Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja zulke dagen zitten er toch bij helaas.. Klote dat het als een gare training aanvoelde.. Het blijven toch nog goeie gewichten hoor!
Thankss damess, als ik het teruglees klinkt het niet zo slecht maar toch, het kon beter. Volgende keer beterOndanks dat je gaar was toch een lekkere training als ik de gewichten zo zie! En nog een PR'etje ook![]()
. Had ook weer een dip ik mis Nederland ochtendje haha, maar gelukkig is dat gevoel ook weer weg 
THANKS PLEURKLAATWauw en dat noemt ze dan een slechte training. Mooie gewichten hoor! STERK!![]()
Jaa normaal vind ik Deadliften altijd een van de leukste oefeningen (samen met squats hahaha) alleen vandaag voelde ik me er niet zo super bij maarja volgende keer beterHaaa, jij ook lekker gedeadlift vandaag! Lekker getraind he!

Thankss, ja het komt heel erg in periodes het thuis missen, maar gelukkig zit heel deze stad vol met buitenlandse studenten die allemaal hetzelfde probleem hebben dus dat is fijnEen slechte training voor jou zou ik niet eens halen.
Echt lekker hoor! Kan me best voorstellen da je thuis mist. Maar je kan daar iig wel lekker trainen!
Iedereen zoekt heel erg contact met elkaar waardoor de tijd echt voorbij vliegt! Heel leuk allemaal, heb zelfs koningsdag gevierd helemaal in het oranje haha.Ik trainde in Nederland eigenlijk nooit alleen, het was dus een beetje een erge omschakeling, vind het dus super leuk dat ik weer iemand heb om een beetje tegen aan te lullen haha (niet te veel natuurlijk)Leuk dat je een trainingsmattie heb gevondenIk train ook regelmatig samen. Al moet ik zeggen dat de dikke PR's meestal op dagen dat ik alleen train komen (dan heb ik meer focus).
Ja heb van de frustratie na een setje landmines die dingen meteen allemaal eraf geknipt hahaha voor ik me weer bedacht, komt helemaal goed hierjippie een medestander gevonden, superleuk!
armbandjes vervangen, focus en lekker verder gaan.

Thankss, ja het was niet zo prettig hahahaHahaha ik zie het al helemaal voor me hoe je zo in zn zaakje kijktDat is minder en ook balen dat t zo druk was.. Goede training verder!
hahah damn, sta je daar te pressen komt er zo'n slingeraap voor je hangen![]()
Ja het was heel naarHmm... das inderdaad ook geen fraai uitzicht....
Maar mooie training!
haha
65 haha en dat ging toen easy en had 70 gefaald jammer genoeg. Kan wel echt merken dat ik al sterker ben geworden dus dat is super fijn, denk dat ik nu wel meer zou kunnen dan 65 dat ga ik alleen niet testen en hou me braaf aan me schema komt vanzelf wel goedFijn dat de squat licht aanvoelt! Daar zit meeeeeer in![]()
Wat is je max tot nu toe? 70 of 75?

65 haha en dat ging toen easy en had 70 gefaald jammer genoeg. Kan wel echt merken dat ik al sterker ben geworden dus dat is super fijn, denk dat ik nu wel meer zou kunnen dan 65 dat ga ik alleen niet testen en hou me braaf aan me schema komt vanzelf wel goed![]()
Nee jammergenoeg niet die had ik net gefaald toen ik me max aan het testen was toen voelde hij niet zo mwga zwaar maar lukte toch niet baal er nog steeds van hahahah jaa klopt geeft zeker meer vertrouwen daarom ben ik ook zo blij! Kan niet wachten tot ik over een.paar maandjes me nieuwe max kan zettenOh serieus ik dacht 70 al, maar die zal er nu echt al wel in zitten! Maar inderdaad, gewoon braaf aan je schema houden, het geeft ook vertrouwen als de setjes die tegen je max aan zitten vrij licht aanvoelen!

Thankss