XXL Nutrition

yvn's log

Toch ken ik ook wel wat aardige spanjaarden. ;)
maar goed.. gladde jakkers zijn er ook ja. hahahahah
Nice train!

• Topic Starter Topic Starter
Waar blijven die stiekem gemaakte filmpjes

4 pr's in 1 training? Good times!

Komt je vriend nog eens op bezoek binnenkort of ga jij eens naar Nederland of niet?

Laatst bewerkt:
4 pr's in 1 training? Good times!
Thankss wwe

Komt je vriend nog eens op bezoek binnenkort of ga jij eens naar Nederland of niet?
Jaa hij komt eind juni nog een keer langs, door al zn wedstrijden door. Heeft er nog twee en vandaag ook een waar ik weer super erg van baal dat ik er niet bij kan zijn :( weekendje NL zit er voor mijn waarschijnlijk helaas niet in (dan wil ik denk ik ook niet meer terug naar Spanje haha)

haha was weer niemand aan het squatten :(

Zondag 18-05
Me vriend doet nu mee aan NK junioren heb gehoord dat het goed gaat en zn sterkste onderdeel (deadlift) moet nog komen, heel erg benieuwd naar de resultaten. En baal enorm dat ik er weer niet bij kan zijn. Dus onder het duimen door even gaan trainen :)

Deadlift
5x50
5x60
5x70
6x75 PR op reps. (rep out 3+) Ging echt chill, alleen de laatste was een beetje lelijk waardoor ik ben gestopt. Voelde niet eens zo super zwaar :D Heb alles laten filmen door me fitnessbuddy en vorm zag er veel beter uit :D Ben ook maar aan de mixed grip gegaan zodat die halter door mijn vieze zweet niet meer uit me handen glijd, moet er wel nog een beetje aan wennen.

Frontsquat
5x20
5x30
5x40
5x45
3x50
3x55 PR ging chill

Stiffleg DL
5x50
5x60
5x65
3x70
3x70
3x70 VPR vorm ging hier ook veel beter

T-barrow (gewicht zonder halter)
5x20
5x30
5x35
5x35
5x35

Wel een goeie training ging lekker :)

Laatst bewerkt:
Wat sneu dat je zijn wedstrijd mist :( Juist op zulke dagen dan is het ineens weer heel ver weg he? Heeft ie het goed gedaan?
Wat knap dat je 6 reps op de 75kg DL hebt gedaan. Ik moest ook in het begin wennen aan mixed grip maar vind het nu veel fijner. Bij ons is het de 'regel' dat zodra je boven je lichaamsgewicht gaat je met mixed grip lift. Nou ja, da's bij ons smalle meisjes al snel dan he :roflol: Als je eraan gewend bent is het wel prettig vind ik!!

Wat sneu dat je zijn wedstrijd mist :( Juist op zulke dagen dan is het ineens weer heel ver weg he? Heeft ie het goed gedaan?
Wat knap dat je 6 reps op de 75kg DL hebt gedaan. Ik moest ook in het begin wennen aan mixed grip maar vind het nu veel fijner. Bij ons is het de 'regel' dat zodra je boven je lichaamsgewicht gaat je met mixed grip lift. Nou ja, da's bij ons smalle meisjes al snel dan he :roflol: Als je eraan gewend bent is het wel prettig vind ik!!

Hij is eerste in zijn gewichtsklasse geworden dus heeft het zeker goed gedaan :) Maar hij zal het vanavond ofzo zelf wel op dbb zetten haha dus ga er verder niet zoveel over vertellen.
Dankjee, ja ik heb normaal altijd gewoon normale grip, maar ik zweet hier veel sneller en dan is het moeilijk om de bar niet uit je handen te laten glijden, zo gebeurd dat niet, maar is inderdaad zoals je zegt erg wennen haha.

Ik heb ergens een horen zeggen dat mixed grip gevaarlijker is omdat je bicep dan kan scheuren? Weet niet in hoeverre het klopt hoor.
Waarom ben je eigenlijk in Spanje? Dat heb ik even gemist. Erasmus? Lief van hem dat hij je dan toch een aantal keer bezocht heeft. :D

Sterke training wederom!

Jammer dat je er niet bij kon zijn bij je vriend. Maar je zal heel hard aan hem gedacht hebben en voor hem geduimd hebben. Echt super dat hij eerste geworden is in zijn klasse! Jij ook gefeliciteerd met zijn prestatie he!

Nette deadlift! Ik stop ook altijd op het punt dat de vorm lelijk word. Aankomende week ga ik over op een 5 split dus dan gooi ik die sldl er ook in. Ben benieuwd :P

Laatste x deadliften moest ik elke rep mijn grip herpakken vanwege het zweet, niet echt chill :P

Gaaf joh, gefeliciteerd!! :D Je zal wel supertrots zijn. Heeft hij filmpjes? Kun je het iig nog terugzien.

