Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb al aardig wat vprs gezet dus beter gaat dat zo door.
Jaaa dit is het. Bij deadlift kwam ik echt goed in die startpositie, techniek verbeterd volgens mij ook wel. (Moet wel met zoveel deadlift hehe)
Wij meiden weten wel wat we moeten doen he!
Thankss
hopelijk ben je er snel vanaf, is ook niks zo om elke keer minder te moeten vanwege je arm, ook met de wedstrijden straks komt het niet zo handig uit 
wat natuurlijk echt klote is
hopelijk ben je er snel vanaf, is ook niks zo om elke keer minder te moeten vanwege je arm, ook met de wedstrijden straks komt het niet zo handig uit 
Ondanks je armpijn
Pff rot zeg van je armhopelijk ben je er snel vanaf, is ook niks zo om elke keer minder te moeten vanwege je arm, ook met de wedstrijden straks komt het niet zo handig uit
Wel sterke training hoor !!!!!! STERKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Ondanks je armpijnwat natuurlijk echt klote is
Nice pushpressOndanks je armpijn
![]()
goed verhaal thanks HellHaha leuke robot, ga je nu ook dat soort dingen maken?
Heb geen idee, het was wel dat mn linker schouder ook helemaal vast zat met spierknopen enz dus zou daar door kunnen komen. Het is nu al weg gelukkig. Alleen met squatten voel ik mn bicep nog een beetje als ik mn ellebogen naar voren duw bij omhoog komen. Verwacht eigenlijk dat dit ook snel over zal zijn.
Heuheuheu
Jaa klopt, nog nooit meer dan 100 sumo getrokken dus dat is wel nice. Denk dat er nu met deadlift zeker meer in zit. Sumo voelt bij mij veel beter aan dan conventional (minder last van mn onderrug enz). Ook squat voelt een stuk minder zwaar vergeleken met een paar maanden geleden.oeh je komt alweer bijna tegen PR-gewichten aan...nog maar eventjes toch?
succes met je arm