AndroidHealthClinic

yvn's log

Lekkere training!
wel balen van je polsen weer. Hoop dat de rust van het curlen een beetje goed doet.
Dippen is gewoon blijven oefenen. Komt dan echt wel goed.

Jammer dat ie weer weggaat.... Hoe lang is je stage nog?

Zondag 11-05
7x37.5 rep out 5+ nice ging echt goed maar ik had ook eindelijk een geweldige spotter
Vasthouden die spotter!! :D

Incline bench

1x40 PR ging nog easy :)
Zo hee, da's sterk!! Doe jij incline zwaarder dan flat bench press? Ik heb echt mega moeite met incline!

Lekker getraind hoor. Vervelend van je pols. Doe je iets verkeerd of zal het gewoon overbelast zijn?
Geniet nog even van je visite :)

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training!
wel balen van je polsen weer. Hoop dat de rust van het curlen een beetje goed doet.
Dippen is gewoon blijven oefenen. Komt dan echt wel goed.

Jammer dat ie weer weggaat.... Hoe lang is je stage nog?
Dankjee, ja me vriend zei ook al gewoon blijven.oefenen dan kan.je het zometeen dus ga even kloten de komende paar weken weet nog niwt wanneer het log waardig is hahahaha. Ben op de helft van me stage :D nou ja helft over een week ben ik op de helft dus ben er al bijna vanaf :) nog iets meer dan 2 maandjes.

Vasthouden die spotter!! :D

Zo hee, da's sterk!! Doe jij incline zwaarder dan flat bench press? Ik heb echt mega moeite met incline!

Lekker getraind hoor. Vervelend van je pols. Doe je iets verkeerd of zal het gewoon overbelast zijn?
Geniet nog even van je visite :)
de spotter gaat morgen weer naar Nederland :(
Nope flat bench heb ik al een tijdje niet op gemaxt dus draai me setjes onder me max altikd een maand geleden was deze 42.5 maar denk (en hoop) dat me max nu een stuk hoger ligt. Maar dat zal ik zien als ik weer tweug in Nederland ben :)

En polsen is denk gewoon overbelast heb er al een stuk minder last van maar wil het niet forceren waardoor het weer erger word

Nice die 40 kg incline bench! Ik max. juist nooit met de incline, wel met de gewone bp (max. staat nu op 2 x 42). 1 x 45 kg was laatste x fail (kreeg hem tot de helft en daarna kwamen de vingers van de spotter eronder :P) dus morgen nieuwe poging!!

Ah super leuk dat je vriend is langsgekomen! Geniet er nog even van vandaag! Heb even wat trainingen van je gemist, maar je gaat echt lekker zeg! Nu nog meer benieuwd naar je deadlift nu je 70kg SL hebt gedaan haha, super sterk zeg!

Nice die 40 kg incline bench! Ik max. juist nooit met de incline, wel met de gewone bp (max. staat nu op 2 x 42). 1 x 45 kg was laatste x fail (kreeg hem tot de helft en daarna kwamen de vingers van de spotter eronder :P) dus morgen nieuwe poging!!
Thankss :) het was alleen niet echt maxen, kon er denk ook wel een paar reps uit halen met die 40 alleen liet ik e spanning onderin een beetje los waardoor ik niet meer herhalingen wou doen, maar had er miss wel 3 gehaald als ik een beetje moetje zou doen omdat hij even hard ging als de 35. Ik max eigenlijk bijna nooit meer, train alle main lifts op ongeveer 80% van me oude max en bouw langzaam op. Omdat het niet fijn is om hier te maxen. Spitters pakken veel te snel die halter vast om hem terug te leggen terwijl het npg niet eens zwaar vpelt. Maar je komt er wel hoor die 45 ;) succes morgen!

