MuscleMeat

yvn's log

• Topic Starter Topic Starter
Ja, dat met die legpress ken ik ook, wat SP zegt! Ik heb ook zo eentje waar je je eigen gewicht ook omhoog tilt. Als ik dan wel eens zeg dat ik 65 max met legpress dan hoor ik wel eens van huh....?! Maar goed, tel daar dan ook nog eens die 58 kilo van mezelf bij eigenlijk! Vind het ook niet leuk om te doen.

Ik heb een dag dat ik alleen maar lift technieken doe en dan abs/billen. Dan pak ik gewoon de bezemsteel of de 'vrouwenstang' en doe ik alleen techniek voor de spiegel. Deadlift dan gewoon op het laagste (30 kilo). Puur om die rug nog mooier te krijgen! Kun jij zo'n techniek-uurtje erin proppen in de week?

Mijn telfoon diet even heek erg naar haha. Maar bij mij is zowizo rug recht gewn probleem dit lukt altijd wel, maar mijn heupen schieten.soms te snel omhoog en dan word het meer stiffleg. Maar dan is me rug wel nog steeds recht. Moet gewoon veel.oefenen en filmen en dan komt het zekwr goed ;)

Mijn telfoon diet even heek erg naar haha. Maar bij mij is zowizo rug recht gewn probleem dit lukt altijd wel, maar mijn heupen schieten.soms te snel omhoog en dan word het meer stiffleg. Maar dan is me rug wel nog steeds recht. Moet gewoon veel.oefenen en filmen en dan komt het zekwr goed ;)

Dat had ik volgens mij ook maand terug met de 2 x 70 dl filmpje. Wat ik nu doe is eerst de hams "opladen" en dan alles synchroon met alle kracht omhoog halen (lastig uit te leggen):p heeft voor mij wel gewerkt iig:)

Dat had ik volgens mij ook maand terug met de 2 x 70 dl filmpje. Wat ik nu doe is eerst de hams "opladen" en dan alles synchroon met alle kracht omhoog halen (lastig uit te leggen):p heeft voor mij wel gewerkt iig:)

Ja het zou ook kunnen dat het er nu niet zo goed uit zag omdat het tpuch and go was (door de haast hahaha) heb get voor het eerst in maanden gefilmd.. Dus volgende keer weer filmen en dan vergelijken me sportbuddy vond het toch niet zo erg om te filmen haha

Ik heb ook regelmatig kramp in mijn voeten, zou het dan aan de allstars liggen? Typisch dat jij dat ook hebt/had daarbij!

Ik heb ook tijden kramp gehad in mijn voet en kuiten. Is overgegaan sinds ik ZMA gebruik.

Ik heb ook regelmatig kramp in mijn voeten, zou het dan aan de allstars liggen? Typisch dat jij dat ook hebt/had daarbij!
Kan miss met andere schoenen proberen en als dat niet gaat weer terug switchen?

Ik heb ook tijden kramp gehad in mijn voet en kuiten. Is overgegaan sinds ik ZMA gebruik.
Ah thanks voor de tip.

Woensdag 14-05
Squat
5x20
5x40
5x50
5x50
5x50

Shoulderpress
5x20
3x25
5x30

Pushpress
5x35
3x37.5
3x40

Closegrip bench
5x20
5x25
5x30
3x35
3x35
3x35

Dumbellrow
8x20
8x20
8x20

Ging niet zo supergoed, maarja wel okey :) Morgen squatten jeej

Niet zo super goed voor jou is wat ik nog lang niet zal halen. :D
Ik vind het netjes!
Squatten lekker gegaan vandaag?

Niet zo super goed voor jou is wat ik nog lang niet zal halen. :D
Ik vind het netjes!
Squatten lekker gegaan vandaag?
Dankjee :) Ja ging best okey, maar niet echt super maak deze week nogal wat lange dagen op me stage en heb amper tijd om te eten en dan moet ik al weer naar de sportschool, dus ben al de hele week aan het haasten haha, is geen excuus natuurlijk maarja.

