MuscleMeat

yvn's log

• Topic Starter Topic Starter

Thankss :)

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Donderdag 10-04
Squat
5x20
5x30
6x40
6x40
6x40
6x40
Easy, morgen me squatdagje hoop dat dat goed gaat. Voelt exht fijn om weer elke dag te squatten ookal is het maar met licht gewicht :)

Shoulderpress
5x20
5x25
3x30
Moest een rep out zijn :( klote zeg waar is de tijd gebleven dat deze oefening goed ging. Heb denk wel me werksetje te snel gedaan werd zo erg weggeken, maaarr geen schouder pijn meer jeej.

Closegrip bench
5x20
5x25
5x32.5 PR
5x32.5
5x32.5
Niet vaak gedaan dus die PR zegt niet zoveel.

Hangclean
5x20
5x25
3x32.5
3x32.5
3x32.5
3x32.5
3x32.5 VPR Denk ik haha

Dumbellrow (per kant)
10x15
10x17.5
10x20
10x20
10x20
Ging wel lekker voelse wel super licht eigenlijk haha.

Gaat lekker! Veel plezier met je squatdagje haha, bleh ben helemaal niet zo van de squats eigenlijk.

Flink gewicht op je dumbell row! Netjes:D

Gaat lekker! Veel plezier met je squatdagje haha, bleh ben helemaal niet zo van de squats eigenlijk.
Thankss :) haha ik vind het geweldig als ik het niet elke training doe ben ik super stijf enzo als ik een keer wel moet squatten. Dus vind het echt fijn om het elke dag te doen. En hoop zeker dat het vanavond beter gaat als vorige week want dat voelde echt niet zo super haha.

Flink gewicht op je dumbell row! Netjes:D
Thankss :D

Squatten is ook heerlijk om vaak te doen, al is het maar met minder gewicht:D En die db row kan dus lekker verhoogd worden :D

Gaat lekker hier he! je squat gaat ook goed zo. licht en easy!
Veel plezier met het squatten straks! (of ben je al geweest? )

Squatten is ook heerlijk om vaak te doen, al is het maar met minder gewicht:D En die db row kan dus lekker verhoogd worden :D
Jaaa haha volgende keer op zoek naar zwaardere dumbells

Gaat lekker hier he! je squat gaat ook goed zo. licht en easy!
Veel plezier met het squatten straks! (of ben je al geweest? )
Hihi thanksss neee ben.nog maar net terug, ga altikd best laat want dan eten alle spanjaarden en heb ik alles voor mezelf :)

Vrijdag 11-04
sorry voor het slechte nl ben nu.engels aan het praten tegen mijn frans en spaans sprekende huisgenoten en vriendinnen sua probeer 4 talen tegelijk een.beetje te begrijpen hahaahah
Squat
5x20
5x20
5x30
5x40
3x50
10x55 :D
Rep out was 1+ ging dus best lekker hihi happyyy

BOR
5x20
5x30
5x40
5x45
5x50
5x50
5x50

Frontsquat
5x20
5x30
5x35
5x35
5x35
helemaal dood.. Haha

Stiffleg DL
5x40
5x50
5x55
5x55
5x55
Toen had ik mega veel honger haha

legpress
10x40
8x60
8x60
8x60
Ik weet niet wat er mis is met dit ding maar hij is echt veeeeel zwaarder als die in nl daar kon ik echt makkelijk meer voordat ik serieus was gaan trainen. Maarja boeie als het maar een beetje zwaar aanvoelt is het goed hahah

hierna nog wat apparaten uitgeprobeerd wel grappig

Laatst bewerkt:
Sowie.. nice train hoor. Goed sterk!
hahaha alle talen door elkaar he. Dat went wel. Alleen dat nederlands is dan opeens een stuk lastiger he! :D

Apparaten kunnen zo verschillen inderdaad. Maar als je het goed voelt dan is het goed toch!

Goede training! Echt sterke bor ook! En idd als het maar zwaar aanvoelt! Is de legers 90 graden of niet?

Sowie.. nice train hoor. Goed sterk!
hahaha alle talen door elkaar he. Dat went wel. Alleen dat nederlands is dan opeens een stuk lastiger he! :D

Apparaten kunnen zo verschillen inderdaad. Maar als je het goed voelt dan is het goed toch!
Jaaa klopt haha en inderdaad als het goed voelt is het goed.

