Danielle21
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m73
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjeevervelend he curlen met een bb! Ik doe het ook niet meer! Fijne training weer meis! Hoe gaat het met je?
ja met mij gaat het goed, het gaat allemaal zn gangetje dus tijd gaat best snel. Stiekem kan ik niet wachten tot ik weer in het vliegtuig naar huis zit hahaha maar denk dat de tijd snel genieg gaat dat die dag er voor me gevoel snel is haha 
Jaa met mega veel moeit 2 keer ofzo hoop eigenlijk eindelijk een keer meer te drukken dan.42.5 zit al zo lang vast op dat getalWel een goede vooruitgang op de bench. Vorige had je 2x40 toch?

Toch nog prima getraind toch!? EZ bar doet het voor mij ook echt veel beter dan bb curl, voelt beter aan en heb het idee dan veel meer bereik te hebben.
Jaa klopt voelt ook veel fijner, deed alleen barbell omdat ik het zo makkelijk vond dat die meteen 20 kg was haha hoefde ik er niets aan te hangen. Maarja EZ is wel fijner inderdaad.Nice train! EZ bar bevalt mij ook veel beter. Vooral 21-ers!
Je mist ons landje wel he. Neem wat warmte mee terug als je terugkomt oke?![]()
Dankje, ik ben nu al heel benieuwd haha maar ik hou me in zou niet zo fijn zijn als ik zou falen hier in de gym haha.je trainingen gaan goed zeg, kan me voorstellen dat je dadelijk als je terug bent heeeel erg benieuwd bent naar je nieuwe maxxen
succes nog daar!

Thanks

DankjeeZeker sterkte DL! en lekker getraind ook!
Kop op he. volgend jaar kan je 5 mei weer thuis vieren.![]()
en volgend jaar zeker 2x zo goed vieren hahahaJaa baalde wel een beetje maar denk dat als de halter goed was er wel meer herhalingen in zouden zitten, maar het is toch best goedLekker, volgende keer een degelijke stang en dan heb je die 72.5 ruim zitten!!
Over 3 weken moet ik reps gaan maken met me oude max(en) zal denk veel makkelijker gaanHeb een paar mensen het al zien gebruiken dus zal vast wel mogen haha
Zo, je deadlift gaat goed vooruit hoor op die reps!
Ben denk ik net zo benieuwd als jou wat je max straks is als je weer back in NL bent!

en nu weer op een vrijdag trInen in plaats van donderdag wantttt me vriend komt langs jeejj en hij wou meetrainen