- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jeahh gaat nicee hopen dat ik op het nk raw een nieuw pr kan neerzetten. Niet alleen op dl maar ook op squat en benchOehhh lekkere deadlift![]()
Fijn dat sumo al wat beter gaat, oefenen he![]()

We deden echt PRECIES HETZELFDE. Echt precies hetzelfde!!!!Oh een deadlift PR op reps, dat deed ik ook
En sumo, dat deed ik ook
En een bench PR op reps, DEED IK OOOK1!!!!!
Dankjee lukt jou vast ook om een keer te halen dat weet ik zeker

Oooo sokken met motiefjes, daarvan ben ik er nog niet veel tegen gekomen jammer genoegtotally in a flow!
haha nog een sokkengek: me 2! niet alleen met alle kleuren, ook met alle motiefjes![]()

Haha dankjee, vast welecht super sterk weer! Zit altijd even te dromen bij jouw trainingen..zal ik het ooit halen??
![]()

Oooo nicee, zal eens kijken thanks voor de tipyvn: zoeken naar CrossFitsokken of hockeysokken
Dan vind je ze met motiefjes, tekstjes, vanalles.
Strong and Sweet Wodshop, wodapparel, colormesocks etc.
mijn nieuwste aanschaf:
![]()
wou al een tijdje proberen, was van plan om te wachten na het nk. Maar toen dacht ik boeie waarom nu niet haha.goeie knee wrap training. Van waar opeens de knee wraps?
jammer je was te laat, jou ninja edit had geen effectey slingshot bench dat deed ik ook, ging best lekker. en block pulls heb ook gedaan dat ging wel redelijk geen pijn iig en nog wat PRs op presses was best een goeie training eigenlijk voor mij
wacht dit is niet mijn log
wou al een tijdje proberen, was van plan om te wachten na het nk. Maar toen dacht ik boeie waarom nu niet haha.
---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------
HOOOOO toevallig deden we ook PRECIES HETZELUFFDEEE!
die knee wraps een beetje start gestrikt? Ik vind knee wraps echt klote, krijg er last van mn knieen van. Maar ga jij ook in mei mee doen aan het NK junioren? Ik ga daar namelijk ook met knee wraps mee doenn.
Jaaaaa hahaha, ik weet niet goed wat ik hierop moet reagerenNetjes die squat! Ik wil ook eens knee wraps proberen en dan ook graag 90 kg squatten
Ben benieuwd naar het filmpje, moet binnenkort ook maar eens mezelf filmen![]()

Voor eerste zie post Vitodie knee wraps een beetje start gestrikt? Ik vind knee wraps echt klote, krijg er last van mn knieen van.
Maar ga jij ook in mei mee doen aan het NK junioren? Ik ga daar namelijk ook met knee wraps mee doenn.
goede lift. Zat nog wat ruimte in.
ik denk dat er technisch nog best wat te winnen valt op je squat

gotsamme 90 kilo squat en hoe!!!
dat verdient een feestje
![]()
Thanksss! Is alleen wel met knee wraps en dit is op het NK raw niet toegestaan, dus op naar de 90 kg raw squat zonder wraps!90 kilo, dat is pas een squat!
Dat verdient inderdaad absoluut een feestje! ^^