Ah super leuk dat je vriend is langsgekomen! Geniet er nog even van vandaag! Heb even wat trainingen van je gemist, maar je gaat echt lekker zeg! Nu nog meer benieuwd naar je deadlift nu je 70kg SL hebt gedaan haha, super sterk zeg!
Dankjee :) haha ik ook als ik kijk dat ik met andere oefeningen best veel vooruit ga en op main lifts op reps heep erg vooruitga ben super benieuwd. Haha

Laatst bewerkt:
Lekker die bench! Hoop dat ik dat gewicht binnenkort ook keer haal:D

Wat rot van je polsen! Vind het zelf altijd vervelend als je door dat soort 'blessures' iets moet laten liggen..

Lekker die bench! Hoop dat ik dat gewicht binnenkort ook keer haal:D

Wat rot van je polsen! Vind het zelf altijd vervelend als je door dat soort 'blessures' iets moet laten liggen..

Dankjee, haal je vast snel hoor ;)
jaa ben wel blij dat ik me polsen alleen bij het curlen voel en niet bii andere oefeningen. Anders zou het echt zwaar klote zijn.

lekker dat jullie ff bij elkaar waren, nu mis je hem vast nog erger dadelijk.

lekker dat jullie ff bij elkaar waren, nu mis je hem vast nog erger dadelijk.

:( :( gelukkig komt hij volgende maand nog een weekendje langs :D
En volgende week komt een goeie vriendin van me een week.op bezoek samen met me zus dan gaat de tijd denk ik ook super snel

Maandag 12-05
Deadlift
5x50
5x60
3x65
8x70 rep out 5+ moest super erg haasten want ze hadden een buikspier les hier grrrr was dus meer touch and go. Vorm is nog niet helemaal 100% jammergenoeg dus ga op me squatdag na het squatten wat lichte setjes deadlifts doen meer op techniek gefocussed. Frustrerend dat dit nog steeds niet zo goed is, wel een stuk beter als eerst maarja het moet perfect haha. Bench en squat techniek gaat wel gewoon goed namelijk.

Frontsquat
5x20
5x30
5x40
3x45
3x45
3x45
Op all stars squatten is echt naar. Had geen andere gym schoenen bij.

Leggpress
8x40
8x60
8x70
8x70
Echt een hekel aan deze oefening in deze ruimte is het ook zi super warm ging bijna van me stokie.

Stiffleg DL
5x50
3x60
3x65
3x65 VPR

Landmines
8xlege halter
8x5
8x10

Tbarrow (halter niet meegerekend)
5x15
5x30
5x40
5x40
5x40
Helemaal gesloopt hierna pfff haha

Laatst bewerkt:
Lekkere training en ook mooie gewichten zeg!

Gezellig dat een vriendin en je zus nog even langskomen! Tijd vliegt ongetwijfeld voorbij dan!

Ik blijf jaloers op de gewichten die je pakt! Netjes!!

Goeie training weer zeg! Balen dat je snel moest zijn met de deadlift, maar niet getreurd er zit genoeg kracht in bij jou hoor!
En squatten op all stars k*t? :P Ik squat juist altijd op all stars haha, mn andere sportschoenen hebben een dikkere zool, wat ik juist minder fijn vind :P

Damn wat sterk zeg! Die sldl... supernice!

nette training weer! Jou legpress is zeker ook zo 1 waar je je eigen gewicht ook omhoog moet tillen?

Ja, dat met die legpress ken ik ook, wat SP zegt! Ik heb ook zo eentje waar je je eigen gewicht ook omhoog tilt. Als ik dan wel eens zeg dat ik 65 max met legpress dan hoor ik wel eens van huh....?! Maar goed, tel daar dan ook nog eens die 58 kilo van mezelf bij eigenlijk! Vind het ook niet leuk om te doen.

Ik heb een dag dat ik alleen maar lift technieken doe en dan abs/billen. Dan pak ik gewoon de bezemsteel of de 'vrouwenstang' en doe ik alleen techniek voor de spiegel. Deadlift dan gewoon op het laagste (30 kilo). Puur om die rug nog mooier te krijgen! Kun jij zo'n techniek-uurtje erin proppen in de week?

