yvn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 61kg
Dankje coach3x5x70. wat.
mijn schema werkt goed zie ik
groetjes
hcaoc
Thankss

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje coach3x5x70. wat.
mijn schema werkt goed zie ik
groetjes
hcaoc

Jaa als ik in Spanje zit wel houd mijn motivatie denk wel hoogDus dit was je afscheid train voor 4 maanden he. Ziet er goed uit. Fijn dat het beter gaat met je knie.
Heel veel plezier en succes in Spanje en met je nieuwe schema. Ga je wel loggen denk je? als je tijd hebt?
, heb gewoon internet enzo dus zal zeker gaan loggen alleen heb ik nu dus wat meer dagen "rust" dan normaal.Dankjee
Zal ik zeker doen!Dankjeelekkere afscheidstrain.
Succes en veel plezier in spanje....ook met je nieuwe trainingsschema![]()

Jaa zeker hoop ik 100 te kunnen Deadliften als ik terug ben, anders heb ik gefaald in de komende 4 maanden haha. Geniet van je halve pot whey haha!Goede training als afscheid. Wil de 100+ deadlift zien wanneer je terug bent.
Wat lief haha ga jullie ook missen, maar zie jullie weer over 4 maandenWe gaan je missen, je bent toch een beetje "one of the guys"

Jaa is goed! Dat is zeker leuk om te doen!Veel plezier daar, maar dat gaat wel goed komen. Wel wat laten weten af en toe he!

in ieder geval heeeeeeel veeeel plezier daar in het zonnige zuiden! Ideale omstandigheden: gespierd en gebruind wat wil een man nog meer? 
Dankjee

Aaaaah ben ik net te laat om je een goede reis te wensen! Dus bij deze: heb je fijne reis gehad? Wel echt blijven loggen he we kunnen je hier niet missen haha! En inderdaad als je terug bent zit je met je deadlift op de 100 kg deal?!in ieder geval heeeeeeel veeeel plezier daar in het zonnige zuiden! Ideale omstandigheden: gespierd en gebruind wat wil een man nog meer?
![]()

hahahahah nog niet!
hahaha maar je komt snel op bezoek en dan kan ik alle mooie plekken in deze stad aan jou laten zien