MuscleMeat

yvn's log

Hoewel ik Wendler 5/3/1 persoonlijk niet zo een geweldig programma vind, kan het voor jou best goed werken. Aangezien het verschil in gewicht gebaseerd op percentages een stuk minder is.

http://blackironbeast.com/5/3/1/calculator

Dan kan je iig 4 maanden vooruit zonder echt vast te lopen of vaak lifts te failen

• Topic Starter Topic Starter
Lekker hoor! Ga je naar Spanje voor school oid?
Lijkt me idd wel spannend/lastig om daar je routine te vinden/houden.
Leuk filmpje!
Jaa voor school, mijn school verplicht het om één stage in het buitenland te doen dus werd het Spanje :) Ik denk dat als ik het eenmaal een beetje gewend ben het wel goed komt, het zijn ook maar 4 maandjes denk wel dat de tijd echt voorbij vliegt. :)

Kan me wel voorstellen dat je zenuwachtig bent :D Ik ben benieuwd of er daar ook vrouwen zijn die DL-en en squaten :) Filmpje check ik later ff (ik zit nu op werk :P)
Haha ja inderdaad, misschien vind ik daar wel een leuke trainingsbuddy haha, maarja we zullen zien. Ik ga lekker me eigen ding doen daar in de gym ben wel benieuwd hoe het is om daar dan te sporten haha :)

Hoewel ik Wendler 5/3/1 persoonlijk niet zo een geweldig programma vind, kan het voor jou best goed werken. Aangezien het verschil in gewicht gebaseerd op percentages een stuk minder is.

http://blackironbeast.com/5/3/1/calculator

Dan kan je iig 4 maanden vooruit zonder echt vast te lopen of vaak lifts te failen
Jaa ik zal er binnenkort even naar kijken, je weet dat ik toch (bijna) altijd naar jou luister dus dat komt wel goed haha.

Leuk hoor op stage in Spanje. Er zijn dar vast ook wel gyms!

Leuk je filmpjes!! En wat zie je er goed uit:D

Leuk je filmpjes!! En wat zie je er goed uit:D
Dankjee :D

Dinsdag 18-03
Voelde me vet slecht vandaag, gister super erge migraine gehad niet goed geslapen enz. Maar ging steeds beter, voelde me na de deadlift weer helemaal goed :D

Frontsquats
5x20
5x20
5x25
5x30
5x42.5
5x42.5
5x42.5
5x42.5
5x42.5

Bankdrukken
5x20
5x25
5x30
6x35
6x35
6x35
6x35

Deadlift
5x40
5x50
5x60
5x67.5
5x67.5
5x67.5 VPR

Pushdown
10x25
10x30
10x35

Ez-bar curls
10x16.5
10x16.5
10x16.5

Lekkere training zo te zien! Heerlijk dat je je soms zoveel beter kan voelen na een training.

Lekker he! als je dan na je training zo voldaan naar huis gaat! :D
Nice hoor die DL!

Balen van je migraine! Toch weer mooi een VPR neergezet!

Lekkere training zo te zien! Heerlijk dat je je soms zoveel beter kan voelen na een training.

Lekker he! als je dan na je training zo voldaan naar huis gaat! :D
Nice hoor die DL!

Balen van je migraine! Toch weer mooi een VPR neergezet!

Dankjulliewel :D ja voelde aan het begin van de training alsof ik weer migraine zou krijgen, is gelukkig niet gebeurt :)

Donderdag 20-03
Voelde me zo gaar echt niet leuk :(

Squat
5x20
5x30
5x40
5x50
5x60
2x60
5x50
Me benen waren helemaal op opeens, zo raar dus had nog maar een lichter setje gedaan en gestopt met squatten.

Shoulderpress
5x20
8x25
8x25
8x25
8x25 VPR

Bendoverrow
5x20
5x30
5x40
5x50
5x55 PR
5x55
5x55

Stiff legged deadlift
5x40
5x55 PR
5x55
5x55

Gaar voelen en alsnog PR's binnengesleept. Belooft wat voor je volgende training!!:)

Ondanks dat je je niet helemaal oke voelde
toch PR's eruit weten te halen, top!

Ik zou zeggen super train! T is dat je zegt dat je gaar was. Is iig aan je training niet te zien! :)

Gaar voelen en alsnog PR's binnengesleept. Belooft wat voor je volgende training!!:)

Ondanks dat je je niet helemaal oke voelde
toch PR's eruit weten te halen, top!

Ik zou zeggen super train! T is dat je zegt dat je gaar was. Is iig aan je training niet te zien! :)

Thankss :), ja voel me de laatste tijd nog al snel suf enzo heb ook totaal geen ritme meer in mijn dagen zitten. Heb nu.bijna een maand "vakantie". Hoop dat ik me beter ga voelen als il met mijn stage ben.begonnen en gewoon weer een beetje in dat werk ritme zit. Uitslapen en doen wat je wil is wel chill alleen begin het een beetje zat te worden haha.

Thankss :), ja voel me de laatste tijd nog al snel suf enzo heb ook totaal geen ritme meer in mijn dagen zitten. Heb nu.bijna een maand "vakantie". Hoop dat ik me beter ga voelen als il met mijn stage ben.begonnen en gewoon weer een beetje in dat werk ritme zit. Uitslapen en doen wat je wil is wel chill alleen begin het een beetje zat te worden haha.

you must be joking

Nee ik ben serieus hahaha miss raar maar ik word er zo suf van.laat naar bed en.laat uit bed. Voor een paar weken is chill. Maarja verder is ook niemand vrij dus zit je heel de dag in je eentje je te vervelem dat is niet alles (moet me koffer wel nog inpakken maar heb last van.uitstelgedrag hahahaha)

Laatst bewerkt:
Nee ik ben serieus hahaha miss raar maar ik word er zo suf van.laat naar bed en.laat uit bed. Voor een paar weken is chill. Maarja verder is ook niemand vrij dus zit je heel de dag in je eentje je te vervelem dat is niet alles (moet me koffer wel nog inpakken maar heb last van.uitstelgedrag hahahaha)

Can confirm.
bron: vandaag PR vroeg opstaan gezet om 10:00

Can confirm.
bron: vandaag PR vroeg opstaan gezet om 10:00

Woehoe! Mijne was vanochtend wel.on half 9 haha.

Vrijdag 21-03
Vanmiddag mijn stage gesprek gehad komt wel allemaal snel dichtbij. Ik vlieg woensdag ochtend (vertrek op dinsdag nacht) heb er echt zo veel zin in :D Begin wel een beetje heel erg zenuwachtig te worden.
Frontsquat
5x20
5x25
5x30
5x45
5x45
5x45

Bankdrukken
5x20
5x25
5x30
6x37.5
5x37.5
5x37.5
5x37.5
5x37.5

Deadlift
5x40
5x50
5x60
3x65
3x70

Pulldown
10x60
8x70
5x80

Ik ken dat idd laat naar bed laat opstaan geen ritme is funest voor de trainingen

Terug
Naar boven