Ja, dat met die legpress ken ik ook, wat SP zegt! Ik heb ook zo eentje waar je je eigen gewicht ook omhoog tilt. Als ik dan wel eens zeg dat ik 65 max met legpress dan hoor ik wel eens van huh....?! Maar goed, tel daar dan ook nog eens die 58 kilo van mezelf bij eigenlijk! Vind het ook niet leuk om te doen.

Ik heb een dag dat ik alleen maar lift technieken doe en dan abs/billen. Dan pak ik gewoon de bezemsteel of de 'vrouwenstang' en doe ik alleen techniek voor de spiegel. Deadlift dan gewoon op het laagste (30 kilo). Puur om die rug nog mooier te krijgen! Kun jij zo'n techniek-uurtje erin proppen in de week?

Heeft niet zoveel zin he. Iedereen kan met een perfect strakke rug deadliften, wanneer geen gewicht aan hangt. Je moet juist zwaar gaan, om te kijken waar je techniek faalt en dan aan je zwakke punten gaan werken. Dit kun je doen door op sub-maximaal gewicht veel setjes te gaan doen, maar zeker niet door zonder gewicht de beweging proberen na te bootsen.

Lekkere training en ook mooie gewichten zeg!

Gezellig dat een vriendin en je zus nog even langskomen! Tijd vliegt ongetwijfeld voorbij dan!
Jaaa heb er zoveek zin in haha nog maar een paar dagjess :D

Ik blijf jaloers op de gewichten die je pakt! Netjes!!
Thankss Marina :)

Goeie training weer zeg! Balen dat je snel moest zijn met de deadlift, maar niet getreurd er zit genoeg kracht in bij jou hoor!
En squatten op all stars k*t? :P Ik squat juist altijd op all stars haha, mn andere sportschoenen hebben een dikkere zool, wat ik juist minder fijn vind :P
Dankjee, nee ik vind het echt niet fijn, geeft geen steun aan de zijkanten van me voeten enzo heb ook vaak kramp in me boeten omdat me tenen verkeerd draaien ofzo heel gek uitgelegd zo maar ik sta niet zo stabiel. Heb hier bii deadliften veel minder last van. Doe ook nog maar sinds kort DL op all stars omdat dit veel beter is. Wou het graag eerder doen met all stars maar in de winter is dit echt niet te doen voor mij dan krijg ik non stop kramp in me voeten (heb een hele slechte doorbloeding :()

Damn wat sterk zeg! Die sldl... supernice!
Dankjee :D 70 is alleen nog iets te zwaar om setjes mee te doen maar omdat ik niet meer ma op normale deadlift en toch een beetje wil weten wat ik kan heb ik dit maar met stiffleg geprobeerd, ging nog verassend goed haha.

nette training weer! Jou legpress is zeker ook zo 1 waar je je eigen gewicht ook omhoog moet tillen?
Nee volgens mij is het gewoon een normale, alleen is hij heel eng gammel. Plus de ruimte waar deze leggpress staat is echt kapot warm, ze hebben geen airco hier, doe dus bijna niets in deze ruinte omdat ik anders echt stik, je zweet je al helemaal dood aps je ernaartoe loopt. Pkus ik vind het een stomme oefening hahaP zegt! Ik heb ook zo eentje waar je je eigen gewicht ook

Heeft niet zoveel zin he. Iedereen kan met een perfect strakke rug deadliften, wanneer geen gewicht aan hangt. Je moet juist zwaar gaan, om te kijken waar je techniek faalt en dan aan je zwakke punten gaan werken. Dit kun je doen door op sub-maximaal gewicht veel setjes te gaan doen, maar zeker niet door zonder gewicht de beweging proberen na te bootsen.

Techniek oefenen heeft altijd zin :D Ik heb een heel lelijke liftoff uit mijn deadlift kunnen krijgen puur door licht te oefenen met begeleiding.

Terug
Naar boven