Fitness Seller

yvn's log

• Topic Starter Topic Starter
Hmm ja alles is natuurlijk ook nieuw en wennen. Logisch dat je er hoofdpijn van krijgt.. Het zal niet lang duren voordat je echt je draai hebt gevonden en alles onder controle hebt hoor dus komt goed!

Is natuurlijk ook niet niks in een ander land andere leefomgeving.. Gaat goed komen !!

Hmmm... echt op zin Spaans dus.. niets gaat zoals het moet... ;)
Hoop dat het morgen allemaal wat beter zal gaan en dat je zaterdag wel je schijfjes vind.
Succes

Dankje voor jullie lieve reacties :) En het is inderdaad heel erg wennen vooral me bed, ik slaap in sommige bedden zo moeilijk haha. Maar vandaag ging het superr (eindelijk na een halve week ook weer goed geslapen YES) :D hele lieve mensen op me stage. Ze zeiden dat ze wel eens dolfijnen en zeeschildpadden binnen kregen voor onderzoeken en dat ik dan mee mocht kijken als dat gebeurd, hoe vet is dat :D
Trainen ging ook echt zo lekker! Een goeie nachtrust lost alles op haha. En die 1,25 schijfjes komt wel goed ze moeten ze toch ergens in deze enorme stad verkopen haha.

Dinsdag 01-04
Deadlift
5x40
5x50
5x60
10x65 rep out :D was hierna zo rood als een tomaat en werd door alle enge gladde Spanjaarden aangestaard alsof ik niet goed bij me hoofd was.

Frontsquat
5x20
5x30
5x40
5x40
Ging moeizaam was nog een beetje aan het bijkomen denk haha

Hangcleans
5x20
5x25
5x30
5x30
5x30
5x30
5x30
Ging zo lekker dit, explosiviteit zat er nog goed in (had ik niet verwacht) :D

Laatst bewerkt:
Dankje voor jullie lieve reacties :) En het is inderdaad heel erg wennen vooral me bed, ik slaap in sommige bedden zo moeilijk haha. Maar vandaag ging het superr (eindelijk na een halve week ook weer goed geslapen YES) :D hele lieve mensen op me stage. Ze zeiden dat ze wel eens dolfijnen en zeeschildpadden binnen kregen voor onderzoeken en dat ik dan mee mocht kijken als dat gebeurd, hoe vet is dat :D
Trainen ging ook echt zo lekker! Een goeie nachtrust lost alles op haha. En die 1,25 schijfjes komt wel goed ze moeten ze toch ergens in deze enorme stad verkopen haha.

Dinsdag 01-04
Deadlift
5x40
5x50
5x60
10x65 rep out :D was hierna zo rood als een tomaat en werd door alle enge gladde Spanjaarden aangestaard alsof ik niet goed bij me hoofd was.

Frontsquat
5x20
5x30
5x40
5x40
Ging moeizaam was nog een beetje aan het bijkomen denk haha

Hangcleans
5x20
5x25
5x30
5x30
5x30
5x30
5x30
Ging zo lekker dit, explosiviteit zat er nog goed in (had ik niet verwacht) :D

damn

goed goed die dl

Zo die stage klinkt wel heel leuk inderdaad haha! Fijn dat je al beetje je plekje hebt gevonden daar! En heeeel nice die deadlift! :) Voelt altijd zo voldaan rep outs!

Klinkt alsof je nu een beetje je draai aan het vinden bent. :)

Mooie training in ieder geval! DL gaat lekker!

Klinkt inderdaad alsof het eindelijk jouw draai zal zijn

Zo die stage klinkt wel heel leuk inderdaad haha! Fijn dat je al beetje je plekje hebt gevonden daar! En heeeel nice die deadlift! :) Voelt altijd zo voldaan rep outs!
ja haha nog nooit zoveel reps op DL gedaan, doe altijd max 5 per set ofzo dus was weer eens wat anders haha.

Klinkt alsof je nu een beetje je draai aan het vinden bent. :)

Mooie training in ieder geval! DL gaat lekker!
Dankjee, jaa inderdaad ik begin een beetje in de dagelijkse routine te komen dus gaat helemaal goedkomen :D

Klinkt inderdaad alsof het eindelijk jouw draai zal zijn
Hahaha moest deze zin echt 3 keer overlezen tot ik het een beetje snapte :)

Donderdag 03-04
Shoulderpress
5x20
5x25
5x30 Had echt last van me schouder dus was maar gestopt :( klote dus.

