yvn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaa hnngg
ripJaa hnngg
gare halters daar in die andere sportschool heel mn eelt is eraf gescheurdrip
.. .. En daarbij dan maar meteen een voetenvijl kopen zodat je eventueel overige eeltplekjes weg kan vijlen, zoals Arie Boomsma doet?Ja, dan moet je ook maar met handschoentjes trainen he!

.. .. En daarbij dan maar meteen een voetenvijl kopen zodat je eventueel overige eeltplekjes weg kan vijlen, zoals Arie Boomsma doet?![]()
Wel graag een bezem erbij, om thuis je workout te doen voor een absoluut topfysiek. Bezemsquat, bezemcurls, bezemrows... De multifunctionaliteit van de bezem krijgt een nieuwe dimensie. Ook veel minder eeltontwikkeling dan, gewoon een plus-plus deal!
.. .. En daarbij dan maar meteen een voetenvijl kopen zodat je eventueel overige eeltplekjes weg kan vijlen, zoals Arie Boomsma doet?![]()

Handschoentjes zijn voor p*ssy's. Ik was in een andere sportschool met mijn huisgenoot mee.Ja, dan moet je ook maar met handschoentjes trainen he!
Jaa gaat lekker de laatste tijd. Ben benieuwd of ik binnenkort die 100 squat kan halen.blijf me verbazen over hoeveel gains je maakt hnnng iedere training knal je ze er weer uit
Thankss. Klopt ik heb niet eens veel eelt, maar is toch gescheurd.. niet extreem dus zal er nog weinig last van hebben.goede trainingen, altijd mooi volume op de basislifts
kan ook gewoon met een ijzervijl hoor, had het afgelopen week gedaan omdat het eelt echt te veel werd. werkte prima.
te veel eelt is vervelend en brengt een risico mee dat je dan een hele lap huid eraf trekt, bijhouden is wel het beste
en bedpress toch?![]()
Haha. Nee.