yvn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 61kg
Ja baaszullen we er maar gewoon BOR van maken? om alle ongemakkelijke en verwarrende momenten te voorkomen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja baaszullen we er maar gewoon BOR van maken? om alle ongemakkelijke en verwarrende momenten te voorkomen?

Wie is Ben Dover en wat is er zo bijzonder aan zijn bent over row techniek dat zijn manier een hele nieuwe oefeningen is geworden?

ga dit zeker elke keer doen en.op me "squat dag" zwaarder squatten
Jaa inderdaad spaanse instelling hier hahahLekker getraind!
enne Spanje he... dus niet voor de middag! hahahhaha
geniet van het strand!
Jaaa hoop dat het lekker weer word in NL dan hebben jullie ook een beetje zon.STRAND :O... veel plezier en stuur wat zon deze kant op alsjeblieft!!!
Lekkere training trouwens![]()
Lekkere training alweeeer! En je maakt me wel beetje jaloers hoor met het strand haha! Geniet er maar lekker van![]()
strand was super lekker, heel warm. Alleen heb je hier wel super erg plakzand volgens mij zit het nog overal..allemaal high rep deadlifts, je bent toch niet stiekem aan het crossfitten eh?
Thankss, Hihi jaaaa hoop het welGoeie training! En inderdaad, als je terug in NL bent, minstens 100 kg DL haha![]()
maar denk dat het wel.moet lukken als alles goed gaat 
Thanksss ladies

Thankss, goed doortrainen en dan is het makkelijk te halen.hoor!Lekkere training hoor, mooie Deadlift. Kan alleen maar dromen van zulke gewichten.

Ik doe rep outs om ervoor te zorgen dat de training (nu nog) toch een beetje zwaar is en ik weet hoeveel herhalingen ik kan doen. Heb nu namelijk een schema die langzaam doorgaat tot een hoger gewicht, ik moest bij de deadlift van gister namelijk 3+ reps doen, maar als ik er 3 doe is dit veel te licht dus doe ik zoveel mogelijk reps. Volgende week zal het aantal reps op 1+ liggen maar ik verwacht dat ik dan ook makkelijk meer herhalingen kan maken (dit geld voor mijn deadlift, bench, overhead en squat). Hierna zullen de herhalingen weer 5+ zijn de week daarna 3+ en daarna weer 1+ en dan steeds met meer gewicht. Landmines zou ik inderdaad even googlen, ik ben namelijk een hel in uitleggen dat word waarschijnlijk toch alleen onbegrijpelijk haha.Wat houd die "rep out"" in? Ik ga ook maar ff googlen naar landmines
Lekkere training weer!
Had je nou een halter als 10 gerekend of is het bij landmines en t-bar rows het gewicht wat op de halter hangt?