Closegrip bench
5x20
5x25
5x30
5x30
5x30 Had hier weer geen last van me schouder dus dat was apart

facepull
10x10
10x15
10x15
10x15
Gleed met 20 echt weg de vloer is echt super glad kloteee :(

Pushdown
10x20
10x20
10x20

Moet echt nog een extra oefening vinden want dit is echt super saai haha.
Het ws ook voor de eerste keer druk, was echt verbaasd haha.
En de schijfjess ik heb ze :D:D:D Zo happyy ga ze zaterdag ophalen bij iemand die ze tweedehands verkoopt :)
kwam er ook achter dart ik de vorige keer squat en deadlift eigenlijk met te veel gewicht heb gedaan OEPS..

Je kan nog wel extra rows doen

Balen van je schouder.
maar wel super dat je die schijfjes hebt gevonden. :)

op zich ook wel leuk om te beseffen dat je zwaarder hebt gesquat en DL. :D kan je toch meer pakken dan je dacht he! ;)

Toch een goeie training!!
Jemig meid, wat ben jij goed bezig zeg! :D
Echt sterk hoor!!

Haha wat goed dat je die schijfjes hebt zeg, hoeveel kostten ze?

Wel balen van die gladde vloer hooorrr!!! :( :(

Grappig dat het ineens zo druk was :D

Aahh echt k*t van je schouder zegg :(

Hahaha had je squats en deadlifts te zwaar gedaan ja :D :D

Wat voor extra oefening zat je aan te denken dan, misschien iets voor je achterkant torso of binnenkant bil ofzooww?? ;)

Balen van je schouder.
maar wel super dat je die schijfjes hebt gevonden. :)

op zich ook wel leuk om te beseffen dat je zwaarder hebt gesquat en DL. :D kan je toch meer pakken dan je dacht he! ;)
Jaa super blij dat ik die schijfjes heb :D maar ik heb een schema waarmee ik 4 maanden vooruit kan dus is niet al te zwaar. Omdat ik dan toch voor die vier maanden dat ik hier in Spanje zit vooruit kan zonder bang te zijn om een zwaar te falen maarja volgende keer me er wel aan houden en dan komt het goed haha.

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Toch een goeie training!!
Jemig meid, wat ben jij goed bezig zeg! :D
Echt sterk hoor!!

Haha wat goed dat je die schijfjes hebt zeg, hoeveel kostten ze?

Wel balen van die gladde vloer hooorrr!!! :( :(

Grappig dat het ineens zo druk was :D

Aahh echt k*t van je schouder zegg :(

Hahaha had je squats en deadlifts te zwaar gedaan ja :D :D

Wat voor extra oefening zat je aan te denken dan, misschien iets voor je achterkant torso of binnenkant bil ofzooww?? ;)

Het gaat hier super goed! :D Kushandjes vanuit Spanje!!!

Laatst bewerkt:
hey je begint je draai te vindne, trainingen gaan goed, stage klkinkt lekker, schijfjes gevonden.
Kortom: jij bent goed bezigggggggg

Fijn dat de schijfjes gevonden zijn! En goeie training hoor, welke klote van je schouder.. Heb je vandaag nog last ervan of niks meer? Misschien nog niet helemaal goed genoeg opgewarmd op dat moment ofzo?

hey je begint je draai te vindne, trainingen gaan goed, stage klkinkt lekker, schijfjes gevonden.
Kortom: jij bent goed bezigggggggg
thankss hihi :)

Fijn dat de schijfjes gevonden zijn! En goeie training hoor, welke klote van je schouder.. Heb je vandaag nog last ervan of niks meer? Misschien nog niet helemaal goed genoeg opgewarmd op dat moment ofzo?
Nee bijna geen last, heb dat wel eens dat ik opeens last van me schouder heb dus echt naar maar vaak is het de volgende dag wel over :) moet even kijken hoe het verder gaat en als ik last heb gewoon stoppen.

Vrijdag 04-04
Squat
5x20
5x30
5x40
6x55
Dit moest een rep out zijn, die suffe squats gaan zo slecht de laatste tijd niet normaal.
Ga denk ik van schema veranderen en weer elke dag squatten want mis het een beetje haha

BOR
5x20
5x30
5x40
5x50
5x55
5x55
5x55

Stifflegged deadlift
5x50
5x55
3x60 PR
3x60
3x60

Legpress haha wat was dit een eng apparaat zeg die in NL vond ik niet zo eng maar deze er zat gewoon geen beveiliging ofzo op die moest je eraf halen anders kon je het niet wegdrukken heeel apart..
8x60
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

Laatst bewerkt:
Wie is Ben Dover en wat is er zo bijzonder aan zijn bent over row techniek dat zijn manier een hele nieuwe oefeningen is geworden?

zullen we er maar gewoon BOR van maken? om alle ongemakkelijke en verwarrende momenten te voorkomen?

Terug
Naar boven