Het is toch wat met die zweetklauwtjes van ons he? Gebruikt iemand magnesium? Het ligt bij ons in de gym maar ik weet niet wat nu meer nut heeft; handschoenen of magnesium. Nog nooit geprobeerd. Maar ik heb ook echt na een rep of 4 - 5 dat ik moet regrippen. Glibbert zo uit mijn pootjes die stang.

Goede deadlift PR

Had mijn deadlift PR net gemist dus volgende nog harder duimen voor me

Nice, gaat super zo te lezen! ook super chill dat je gewoon lekker kunt trainen in Spanje.

Ik heb ergens een horen zeggen dat mixed grip gevaarlijker is omdat je bicep dan kan scheuren? Weet niet in hoeverre het klopt hoor.
Waarom ben je eigenlijk in Spanje? Dat heb ik even gemist. Erasmus? Lief van hem dat hij je dan toch een aantal keer bezocht heeft. :D
Had inderdaad ook zoiets gelezen, maar denk dat dat alleen gebeurd als je iets heel erg fout doet haha. Ik wil het ook blijven gebruiken alleen voor mijn rep outs want als de halter dan uit je handen glijd is dat niet echt fijn haha.
Ja klopt ik loop stage in Spanje ;)

Sterke training wederom!

Jammer dat je er niet bij kon zijn bij je vriend. Maar je zal heel hard aan hem gedacht hebben en voor hem geduimd hebben. Echt super dat hij eerste geworden is in zijn klasse! Jij ook gefeliciteerd met zijn prestatie he!
Dankjee, ja klopt en ik ga nog 2 wedstrijden missen. Maar heb er ook weer een waar ik zowiezo bij kan zijn (in december) dus dan moet ik maar extra die hard aanmoedigen haha.

Nette deadlift! Ik stop ook altijd op het punt dat de vorm lelijk word. Aankomende week ga ik over op een 5 split dus dan gooi ik die sldl er ook in. Ben benieuwd :P

Laatste x deadliften moest ik elke rep mijn grip herpakken vanwege het zweet, niet echt chill :P
Dankjee, ja klopt niet forseren als je vorm slecht is lijkt me niet echt goed voor je rug haha. Ik vind Stiffleg echt chill, en inderdaad herpakken is niet fijn daarom de mixed grip :)

Gaaf joh, gefeliciteerd!! :D Je zal wel supertrots zijn. Heeft hij filmpjes? Kun je het iig nog terugzien.

Het is toch wat met die zweetklauwtjes van ons he? Gebruikt iemand magnesium? Het ligt bij ons in de gym maar ik weet niet wat nu meer nut heeft; handschoenen of magnesium. Nog nooit geprobeerd. Maar ik heb ook echt na een rep of 4 - 5 dat ik moet regrippen. Glibbert zo uit mijn pootjes die stang.
Dankjee, hij heeft wel filmpjes die worden van de week in zn log gezet. Duss dan kan ik ze ook zien :)
Er gebruiken een paar mensen magnesium maar ze hebben het niet in de gym, gebruik dit eigenlijk liever dan mixed grip maar heb nog niet de tijd gehad om het te zoeken in een sportzaak hier in de buurt.

Goede deadlift PR

Had mijn deadlift PR net gemist dus volgende nog harder duimen voor me
Dankjee, echt heel erg balen dat je die heb gemist, anders had je ook nog een record gehad, komt goed de volgende keer ;)

Nice, gaat super zo te lezen! ook super chill dat je gewoon lekker kunt trainen in Spanje.
Dankjee gaat inderdaad erg goed, merk dat ik best snel vooruitga :D

Laatst bewerkt:
snel ff loggen amper tijd haha
woensdag 21-05
waren veel mensen dus squat niet als eerst gedaan
shoulderpresss
5x20
5x25
1x30
5x32.5 rep out 3+ ging wel gied

pushpress
5x30
5x35
3x37.5
3x40
3x40
3x40 vpr ging lekker

squat ging vangeen meterwant had aan hwt begin gesteched maar had dus geen squats gegaan.heel.me.heupem deden pijn dus niet echt log waardig haha wel tot 45 kg gegaan

closegrip bench
5x20
5x25
5x30
5x35
5x35
5x35
zaten een paar lozers te wijsneuzen over dat ik de bar wijder moest vastpakken terwijl.het clos grip.was en ze zelf gewoon.van geen kont kunnen benchen heb heel geurriteerd geregeerd, ze sbapte ooniet wat close grip bench was...

Lekker heniploaden vanaf je telefoon lekker makkelijk. Snel tipen en gelukig ook. Autovorrect dat je geen stomme hoouten maakt met je dikke worstvingrs

Lekker heniploaden vanaf je telefoon lekker makkelijk. Snel tipen en gelukig ook. Autovorrect dat je geen stomme hoouten maakt met je dikke worstvingrs
hahahah sorry coach, ik was ook nog aan.het lopen tegelijk ik kan niet zo goed multitasken

Terug
Naar boven