Fitness Seller

yvn's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Dinsdag 10-02
Squat
5x20
5x60
3x70
3x82.5
3x82.5
3x82.5

Paused squat
3x72.5
3x72.5
3x72.5
3x72.5
3x72.5

Sumo dl
5x60
3x70
3x80
3x90
3x90
3x90
3x90
3x90

Gains overal, lekkerrrr :D

blijf me verbazen over hoeveel gains je maakt hnnng iedere training knal je ze er weer uit

.. .. En daarbij dan maar meteen een voetenvijl kopen zodat je eventueel overige eeltplekjes weg kan vijlen, zoals Arie Boomsma doet? :o

Wel graag een bezem erbij, om thuis je workout te doen voor een absoluut topfysiek. Bezemsquat, bezemcurls, bezemrows... De multifunctionaliteit van de bezem krijgt een nieuwe dimensie. Ook veel minder eeltontwikkeling dan, gewoon een plus-plus deal!

Wel graag een bezem erbij, om thuis je workout te doen voor een absoluut topfysiek. Bezemsquat, bezemcurls, bezemrows... De multifunctionaliteit van de bezem krijgt een nieuwe dimensie. Ook veel minder eeltontwikkeling dan, gewoon een plus-plus deal!

vergeet bedlifts niet

goede trainingen, altijd mooi volume op de basislifts

.. .. En daarbij dan maar meteen een voetenvijl kopen zodat je eventueel overige eeltplekjes weg kan vijlen, zoals Arie Boomsma doet? :o

kan ook gewoon met een ijzervijl hoor, had het afgelopen week gedaan omdat het eelt echt te veel werd. werkte prima.
te veel eelt is vervelend en brengt een risico mee dat je dan een hele lap huid eraf trekt, bijhouden is wel het beste

en bedpress toch?:p

• #1.690
Ja, dan moet je ook maar met handschoentjes trainen he!
Handschoentjes zijn voor p*ssy's. Ik was in een andere sportschool met mijn huisgenoot mee.
Haha ik ga daar nooit meer heen, het was echt vreselijk.

blijf me verbazen over hoeveel gains je maakt hnnng iedere training knal je ze er weer uit
Jaa gaat lekker de laatste tijd. Ben benieuwd of ik binnenkort die 100 squat kan halen.

goede trainingen, altijd mooi volume op de basislifts
kan ook gewoon met een ijzervijl hoor, had het afgelopen week gedaan omdat het eelt echt te veel werd. werkte prima.
te veel eelt is vervelend en brengt een risico mee dat je dan een hele lap huid eraf trekt, bijhouden is wel het beste
en bedpress toch?:p
Thankss. Klopt ik heb niet eens veel eelt, maar is toch gescheurd.. niet extreem dus zal er nog weinig last van hebben.

• #1.691
Donderdag 12-02
Heb met school gefixed dat ik na de vakantie bijna elke donderdag bij phm kan liften hnnngg.

Paused bench
5x20
3x40
7x3x50

Pushpress
5x20
3x30
5x3x37.5

Db bench
4x8x14

Db row
6x20
4x6x24

En nog curls en fly's.

Cable fly's?

• #1.694
Vrijdag 13-02
Sumo dl
5x60
3x70
3x80
3x90
2x102.5 bout kon echt niet goed in die startpositie komen
2x3x90

Sumo dl (op techniek)
3x3x80

Squat
5x20
5x60
5x5x70

Moet mn squat techniek even wat verbeteren. Dus heb besloten nog wat extra techniek setjes te doen. Of ik deze op vrijdag blijf doen weet ik nog niet.
3x3x60

• #1.695
Zaterdag 14-02
Train in Duitsland

Paused bench
5x20
5x40
3x50
3x55
2x3x60 hnnnnnngg

Incline bench