Fitness Seller

yvn's log

• Topic Starter Topic Starter
Was goed hoor. Deadlift gaat heel goed vooruit qua techniek vind ik, alleen deze ene rep op film was dan wel net ff met een erg matige techniek. Maar dat komt goed.
Farmer walks gingen toch ook niet slecht.

http://www.youtube.com/watch?v=go5kgDOYaTE

Nice! Ziet er goed uit die farmer walks!
Die DL was in vorm inderdaad niet zo maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat goedkomt!

Ja, die DL op film is inderdaad niet zo mooi haha gelukkig voelde ik het zelf ook dat het niet zo goed was en ging het bij 65 wel weer beter :)

Laatst bewerkt:
Nou die 70 kg komt er echt wel! Ik doe je die 65 kg al niet eens na. :o

ziet er best goed uit.. wat meer zelfvertrouwen hebben!
je zult zien dat, nu je weet dat die 70 lukt, hij de volgende keer met meer zelfvertrouwen gaat en dus met betere techniek.
bij mij werkt dat precies hetzelfde :P mijn max pogingen zijn ook nooit met super techniek.
als je denkt dat het lukt, lukt het ook!

goed bezig, mooi werk op de farmers ook!

Nou die 70 kg komt er echt wel! Ik doe je die 65 kg al niet eens na. :o

ziet er best goed uit.. wat meer zelfvertrouwen hebben!
je zult zien dat, nu je weet dat die 70 lukt, hij de volgende keer met meer zelfvertrouwen gaat en dus met betere techniek.
bij mij werkt dat precies hetzelfde :P mijn max pogingen zijn ook nooit met super techniek.
als je denkt dat het lukt, lukt het ook!

Denk wel dat die 70 wel goed komt :) denk wel dat de volgende keer beter gaat met techniek. Had toen ik begon met DL best veel moeite met de techniek maar dat gaat nu ookal stukken beter :D

goed bezig, mooi werk op de farmers ook!
Ja voor de eerste keer met 50 farmers ging het niet slecht

Dinsdag 21-01
Squat
5x20
5x30
5x30
5x40
5x50
5x50
wou eigenlijk zwaarder squatten, maar kreeg weer best veel last van mijn bovenrug nog van die farmers van zondag, dus heb toch maar een beetje rustig aan gedaan

Bankdrukken
5x20
5x25
5x30
3x35
2x40 PR wou voor de drie gaan maar dat lukte helaas niet
8x30 VPR
9x30
8x30

Bendoverrow
5x20
5x30
Ging van geen meter, word toch wachten tot me spierpijn in me boven rug een beetje weg is, hopelijk is dat snel.

Hyperextention
20xbw
20x5
20x10

Planks
Bw x 2:02
Bw x 2:10

ben je wel een beetje serieus bezig?

tumblr_lrup76Ps271qzgvoz.jpg

Sterke training hoor! Die 3 x 40 BP komt er volgende keer wel zo te lezen!

Leuk filmpje om te zien! En zoals lola al zei, ik denk ook dat het een kwestie van vertrouwen is! Er zit genoeg kracht in jou! En de max set met geen perfecte techniek overkomt zoveel van ons denkik.. Je gaat in ieder geval lekker! :D

Sterke training hoor! Die 3 x 40 BP komt er volgende keer wel zo te lezen!
Jaa :D denk het wel, ben er toch best blij mee ookal is her maar 2x gelukt

Leuk filmpje om te zien! En zoals lola al zei, ik denk ook dat het een kwestie van vertrouwen is! Er zit genoeg kracht in jou! En de max set met geen perfecte techniek overkomt zoveel van ons denkik.. Je gaat in ieder geval lekker! :D
Dankje :D jaa gaat best goed, hoop dat het lang zo doorgaat :)

Donderdag 23-01

Squat
5x20
5x30
5x30
5x40
5x40
5x40
5x40
5x40
Weer een beetje licht gedaan omdat ik nog steeds last van me bovenrug heb :(

Pushpress
5x20
5x25
Voelde niet goed aan dus ben er mee gestopt.

Close grip bench press
5x20
5x25
5x30
5x30
5x30
5x35 PR
5x32.5

Pulldown
15x40
15x40
15x40
15x40
15x40
Beetje licht om toch me rug een beetje te strekken, voelde wel fijn aan.

Barbelcurls (fatbar)
10x15
10x15
10x15

Morgen weer trainen, denk dat me rugpijn nog steeds niet weg is dan, maar dat word dan weer een beetje rustig aan. Wil ook weer niet thuis stil gaan zitten want daar schiet ik ook niet veel mee op. Het voelt al minder pijnlijk aan dus hoop echt dat het volgende week een stuk minder is.

Jammer dat je nog last hebt van je rug. Maar toch een mooie PR op BP!
Ik hoop met je mee dat het snel beter gaat en je geen last meer hebt. En gelijk heb je.... stilzitten is helemaal niets.

Jammer dat je nog last hebt van je rug. Maar toch een mooie PR op BP!
Ik hoop met je mee dat het snel beter gaat en je geen last meer hebt. En gelijk heb je.... stilzitten is helemaal niets.

Jaa bankdrukken is ongeveer het enige wat wel een beetje zwaar lukt haha
Komt vast goed :D beetje rustig aan doen en het is zo weg denk ik.

Had tymen niet wat oefeningetjes voor je? De koning van de rugpijntjes..

En het is best normaal dat je een week kreupel loopt van farmers hoor (events in het algemeen zelfs haha)

Gewoon blijven doen, je lichaam gaat er aan wennen en uiteindelijk gaat het weg en kun je steeds zwaarder. Ik merk het zelf ook als ik het een tijd niet gedaan heb. Dan ben ik de dag erna enorm brak.

En het is best normaal dat je een week kreupel loopt van farmers hoor (events in het algemeen zelfs haha)

Gewoon blijven doen, je lichaam gaat er aan wennen en uiteindelijk gaat het weg en kun je steeds zwaarder. Ik merk het zelf ook als ik het een tijd niet gedaan heb. Dan ben ik de dag erna enorm brak.

Ah ik dacht al zoiets, omdat het meer aanvoeld als enorm veel spierpijn wat heel langzaam wegtrekt.
Toen ik voor het eerst zwaar begon te squatten had ik ook super veel spierpijn in mijn benen en dan ook echt voor eenn week ofzo, nu heb ik dat niet meer zo erg gelukkig. Zal wel een beetje hetzelfde werken denk ik :)

Vrijdag 24-01
Squat
5x20
5x20
5x30
5x40
Nog steeds last van me bovenrug dus weer ligt gesquat

Foamrollen voor me bovenrug, kwam weer helemaal los dus voelde echt fijn :)

Lunges
10 stappen x 15
15 stappen x 15
20 stappen x 15

Pulldown
10x45
10x45
10x45

Nog meer lunges
10 stappen x 15
10 stappen x 15

Hyperextention