Goede training! Echt sterke bor ook! En idd als het maar zwaar aanvoelt! Is de legers 90 graden of niet?
thankss, die legpress is een apart ding. De gewichten zitten boven je en zelf zit je zowat op de grond en duwt het gewicht schuin omhoog zegmaar. Dus denk 90 graden? Haha weet het niet zo goed maar denk dat deze uitleg wel goed is toch? :)

Laatst bewerkt:
Goeie training! Misschien is die leg press toe aan een beetje olie?:p Mañana Mañana

Goeie training! Misschien is die leg press toe aan een beetje olie?:p Mañana Mañana
Dankjee, haha altijd he, die spaanse weten wel van rustig aandoen. Ook echt typisch dat dat woord een van het eerste spaanse woord is die ik hier heb geleerd hahahaha omdat ze hem zo vaak gebruiken denk ik :p

Vanochtend getraind en heel de middag op het strand gelegen, goddelijk :)
Zondag 13-04
Squat
5x20
5x30
5x40
5x50
5x50
5x50
ging echt zo makkelijk haha, wel lekker :)

Bench
5x20
5x25
5x30
3x35
5x37.5 rep out was 1+ dus ging wel lekker. Had ook iemand als spotter dus dat was chilll.

Pushpress
5x20
5x25
5x30
1x32.5 was nog al stijfjes en wou het niet forceren was bang dat ik anders weer last van me schouder zou krijgen

Barbellcurl
8x15
8x20
5x22.5 PR (denk ik :o)

Incline bench
5x20
5x25
5x27.5 PR
5x27.5
5x27.5
ging easy maarja ook nog niet vaak gedaan

Dumbbell fly
10x5
10x5
10x5
Eerste keer dat ik deze oefening doe, was even wennen maar het laatste setje ging super makkelijk toch even langzaam gewicht opbouwen :)

Pushdown
10x20
10x20
6x25

Laatst bewerkt:
32,5 in de pushpress is toch aardig, zeker als je niet voluit kunt gaan ivm schouder.

super dat de squats zo lekker gingen

Je gaat lekker daar in het warme Spanje! hahahaha
'Goede airco in de gym?
Gewichten zijn sterk.

32,5 in de pushpress is toch aardig, zeker als je niet voluit kunt gaan ivm schouder.

super dat de squats zo lekker gingen
`
Thankss, ben een beetje bang dat het terug komt haha dus had hem daarom even rustig aan gegaan. En echt blij met die squats moest denk heel erg wennen en alles voelde zwaar maar nu is het ongeveer gelijk :D

Je gaat lekker daar in het warme Spanje! hahahaha
'Goede airco in de gym?
Gewichten zijn sterk.
Dankjee :D hmm ze hebben wel een airco maar het is nog steeds snik heet. Ben de koude loods gewend haha. Maarja dit went ook wel langzaam :)

Laatst bewerkt:
Fijn dat de squats zo goed aanvoelde! En ben het met Nicky eens, sterke pushpress voor 'rustig aan doen'!

Fijn dat de squats zo goed aanvoelde! En ben het met Nicky eens, sterke pushpress voor 'rustig aan doen'!
Dankje, vind mijn schoulderpress iets belangrijker die ik van de week moet doen dan mijn pushpress haha vandaar dat ik even rustig aan deed. Die shouderpress word weer een rep out.. haha en van die squats iz zeker fijn, begint weer hetzelfde te voelen als voor ik wegging, moest denk heel erg wennen ofzo maarja komt zeker goed :)

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Maandag 14-04
Deadlift
5x50
5x60
10x67.5 Rep out was +1 jeej :D

Frontsquat
5x20
5x30
3x40
1x45 jaa helemaal dood door deadlifts oeps :o

Legpress
10x40
8x70
8x70
8x70
8x70

T-barrow heb de halter dit keer maar niet meegerekend, is veel makkelijker, dus bij de vorige keer moet er eigenlijk 10 kg af :)
8x15
5x20
5x30
5x30
5x35 PR
5x35

Hyperextention
20xbw
15xbw+10
15xbw+15

Ging wel lekker vandaag :D

naaissss