- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaa hoop dat dat gare gevoel weggaat als ik weer een beetje in me ritme zit. Vast wel!Ik ken dat idd laat naar bed laat opstaan geen ritme is funest voor de trainingen
Jaa heel erg bedanktlekkere training, mooie gewichten ook!
kan me je zenuwen voorstellen, komt vast goed.
Heel veel succes en plezier alvast
de eerste paar dagen gaan me zus en me pa ook mee zodat ik niet meteen alleen ben (stiekem wilden ze gewoon op vakantie denk haha) maar vind het eigenlijk wel heel fijn dat ze even mee gaan, dab is het toch een iets minder enge stap zegmaar 
Jeetje doe jij pulldown met 80 kg O.O Dan kan jij jezelf vast super makkelijker omhoog trekken
Lekkere trainingen allemaal!
heb pull ups eigenlijk maar een keer geprobeerd maar toen zat die pull up bar half uit de muur dus ging van geen.meter, dus heb eigenlijk geen idee of ik het kan haha 
Jeetje doe jij pulldown met 80 kg O.O Dan kan jij jezelf vast super makkelijker omhoog trekken
Lekkere trainingen allemaal!
Jaa hoop dat dat gare gevoel weggaat als ik weer een beetje in me ritme zit. Vast wel!
Jaa heel erg bedanktde eerste paar dagen gaan me zus en me pa ook mee zodat ik niet meteen alleen ben (stiekem wouden ze gewoon op vakantie denk haha) maar vind het eigenlijk wel heel fijn dat ze even mee gaan, dab is het toch een iets minder enge stap zegmaar
Dankjeheb pull ups eigenlijk maar een keer geprobeerd maar toen zat die pull up bar half uit de muur dus ging van geen.meter, dus heb eigenlijk geen idee of ik het kan haha
![]()

Wat lief van je pa en zus (en leuk voor hen ook!)
Enne...ik heb wel een idee van die pull ups: dat moet jou easy afgaan als ik je trainingsgewichten zo zie
Enige manier om er achter te komen is proberen...als er een mogelijkheid toe is.
Thankss

Je kunt je vier maanden gepersonaliseerde online coaching programma van mij nu wel op je afgetrainde buik schrijven na dit soort opmerkingen![]()