Ik mis me bed in Nederland, deze is zo slecht, vandaag maar begonnen met mega veel strechen omdat ik zo stijf als een hark was, heeft een super klein beetje geholpen maar voelde me vooral een oma haha.

Donderdag 15-05
5x20
5x40
5x50
2x60
6x62.5 rep out was 3+ ging opzich niet super slecht maar ook niet super goed, voelde allemaal niet fijn en was net een oma, toen ik hem terug had gehangen had ik meteen spijt dat ik niet gewoon door had gezet.

DL (op techniek gelet)
5x50
3x60
3x60
3x60 ja ging makkelijk, lukte opzich wel denk ik alleen die stijfheid was niet fijn

Frontsquat
5x20
5x30
5x40
3x45
3x45
3x45

BOR
5x20
5x40
5x50
5x50
5x50

Ging wel okey allemaal :) Best tevreden.

Wel oke trainingen zitten er ook bij natuurlijk.. Zie het maar gewoon als de stilte voor de storm :D

Vind het btw nog steeds knap van je dat je zo 4 maanden alleen naar Spanje gaat.. En natuurlijk verlang je naar je eigen bed, al helemaal als het bed daar niet fijn slaapt.. Nog even geduld en dan krijg je weer bezoek, dan zal ook wel helpen :)

Jij bent lekker aan het front squatten, zwaar pak je 'm hoor! En ja, sluit me ook aan bij Daphne hoor, ik weet niet of ik zo stoer zou zijn in mijn uppie. Wanneer komt je bezoek? Veel plannen samen, of gewoon bijkletsen en rustig aandoen?

Drukte is lastig soms he. Ik heb het nu ook.. lange dagen en snel eten en trainen en dan is de dag al voorbij.
Maar kop op he! weekend nu!

een bed kan niet goed genoeg zijn. Dat heb ik wel gemerkt. Ook een goed kussen scheelt al veel.
Nog even doorzetten he! Nederland is er ook nog als je terugkomt. :)

Lekkere training ook weer!

Wel oke trainingen zitten er ook bij natuurlijk.. Zie het maar gewoon als de stilte voor de storm :D

Vind het btw nog steeds knap van je dat je zo 4 maanden alleen naar Spanje gaat.. En natuurlijk verlang je naar je eigen bed, al helemaal als het bed daar niet fijn slaapt.. Nog even geduld en dan krijg je weer bezoek, dan zal ook wel helpen :)
Jaa komt zeker goed, merk nu al dat ik sterkee ben geworden draai me setjea namelijk altijd onder me max maar 62.5 bij squat kon ik voor ik wegging niet eens met 3 reps halen, en nu gaat 6 al makkelijk (als ik door had gezet miss wel meer grrr)

Dankjee :), in je eentje verhuizen naar een land als Spanje is heel leuk maar je gaat Nederland wel exht waarderen haha ookal is het niet eens zon'n super groot verschil. Ken veel mensen van mijn opleiding die nog een veel extremer land hebben geekozen voor stage, zoals Afrika dus mijn verschil valt reuze mee moet me niet zo aanstellen haahha.

Jij bent lekker aan het front squatten, zwaar pak je 'm hoor! En ja, sluit me ook aan bij Daphne hoor, ik weet niet of ik zo stoer zou zijn in mijn uppie. Wanneer komt je bezoek? Veel plannen samen, of gewoon bijkletsen en rustig aandoen?
Dankjeee, ik wil meer frontsquatten haha, draai nu ne setjes senk ik ook op 80% van me max of soms meer. Op een goeie dag maar eens een keer kijken wat ik kan haha.
Ze komen maandag al, gaat snell! We gaan die hard alle mooie dingen hier bekijken natuurlijk haha. Er zijn nog een paar dingen die ik wil bezoeken en dat doe ik het liefst met hun dan is het veel leuker :)

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

Drukte is lastig soms he. Ik heb het nu ook.. lange dagen en snel eten en trainen en dan is de dag al voorbij.
Maar kop op he! weekend nu!

een bed kan niet goed genoeg zijn. Dat heb ik wel gemerkt. Ook een goed kussen scheelt al veel.
Nog even doorzetten he! Nederland is er ook nog als je terugkomt. :)

Lekkere training ook weer!

