Fitness Seller

yvn's log

lekkere training, mooie gewichten ook!
kan me je zenuwen voorstellen, komt vast goed.
Heel veel succes en plezier alvast

Jeetje doe jij pulldown met 80 kg O.O Dan kan jij jezelf vast super makkelijker omhoog trekken :D

Lekkere trainingen allemaal!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken dat idd laat naar bed laat opstaan geen ritme is funest voor de trainingen
Jaa hoop dat dat gare gevoel weggaat als ik weer een beetje in me ritme zit. Vast wel!

lekkere training, mooie gewichten ook!
kan me je zenuwen voorstellen, komt vast goed.
Heel veel succes en plezier alvast
Jaa heel erg bedankt :D de eerste paar dagen gaan me zus en me pa ook mee zodat ik niet meteen alleen ben (stiekem wilden ze gewoon op vakantie denk haha) maar vind het eigenlijk wel heel fijn dat ze even mee gaan, dab is het toch een iets minder enge stap zegmaar :)

Jeetje doe jij pulldown met 80 kg O.O Dan kan jij jezelf vast super makkelijker omhoog trekken :D

Lekkere trainingen allemaal!

Dankje :D heb pull ups eigenlijk maar een keer geprobeerd maar toen zat die pull up bar half uit de muur dus ging van geen.meter, dus heb eigenlijk geen idee of ik het kan haha :)

Jaa hoop dat dat gare gevoel weggaat als ik weer een beetje in me ritme zit. Vast wel!

Jaa heel erg bedankt :D de eerste paar dagen gaan me zus en me pa ook mee zodat ik niet meteen alleen ben (stiekem wouden ze gewoon op vakantie denk haha) maar vind het eigenlijk wel heel fijn dat ze even mee gaan, dab is het toch een iets minder enge stap zegmaar :)

Dankje :D heb pull ups eigenlijk maar een keer geprobeerd maar toen zat die pull up bar half uit de muur dus ging van geen.meter, dus heb eigenlijk geen idee of ik het kan haha :)

Wat lief van je pa en zus (en leuk voor hen ook!)

Enne...ik heb wel een idee van die pull ups: dat moet jou easy afgaan als ik je trainingsgewichten zo zie ;)
Enige manier om er achter te komen is proberen...als er een mogelijkheid toe is.

Wat lief van je pa en zus (en leuk voor hen ook!)

Enne...ik heb wel een idee van die pull ups: dat moet jou easy afgaan als ik je trainingsgewichten zo zie ;)
Enige manier om er achter te komen is proberen...als er een mogelijkheid toe is.

Jaa inderdaad, heb vandaag wel dips geprobeerd (hele andere oefening haha) maar lukte van geen meter hahaha.
Zondag 23-03
Squat
5x20
5x30
5x40
1x55
Had gister me knie gestoten en onderin deed dat zoveel pijn dat ik het niet zo verstandig vond om door te squatten.

Hangcleans
5x20
5x25
3x30
2x32.5 PR
Ik was echt te traag vandaag totaal niet explosief.

Pushpress
5x20
5x25
5x30
5x37.5
5x37.5
5x37.5
5x37.5
4x37.5 VPR
Ging echt super goed, mijn pr is 40 dus echt chill. Had de laatste eigenlijk gewoon moeten halen maarja kan niet alles hebben haha.

Bendover row
5x20
5x40
8x50
8x50
8x50
8x50 VPR

Farmerwalk
40m x 30
40m x 50

stevige pushpress!

Sterke training!!

goeie training

groetjes

je coach

Je kunt je vier maanden gepersonaliseerde online coaching programma van mij nu wel op je afgetrainde buik schrijven na dit soort opmerkingen :(

Maandag 24-03
Nog steeds best last van me knie, dus frontsquats overgeslagen.

Bankdrukken
5x20
5x25
5x30
5x35
2x40
Zoo veel spierpijn in me schouders voelde echt naar

Deadlift
5x50
5x60
5x70
5x70
5x70 VPR

Stiff legged deadlift
5x50
5x57.5 PR
5x57.5
5x57.5
Die deadlifts gingen echt lekker :D

3x5x70. wat.
mijn schema werkt goed zie ik

groetjes

hcaoc

lekkere deads!!

ha 3x5x70 heeel parra!

Gaat goed met de DL's.

Suuper! En aii hoop dat je knie snel overgaat!

Terug
Naar boven