- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker getraind meid! Leuk dat je met je vriend gaat trainen! Traint hij bij een andere sportschool gewoonlijk?
Ja, ik ben nu ook in de war haha! Vertel! Foto's en al!!!
Miss herkent hij me niet meer omdat ik zo swole ben geworden
DankjeeVoelt altijd goed als je training zo lekker gaat he!
Misschien een domme vraag, maar zie bij jou VPR en PR staan.. Waar staat VPR voor?![]()
V staat voor volume dus een PR op volume 
thanksss haha
In Nederland trainen we altijd samen, maarja hij zit nog in Nederland en ik nietLekker getraind meid! Leuk dat je met je vriend gaat trainen! Traint hij bij een andere sportschool gewoonlijk?

hahahaha goeie grap Tjamiel
Nee Nederlands, hij zit ook op dit forum hahaJa, ik ben nu ook in de war haha! Vertel! Foto's en al!!!
Nou zeg hij is helemaal niet dik,ik weet wel dat hij dik is en een baard heeft.
baushaug
Miss herkent hij me niet meer omdat ik zo swole ben geworden
DankjeeV staat voor volume dus een PR op volume
thanksss haha
In Nederland trainen we altijd samen, maarja hij zit nog in Nederland en ik niet
hahahaha goeie grap Tjamiel
Nee Nederlands, hij zit ook op dit forum haha
Nou zeg hij is helemaal niet dik,
huh Spanje

DankjeeNetjes je front squat! Doe je die altijd meteen na back squat? 70 SL is echt super sterk zeg!!
ik doe zowiezo altijd eerst squat en inderdaad vaak daarna frontsquat maar soms doe ik nog een BOR of stiffleg ertussen haha ligt eraan of me squats goedgingen of niet (als ze niet zo goed gaan heb ik vaak last van uitstelgedrag haha)Haha thankss, ja misss wel maar het voelde allemaal ook niet zo super zwaar dus echt happyNice hoor!
en de vele PR's door the boyfriends presence??
Knap die SLDL op 70 kg!

Ik heb eigenlijk bijna nooit spierpijn haha heb er nu ook bijna geen last vanHaha uitstelgedrag!! Ja, dat ken ik. Wel lekker zo een dagje compounds he! Word je blij van! Geniet van de spierpijn morgenochtend![]()

Heu heu heu heu
Thankss ladiess