Fitness Seller

yvn's log

goedzo

• Topic Starter Topic Starter
Zondag 06-04
Squat
5x20
5x30
5x40
5x45
5x45
5x45
5x45
5x45
Ging easy of course haha wat is het toch fijn om weer squats aan het beging te doen :D ga dit zeker elke keer doen en.op me "squat dag" zwaarder squatten

bench
5x20
5x25
3x30
7x35
Ging echt zwaar durfde ook niet echt een repout te doen want had geen spitter, op zondag ligt volgens mij iedeeen.hier te slapen hahaha.

Pushpress
heb het even.geprobeerd met een.lege halter maar voelde het nog steeds super erg dus ben er maar mee gekapt, alleen met overhead voel ik het trekken zegmaar met bench heb ik nergens last van

barbelcurl
8x20
8x20
8x20

Incline bench
5x20
5x25
5x25
5x25
5x25
5x25
Eerste keer dat ik dit doe het is even wennen maar ga deze er wel.inhouden :)

Pushdown
10x15
10x20
10x20
10x20

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

En nu ga ik me lekker omkleden en het strand bekijken hehehehe

Lekker getraind!
enne Spanje he... dus niet voor de middag! hahahhaha
geniet van het strand!

STRAND :O... veel plezier en stuur wat zon deze kant op alsjeblieft!!!

Lekkere training trouwens:D

Lekkere training alweeeer! En je maakt me wel beetje jaloers hoor met het strand haha! Geniet er maar lekker van :D

Lekker getraind!
enne Spanje he... dus niet voor de middag! hahahhaha
geniet van het strand!
Jaa inderdaad spaanse instelling hier hahah
STRAND :O... veel plezier en stuur wat zon deze kant op alsjeblieft!!!

Lekkere training trouwens:D
Jaaa hoop dat het lekker weer word in NL dan hebben jullie ook een beetje zon.

Lekkere training alweeeer! En je maakt me wel beetje jaloers hoor met het strand haha! Geniet er maar lekker van :D

hihi thanks :D strand was super lekker, heel warm. Alleen heb je hier wel super erg plakzand volgens mij zit het nog overal..

Dinsdag 08-04
Deadlift
5x40
5x50
3x60
10x65 weer een rep out koste dit keer iets meer moeite

Frintsquat
5x20
5x30
3x42.5
3x42.5
3x42.5

Legpress
8x60
5x80
5x80
5x80

Landmines
10x10
10x15
10x15

T-bar row
10x15
10x20
10x25
10x30
8x40
8x40
8x40
8x40

Hyperextention
10xbw
10xbw+10
10xbw+15

allemaal high rep deadlifts, je bent toch niet stiekem aan het crossfitten eh?

Laatst bewerkt:
Goeie training! En inderdaad, als je terug in NL bent, minstens 100 kg DL haha :D

Nette training ;)

nice!

Lekkere training hoor, mooie Deadlift. Kan alleen maar dromen van zulke gewichten.

Wat houd die "rep out"" in? Ik ga ook maar ff googlen naar landmines :)

Lekkere training weer!

Had je nou een halter als 10 gerekend of is het bij landmines en t-bar rows het gewicht wat op de halter hangt?

Lekkere training hoor, mooie Deadlift. Kan alleen maar dromen van zulke gewichten.
Thankss, goed doortrainen en dan is het makkelijk te halen.hoor! :)

Wat houd die "rep out"" in? Ik ga ook maar ff googlen naar landmines :)

Lekkere training weer!
Ik doe rep outs om ervoor te zorgen dat de training (nu nog) toch een beetje zwaar is en ik weet hoeveel herhalingen ik kan doen. Heb nu namelijk een schema die langzaam doorgaat tot een hoger gewicht, ik moest bij de deadlift van gister namelijk 3+ reps doen, maar als ik er 3 doe is dit veel te licht dus doe ik zoveel mogelijk reps. Volgende week zal het aantal reps op 1+ liggen maar ik verwacht dat ik dan ook makkelijk meer herhalingen kan maken (dit geld voor mijn deadlift, bench, overhead en squat). Hierna zullen de herhalingen weer 5+ zijn de week daarna 3+ en daarna weer 1+ en dan steeds met meer gewicht. Landmines zou ik inderdaad even googlen, ik ben namelijk een hel in uitleggen dat word waarschijnlijk toch alleen onbegrijpelijk haha.

Had je nou een halter als 10 gerekend of is het bij landmines en t-bar rows het gewicht wat op de halter hangt?

10 kg want anders had ik aan het begin 0 kg landmines haha vond ik een beetje apart klinken

Laatst bewerkt:
je gaat lekker daarzo!

Terug
Naar boven