XXL Nutrition

yvn's log

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag 28-03
Eerste dagje trainen in de gym in spanje :D
Had echt serieus 2 squatrekken en ongeveer 10 halters voor mezelf plus bijna heel de ruimte super chill :D
Heb echt 3 dagen de super toerist hier uitgehangen dus ben eigenlijk helemaal dood maar was echt heeeel fijn om weer te trainen :D

Squat
5x20
5x30
5x40
5x50
5x55

Bentoverrow
5x20
5x30
5x40
5x50
5x50
5x50

Stiff leg deadlift
5x40
5x50
5x55
5x55
5x55

Pulldown
8x50
8x50
5x60

Laatst bewerkt:
Veel Juans en Jose's die naar je zaten te loeren of viel t mee

Nette training, lekker zo een gym voor jezelf :p

lekker!!!

Jaaaxekerr :D
van die gladde g's allemaal :roflol:

goeie shit die gym hoor, keuze zat dus
Jaa inderdaad, heb alleen de 1.25 schijfjes nog niet gevonden dus daar ga ik zondag maar eens naar opzoek. Ze hebben namelijk echt 3 verschillende ruimtes met halters en gewichren ben er nog.maar in een.geweest haha.
ja met iets te veel gel in hairs en strakke polootjes aan

als ze beginnen te vragen of yvonne een hapje paella met ze wilt eten sturen we vito die kant op
Of ik praat nederlands terug en doe net alsof ik ze niet snap enzo. Maar Vito mag altijd langskomen haha.

Ja kom me maar redden van de gladde spanjaarden.

Hahaha.. dat klinkt allemaal super! heerlijk zo een gym alleen! :)

Hahaha.. dat klinkt allemaal super! heerlijk zo een gym alleen! :)
haha vandaag was het nog erger, waren maar 3 mensen in heel die sportschool

Zondag 30-03
Heb heeel de sportschool afgezocht naar 1,25 schijfjes en ze hadden ze niet, dit gaat wel een beetje een probleem worden dus ga van de week eens even zoeken of ze er ergens een paar verkopen voor niet al te veel geld. Stappen van 5 kg is wel een beetje veel voor mijn overhead en bench anders ga ik wel snel vastlopen denk.

Bench
5x20
5x25
5x30
3x30
5x35
5x35

Pushpress
5x20
5x25
5x30
5x30
5x30

Pushdown
10x20
10x20
10x20

Curls
8x20
8x20
8x20

Laatst bewerkt:
heerlijk die rustige gyms!

succes met je zoektocht naar kleine schijfjes

lekker rustig daar dus he! is best wel lekker als je op je gemak alles kan doen wat je wil!

kleine schijfjes... ze zijn hier ook altijd zoek... hoop dat het je lukt wat te vinden.
bevalt je stage ook?

heerlijk die rustige gyms!

succes met je zoektocht naar kleine schijfjes

lekker rustig daar dus he! is best wel lekker als je op je gemak alles kan doen wat je wil!

kleine schijfjes... ze zijn hier ook altijd zoek... hoop dat het je lukt wat te vinden.
bevalt je stage ook?

Jaa verder is het echt een super gym, zit een hele grote sportzaak hier in de buurt die miss wel wat schijfjes verkoopt. Ga daar morgen maar eens naartoe. Die openingstijden hier zijn standaard tot 10 uur savonds haha dua dat haal ik wel.
Ik ben vrijdag even langs me stage geweest. Hele lieve mensen heel relaxed ook (is denk iers spaans haha) en heb morgen mijn eerste echte stagedag. Vind het wel super fijn dat ik al kennis heb gemaakt. Dat maakt het toch iets minder eng.

Nice hoor! Goed bezig daar:)

Succes met je stage!!!

En hoe is je eerste stagedag geweest? :D En ook al de schijfjes gevonden? Super fijn dat daar zo'n fijne gym is!

Nice hoor! Goed bezig daar:)

Succes met je stage!!!

En hoe is je eerste stagedag geweest? :D En ook al de schijfjes gevonden? Super fijn dat daar zo'n fijne gym is!

Pff alles ging fout vandaag, gekloot met het aanvragen van een.metro pasje, daarna me overstap op de metro gemist vervolgens werkt de wifi van me stage niet op me computer en ben ik zo gefrustreerd dat ik super erge koppijn kreeg. Toch maar naar de grootste sportwinkel hier geweest waar ze geen 55mm schijfjes hadden maar wel een.hele verdieping met fietsen en twee gangpaden tennisspullen.. Zucht. Ga zaterdag maar eens het centrum afzoeken kijken of ze daar wat hebben. En nu snel slapen, ben echt helemaal kappot van dat heen en weer rennen.

Hmm ja alles is natuurlijk ook nieuw en wennen. Logisch dat je er hoofdpijn van krijgt.. Het zal niet lang duren voordat je echt je draai hebt gevonden en alles onder controle hebt hoor dus komt goed!

Is natuurlijk ook niet niks in een ander land andere leefomgeving.. Gaat goed komen !!

Hmmm... echt op zin Spaans dus.. niets gaat zoals het moet... ;)
Hoop dat het morgen allemaal wat beter zal gaan en dat je zaterdag wel je schijfjes vind.
Succes

Terug
Naar boven