XXL Nutrition

yvn's log

vervelend he curlen met een bb! Ik doe het ook niet meer! Fijne training weer meis! Hoe gaat het met je?

Wel een goede vooruitgang op de bench. Vorige had je 2x40 toch?

• Topic Starter Topic Starter
vervelend he curlen met een bb! Ik doe het ook niet meer! Fijne training weer meis! Hoe gaat het met je?
Dankjee :) ja met mij gaat het goed, het gaat allemaal zn gangetje dus tijd gaat best snel. Stiekem kan ik niet wachten tot ik weer in het vliegtuig naar huis zit hahaha maar denk dat de tijd snel genieg gaat dat die dag er voor me gevoel snel is haha :)

Wel een goede vooruitgang op de bench. Vorige had je 2x40 toch?
Jaa met mega veel moeit 2 keer ofzo hoop eigenlijk eindelijk een keer meer te drukken dan.42.5 zit al zo lang vast op dat getal :(

Laatst bewerkt:
Toch nog prima getraind toch!? EZ bar doet het voor mij ook echt veel beter dan bb curl, voelt beter aan en heb het idee dan veel meer bereik te hebben.

Nice train! EZ bar bevalt mij ook veel beter. Vooral 21-ers!
Je mist ons landje wel he. Neem wat warmte mee terug als je terugkomt oke? :D

je trainingen gaan goed zeg, kan me voorstellen dat je dadelijk als je terug bent heeeel erg benieuwd bent naar je nieuwe maxxen ;)

succes nog daar!

Toch nog prima getraind toch!? EZ bar doet het voor mij ook echt veel beter dan bb curl, voelt beter aan en heb het idee dan veel meer bereik te hebben.
Nice train! EZ bar bevalt mij ook veel beter. Vooral 21-ers!
Je mist ons landje wel he. Neem wat warmte mee terug als je terugkomt oke? :D
Jaa klopt voelt ook veel fijner, deed alleen barbell omdat ik het zo makkelijk vond dat die meteen 20 kg was haha hoefde ik er niets aan te hangen. Maarja EZ is wel fijner inderdaad.

je trainingen gaan goed zeg, kan me voorstellen dat je dadelijk als je terug bent heeeel erg benieuwd bent naar je nieuwe maxxen ;)

succes nog daar!
Dankje, ik ben nu al heel benieuwd haha maar ik hou me in zou niet zo fijn zijn als ik zou falen hier in de gym haha.

Maandag 05-05
Ik vier elk jaar 5 mei dus was super balen dat ik het niet kan vieren :( :(
Deadlift
5x50
5x60
1x70
6x72.5 rep out was 1+ dus ging wel goed voelde nog niet zwaar maar grip was niet goed, de halter was super versleten, normaal zoek ik altijd een goeie uit die nog helemaal mooi is maar die kon ik vandaag niet vinden maar eens magnesium aanschaffen voor het geval dat dit vaker gebeurt :(

Frontsquat
5x20
5x30
5x35
5x40
5x40
5x40

Stiffleg DL ja ik had nog niet genoeg gedeadlift haha
5x50
5x60
5x60
5x60 VPR

Legpress
8x40
8x60
8x60
8x60

Landmines
10x5
10x10 vond me pols niet fijn

Hyperextentions
20xbw
15xbw+10
15xbw+15

T-barrow
5x20
5x30
5x30
5x30

Sterke deadlift!:D

Zeker sterkte DL! en lekker getraind ook!
Kop op he. volgend jaar kan je 5 mei weer thuis vieren. :)

Lekker, volgende keer een degelijke stang en dan heb je die 72.5 ruim zitten!!

Zeker sterkte DL! en lekker getraind ook!
Kop op he. volgend jaar kan je 5 mei weer thuis vieren. :)
Dankjee :) en volgend jaar zeker 2x zo goed vieren hahaha

Lekker, volgende keer een degelijke stang en dan heb je die 72.5 ruim zitten!!
Jaa baalde wel een beetje maar denk dat als de halter goed was er wel meer herhalingen in zouden zitten, maar het is toch best goed :) Over 3 weken moet ik reps gaan maken met me oude max(en) zal denk veel makkelijker gaan

hehe mag dat wel dan magnesium daar??

Zo, je deadlift gaat goed vooruit hoor op die reps!

Ben denk ik net zo benieuwd als jou wat je max straks is als je weer back in NL bent!

Zo, je deadlift gaat goed vooruit hoor op die reps!

Ben denk ik net zo benieuwd als jou wat je max straks is als je weer back in NL bent!

Jaa haha, merk nu al echt dat ik sterker ben geworden dus ben zeker heel benieuwd, hoop toch echt de 100 kg te halen als ik terug ben (op zn minst) :)

Woensdag 07-05
Squat
5x20
5x30
5x40
5x50
5x50
5x50

Shoulderpress
5x20
5x25
1x30
3x32.5 rep out was 1+ wel prima zo

Pushpress
5x32.5
3x35
3x37.5
3x37.5
3x37.5

Closegrip bench
5x20
5x25
5x32.5
5x32.5
5x32.5
5x32.5
5x32.5 VPR

Dumbbell row
8x20
8x20
8x20

Cablecrossover
8x10
6x15 PR
6x15

Pulldown
lang niet gedaan ging allemaal wel makkelijk
8x30
8x40
8x50

Facepull
8x25
8x30
8x40
8x45 PR

Ging wel lekker allemaal :) en nu weer op een vrijdag trInen in plaats van donderdag wantttt me vriend komt langs jeejj en hij wou meetrainen :)

hopelijk kan ie jouw gewichten nog aan

Voelt altijd goed als je training zo lekker gaat he!
Misschien een domme vraag, maar zie bij jou VPR en PR staan.. Waar staat VPR voor?:o

Terug
Naar boven