yvn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 61kg
Hmm ja alles is natuurlijk ook nieuw en wennen. Logisch dat je er hoofdpijn van krijgt.. Het zal niet lang duren voordat je echt je draai hebt gevonden en alles onder controle hebt hoor dus komt goed!
Is natuurlijk ook niet niks in een ander land andere leefomgeving.. Gaat goed komen !!
Hmmm... echt op zin Spaans dus.. niets gaat zoals het moet...
Hoop dat het morgen allemaal wat beter zal gaan en dat je zaterdag wel je schijfjes vind.
Succes
Dankje voor jullie lieve reacties
En het is inderdaad heel erg wennen vooral me bed, ik slaap in sommige bedden zo moeilijk haha. Maar vandaag ging het superr (eindelijk na een halve week ook weer goed geslapen YES)
hele lieve mensen op me stage. Ze zeiden dat ze wel eens dolfijnen en zeeschildpadden binnen kregen voor onderzoeken en dat ik dan mee mocht kijken als dat gebeurd, hoe vet is dat 
Trainen ging ook echt zo lekker! Een goeie nachtrust lost alles op haha. En die 1,25 schijfjes komt wel goed ze moeten ze toch ergens in deze enorme stad verkopen haha.
Dinsdag 01-04
Deadlift
5x40
5x50
5x60
10x65 rep out
was hierna zo rood als een tomaat en werd door alle enge gladde Spanjaarden aangestaard alsof ik niet goed bij me hoofd was. Frontsquat
5x20
5x30
5x40
5x40
Ging moeizaam was nog een beetje aan het bijkomen denk haha
Hangcleans
5x20
5x25
5x30
5x30
5x30
5x30
5x30
Ging zo lekker dit, explosiviteit zat er nog goed in (had ik niet verwacht)

Laatst bewerkt:

klote dus.