Klopt! In het weekend ga ik heel veel slapen denk ik haha. En voel me door trainen wel wat beter dan als ik helemaal niets deed, is toch iets wat een beetje hetzelfde ia gebleven. ookal zijn er echt hele rare mensen in de sportschool waar ik me soms kapot aan irriteer maarja moet me er eigenlijk niet aan ergeren.

. ookal zijn er echt hele rare mensen in de sportschool waar ik me soms kapot aan irriteer maarja moet me er eigenlijk niet aan ergeren.
Je komt voor jezelf! Schijt aan de rest! :D Maar ben wel benieuwd waarom ze zo raar zijn haha!

Je komt voor jezelf! Schijt aan de rest! :D Maar ben wel benieuwd waarom ze zo raar zijn haha!

ze squatten allemaal heel erg fout huil gewoon van binnen als ik het zie, niet eens halve squats maar ze zijn nog hoger gewoon bizar. En ze staan meer te flexen dan dat ze ects iets doen. Ben je aan het squatten gaat er opeens iemand naast hwt squatrek staan (daar is een spiegel) en gaat dan uitgebreid lopen flexen. Doe gasten hevben eigenlijk gewoon een stomp in hun gezicht nodig..

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: Wat een frustratie!! Nee, daar zou ik ook echt niet happy van worden haha! Zijn dat allemaal van die opgepompte mannetjes?

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: Wat een frustratie!! Nee, daar zou ik ook echt niet happy van worden haha! Zijn dat allemaal van die opgepompte mannetjes?

allemaal van die enge vieze spanjaarden haha

Zqterdag 17-05
Was super moe deed allemaal domne dingen haha. maar traininen ging gelukkig best goed.
Squat
5x20
5x40
5x50
5x55
5x55
5x55 ging zo makkelijk maarja bencg dag vandaag dus niet te veel gewicht pakken

Bench
5x20
5x30
3x35
5x40 PR op reps. rep out was 3+ voelde totaal niet xwaar zat me.alleen de hele tijd kapot te ergeren aan die gast die me aan het spotten was.. Volgende week mijn.oude 1 rm op herhalingen doen spannenddd

Incline Bench
5x20
5x25
5x30 was aan een kant de schijf vergeten maar het klemmetje er wel op gedaan lekker wakker -__-
5x32.5
5x32.5
5x32.5 VPR

Dumbell bench press
8x10
8x12.5
8x15 PR
8x15
voelde nog niet echt zwaar had het vooral moeilijk met die dumbells een beetje recht te houden lag de hele.tijd te wiebelen op.dat bankje. Maar is ook nog maar de 2e keer dat ik deze doe

Dumbell fly
8x5
5x10 PR
5x10

Ben jij blij als je straks weer in NL bent met de "normale" dudes in de gym!! Maar je hebt toch lekker getraind ondanks de idioten ;) Moest een beetje lachen om die schijf vergeten :P Dat zijn dingen die ik ook doe hoor!

Haha die Spanjaarden! :roflol: Typische zuiderlingen. :rolleyes:

Toch nette training ondanks die "vieze" Spanjaarden :D

Ben jij blij als je straks weer in NL bent met de "normale" dudes in de gym!! Maar je hebt toch lekker getraind ondanks de idioten ;) Moest een beetje lachen om die schijf vergeten :P Dat zijn dingen die ik ook doe hoor!
Jaa zowiezo mis ik de gasten bij phm kan altijd erg om ze lachen en ze geven goeie tips enz.
Haha was net ook gewoon even gaan zitten en weer in slaap gesukkeld..

Haha die Spanjaarden! :roflol: Typische zuiderlingen. :rolleyes:
Toch nette training ondanks die "vieze" Spanjaarden :D
Haha ja een beetje gladjakkers en mooiboys maarrrr zit al op de helftt nog maar 2 maandjesss dan ben ik van ze af.

Terug
Naar boven