Danielle21
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m73
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dankje!gaaf, als je weet hoe je die barbell neerlegt heb je de frontsquad in grote sprongen omhoog, gezien je andere cijfers.
lekkere training!
denk eigenlijk dat die frontsquat wel goed komt, is gewoon beetje wennen ga het zeker opbouwen en hoop dat het een beetje snel omhoog kan in gewicht.Dankje

Dankjee

Dankje

Dankjee
, ja ik ben een beetje geobsedeerd met mijn rug trainen, heb er voor dat ik trainde altijd veel last van gehad met allemaal pijntjes enzo, nu is dat eigenlijk helemaal weg doordat ik me rug train
dus wil dat ook graag zo houden haha.Dankjee, ja ging zo lekker allemaal, dus wou dan maar weer 5x5 doen haha

Dankjee

Jaaa very happy

dus moest ik maar 3 dagen achter elkaar.Pfff... das zeker vermoeiend 3 dagen achtereen.
Nette training hoor!

Jaa beetje spierpijn, valt nog best mee, had er gister tijdens het trainen meer last van dan nu.grin, dat is zeker wennen voor t eerst 3 dagen na elkaar
wel supersets dan hoor...en nu richting spierpijn?

Jaa beetje spierpijn, valt nog best mee, had er gister tijdens het trainen meer last van dan nu.
Maarja doe ook niet zoveel een beetje achter een computer zitten, dan voel je dat niet echt
Baal er meer van dat ik nu twee dagen niet ga trainen, dan mis ik het al een beetje haha.