise (soort rek inderdaad) maar ik heb het nog maar een paar keer gedaan dus kan het nog niet op eigen kracht, dus schuif hem zo dat als ik me laat vallen ik onder in precies met me handen tegen de muur aan kan komen zodat ik nog wel omhoog kan komen :) dit doe ik steeds meer zonder afzetten zodat ik deze oefening zometeen gewoon kan doen hoe je hem hoort te doen.

ow zo. :) ik snap um!

thnx voor je reactie.

ow zo. :) ik snap um!

thnx voor je reactie.

Alstu :D

Vrijdag 14-03
Beetje rustig aan voor de.mock meet van zondag lekker pr's zetten, kan niet wachten :D

Hangcleans
5x20
5x25
3x30
5x30
5x30
5x30
5x30
5x30 VPR
Ging best makkelijk, ga met de techniek wel vooruit volgens mij :)

Squat
5x20
5x20
5x30
5x40
8x50

Pushpress
5x20
5x25
5x30
5x35
5x35
5x35
5x35
5x35

Bendoverrow
5x20
5x30
5x40
5x50

Stiff legged deadlift
5x40
5x50
5x50
5x50
5x50
5x50
Eerste keer dat ik deze doe best chille oefening :)

Zondag 16-03
Vandaag was de mock meet bij PHM. Ging minder dan ik had gehoopt maar was een leuke en leerzame dag :D Filmpjes volgen nog :)
Squat
5x20
5x40
3x50
1x60
1x65
fail 70
Baal zo zwaar dat ik die 70 niet heb gehaald, 65 ging hard maar bij de 70 kwam ik niet meer omhoog, miss liet ik te veel spanning los onderin, want voelde niet een zo super zwaar maarja een faal is een faal volgende keer beter.

Bench
5x20
5x25
3x30
3x35
1x40
1x42.5
failx45
Zelfde verhaal als bij de squat, 42.5 ging nog hard.

Deadlift
5x40
3x50
2x60
1x70
1x75 PR
1x80 PR
Hier lukte wel wat ik in gedachte had kei harde PR :D

Laatst bewerkt:
herkenbaar die Deadlift PR! ;) Voelt zo lekker he
Pfoei die cijferkes met de squat en bench: respect hoor, ook al faalde je bij de laatste pogingen.

(wat is mock meet btw?)

herkenbaar die Deadlift PR! ;) Voelt zo lekker he
Pfoei die cijferkes met de squat en bench: respect hoor, ook al faalde je bij de laatste pogingen.

(wat is mock meet btw?)
Dankjee, jaa had gezien in je log haha echt grappig :)
Het is eigenlijk een soort powerlift wedstrijdje je krijgt 3 beurten die je zelf kan bepalen. Je moet alleen wel omhoog gaan in gewicht vanaf je eerste beurt. Deze lifts hebben dus dezelfde regels als powerlifting (squats diep genoeg en alle lifts met signalen enz) ben echt een ramp in dingen uitleggen :o dus hoop dat je het een beetje snapt haha :D

Laatst bewerkt:
Sterke BOR!:)

klinkt gaaf yvn...en dan zijn die PR's nog meer waard ook! top

Zonde dat de squat en bench net niet lukte, wel super nice dat due 80kg deadlift (toch) lukte!

Terug
Naar boven