MuscleMeat

yvn's log

• Topic Starter Topic Starter
3x5x70. wat.
mijn schema werkt goed zie ik

groetjes

hcaoc
Dankje coach

Suuper! En aii hoop dat je knie snel overgaat!

Thankss :D

Dinsdag 25-03
Emotioneel afscheid bij PHM voor 4 maanden :treuren:
Ga de gezelligheid denk wel missen haha, maar zijn maar 4 maanden.

Hangcleans
5x20
5x25
5x30
5x30
5x30
5x30
5x30
5x30 VPR
ging wel lekker, probeer een beetje op de techniek te letten en daarvoor is dit wel een goed gewicht, vind dit even belangrijker dan meteen gewicht erbovenop te gooien.

Squat
5x20
5x30
5x40
5x50
5x50
Pijn in me knie is een stuk minder, maar voel het nog wel dus heb het hier maar bij gelaten. Maar denk dat het snel weer over is :D

Bentoverrow
5x20
5x30
5x40
5x45
5x45
5x45
5x45
5x45

Pushdown
10x25
10x30
10x35

Ga nu even een paar dagen niet loggen want vertrek vannacht dus naar Spanje, donderdag ga ik op gym jacht in Spanje en hoop toch echt minimaal maandag weer te kunnen trainen. Heb ook een nieuw schema waarbij ik niet veel zal falen en ik zeker 4 maanden vooruit kan. Dus ben benieuwd hoe dit schema gaat bevallen en zeker hoe Spanje gaat bevallen. Heb er super super veel zin in :D:D

Laatst bewerkt:
Dus dit was je afscheid train voor 4 maanden he. Ziet er goed uit. Fijn dat het beter gaat met je knie.

Heel veel plezier en succes in Spanje en met je nieuwe schema. Ga je wel loggen denk je? als je tijd hebt?

Dus dit was je afscheid train voor 4 maanden he. Ziet er goed uit. Fijn dat het beter gaat met je knie.

Heel veel plezier en succes in Spanje en met je nieuwe schema. Ga je wel loggen denk je? als je tijd hebt?
Jaa als ik in Spanje zit wel houd mijn motivatie denk wel hoog :), heb gewoon internet enzo dus zal zeker gaan loggen alleen heb ik nu dus wat meer dagen "rust" dan normaal.

Heel veel plezier in Spanje! Keep us up to date! :D

lekkere afscheidstrain.
Succes en veel plezier in spanje....ook met je nieuwe trainingsschema ;)

Goede training als afscheid. Wil de 100+ deadlift zien wanneer je terug bent.

We gaan je missen, je bent toch een beetje "one of the guys"

Veel plezier daar, maar dat gaat wel goed komen. Wel wat laten weten af en toe he!

Wat leuk! Veel plezier in Spain:)

Aaaaah ben ik net te laat om je een goede reis te wensen! Dus bij deze: heb je fijne reis gehad? Wel echt blijven loggen he we kunnen je hier niet missen haha! En inderdaad als je terug bent zit je met je deadlift op de 100 kg deal?! :P in ieder geval heeeeeeel veeeel plezier daar in het zonnige zuiden! Ideale omstandigheden: gespierd en gebruind wat wil een man nog meer? :P

Wat leuk! Veel plezier in Spain:)
Dankjee :D

Aaaaah ben ik net te laat om je een goede reis te wensen! Dus bij deze: heb je fijne reis gehad? Wel echt blijven loggen he we kunnen je hier niet missen haha! En inderdaad als je terug bent zit je met je deadlift op de 100 kg deal?! :P in ieder geval heeeeeeel veeeel plezier daar in het zonnige zuiden! Ideale omstandigheden: gespierd en gebruind wat wil een man nog meer? :P

Hahahaha inderdaadd dankjee. Heb toch vandaag al bij een sportschool gekeken haha kon het niet laten. En ze hadden squatrekken en super chille openingstijden enzo. Werd wel super super raar aangekeken door al die mannen daar... Ga morgen nog een paar gyms bekijken ben.zo benieuwddd :D

Is het weer daar nu al een beetje lekker?

Is het weer daar nu al een beetje lekker?

Vandaag hebben we volle zon gehad met ong 23 graden, alleen was de wind wel koud. Is wel een beetje een verschil vergeleken met Nederland haha maar ik stikte en dan is het nog maar voorjaar.

Heb je de richard van spanje al gevonden

Hoe ik mij nu bij phm ga voelen

29qldl4.jpg

Terug
Naar boven