- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bedankt boys
Wow bedankt voor dit compliment! Betekent echt super veel voor mij!!
Ja he tymboy
Nou, ik vind dat yvn het heel erg goed heeft gedaan, echt heel erg sterk meis, ben trots op je!!![]()

Jep hoop soon die 100Bohhh ram mooie squat.
Prima progressie sinds er 2 beesten langs zijn geweest bij PHM, gainsss.
Bedankt voor de vertaling dan kan ik mn talen kennis nog wat uitbreidenhey super meis super top ik ben zo blij dat ik wel een gat in de lucht kan springen
heaj meadje goad gedoan ich bun zoe blieje dèt ich waal een gaat in de lôg kin sjpringen
Jou kampioen?Netjes meis!
Een ware kampioen is iemand die zich zelf van binnen en van buiten kent, geestelijk en lichamelijk sterk is en die er helemaal voor gaat, om zijn/haar doelen waar te maken. Zorg dat ook jij een kampioen bent !

Thanks

I cryWas je maar meer zoals ik
http://makeameme.org/media/created/i-got-99-zqh9aj.jpg
Nou om 0,0 gewicht te gainen op deadlift maar wel een rep meer te kunnen doen in meer dan een half jaar tijd vind ik echt dramatisch slecht. Ik gain nog meer op mn bench dan op mn deadlift.
Jeahh vind microladen zeker chill, was een goeie om die schijfjes te halenLekkere benchDat microladen gaat goed volgens mij haha
Ik ben benieuwd hoe je sumo gaat in vergelijking met je conventionalHopelijk snel wat vooruitgang op de werksets ook, wel nice een PR
![]()
![]()