AndroidHealthClinic

yvn's log

En toch een PR op DL he!
dat op het laatst! netjes hoor.
Balen van die squat en bench. maar ook die komen wel !

Eens een keer met een riem gaan squatten, dan kan je beter spanning zetten.

De deadlift was mooi

• Topic Starter Topic Starter
Dankjeee :D

klinkt gaaf yvn...en dan zijn die PR's nog meer waard ook! top
Ja was ook echt leuk om te doen :)

Zonde dat de squat en bench net niet lukte, wel super nice dat due 80kg deadlift (toch) lukte!
Ja klopt maar volgende keer beter, dacht echt dat ik die 80 niet zou halen maar dat die toch nog gelukt is was wel echt nice :D

En toch een PR op DL he!
dat op het laatst! netjes hoor.
Balen van die squat en bench. maar ook die komen wel !
Jaa klopt, komt zeker goed, ik ga nog prima vooruit dus over een tijdje zal het er wel inzitten :)

Eens een keer met een riem gaan squatten, dan kan je beter spanning zetten.

De deadlift was mooi
Ja miss maar eens een aanschaffen :) jaa ben blij met die deadlift :D toch iets dat ging zoals ik wou haha :D

Laatst bewerkt:
Wauw lekkere deadlift zeg, die gaat echt als eens speer omhoog bij jou he! En je vorige training, je doet SLDL 1e keer en meteen met 50kg haha echt sterk!

Technisch vooral heel goed op squat en bench en gewoon duidelijk keiharde progressie!
Top!

Leuk die videocompilatie
wauw die techniek bij squat en bench <3

echt heel goed, knap zeg.

Wauw lekkere deadlift zeg, die gaat echt als eens speer omhoog bij jou he! En je vorige training, je doet SLDL 1e keer en meteen met 50kg haha echt sterk!
Haha dankje, mijn techniek op de DL is alleen nog niet optimaal, ben nog een beetje aan het uitvogelen wat voor mij het beste werkt, maar denk dat dat wel goed gaat komen :D

:)

Technisch vooral heel goed op squat en bench en gewoon duidelijk keiharde progressie!
Top!
Dankjee, ja merk zelf ook dat deadlift nog niet helemaal lekker gaat met techniek maar komt denk wel goed als ik meer op de techniek oefen :)

Leuk die videocompilatie
wauw die techniek bij squat en bench <3
Dankjee :D

Even het goede filmpje uploaden aangezien iemand de volgorde verkeerd deed
Haha, jij heb het niet goed gedaan :P

Dankjee :D

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

Het filmpje in de goeie volgorde :)
http://www.youtube.com/watch?v=F5jxAfcQR3I

Laatst bewerkt:
Zo jaloers op je squats hoor, je gaat echt lekker diep! En vind je deadlift er ook goed uit zien hoor, je bent wel snel onderin! Zit echt meer in!!!

Goede gewichten! Heel leuk om die filmpjes te zien!

Zo jaloers op je squats hoor, je gaat echt lekker diep! En vind je deadlift er ook goed uit zien hoor, je bent wel snel onderin! Zit echt meer in!!!
Dankjee :D ik heb met deadlift vooral moeite om goed ervoor te gaan staan, als ik ook maar een beetje anders sta krijg ik soms de halter niet eens van de grond, is wel balen maarja ik denk dat het goedkom, als ik gewoon er wat meer op let en weet wat echt goed voor me werkt.

Goede gewichten! Heel leuk om die filmpjes te zien!
Dankjre :D

:haar: Je bent echt super sterk! Leuk dat al die mannen je zo aanmoedigen! Dat werkt vast motiverend! Hihi

Ahh super gaaf zeg dat filmpje! Mooie gewichten! en ook goede techniek op de squat hoor! Lekker diep!

En ik ben jaloers op je publiek, lijkt me best leuk van die aanmoedigingen van al die kerels haha.

Supertof dat filmpje! Echt sterk man, jaloers haha :p

Ahh super gaaf zeg dat filmpje! Mooie gewichten! en ook goede techniek op de squat hoor! Lekker diep!

En ik ben jaloers op je publiek, lijkt me best leuk van die aanmoedigingen van al die kerels haha.
Supertof dat filmpje! Echt sterk man, jaloers haha :p

Thankss :D ja ik moet het binnenkort 4 maandjes zonder doen, vertrek precies over een week 4 maanden naar spanje. Heb al een lijstje gemaakt met sportscholen enz dus dat gaat denk vast wel goedkomen :D ben wel een beetje zenuwachtig haha.

Lekker hoor! Ga je naar Spanje voor school oid?
Lijkt me idd wel spannend/lastig om daar je routine te vinden/houden.
Leuk filmpje!

Kan me wel voorstellen dat je zenuwachtig bent :D Ik ben benieuwd of er daar ook vrouwen zijn die DL-en en squaten :) Filmpje check ik later ff (ik zit nu op werk :P)

Terug
Naar boven