Fitness Seller

yvn's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
Donderdag 07-05
Train bij fox gym met hossel en bosshogg
#Paused bench
58.5x3x7

#Slingshot bench
60x3
72.5x2

#Sumo deadlift
Moest de texas deadlift bar uitproberen
80x3
90x1
100x1
110x1

Nog andere shizzl

Lekkee gegetenn

goede deadlift
wou er graag bij zijn vanmiddag maar ging helaas niet

Waar pauzeer je met je deads? Boven of onder de knie?

edit nvm

• #1.927
Zit zelf ook aan paused deads te denken. Ff een artikeltje over zoeken zo :)

Klinkt als een prima aanpak dan. Succes

• #1.930
Thanks

Vrijdag 08-05
#Squat
80x5x5

#Paused squat
70x3x5

Deadlifts even geskipt

• #1.931
Zondag 10-05
#Squat
70x3x2
Geen zware squats vandaag

#Paused bench
55x3
60x1x2
63.5x1x2

#Sumo deadlift
90x2
100x1
107.5x2x2

meer gebenched dan ik :o :o

netjes die deadlifts ook! :D

• #1.933
meer gebenched dan ik :o :o

netjes die deadlifts ook! :D

thanks

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:43 ----------

Trainen ging kut. Mn schuine buikspier pas geleden verrekt ofzo. Perfecte voorbereiding voor junioren zondag.

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

Trainen ging kut. Mn schuine buikspier pas geleden verrekt ofzo. Perfecte voorbereiding voor junioren zondag.

thanks

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:43 ----------

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

Klote, oblique strains schijnen vrij lang te duren voordat het volledig hersteld is. (Typisch honkbal blesuretje) dus hoop voor je dat het meevalt

• #1.935
Klote, oblique strains schijnen vrij lang te duren voordat het volledig hersteld is. (Typisch honkbal blesuretje) dus hoop voor je dat het meevalt

Denk niet dat het echt een blessure is. Voel het namelijk amper alleen tijdens trainen een beetje. Denk gewoon verrekt ofzo weet ook niet hoe het komt. Voelt een beetje alsof het erge spierpijn is aan een kant, heel vreemd. Maarja deze week rustig aan doen en hopen dat het zondag weg is.

Edit: heb eens opgezocht wat oblique strains zijn haha. Maar ik heb er geen last van bij bukken enz.

Laatst bewerkt:
Balen, hopelijk red je de geplande lifts nog zondag.

• #1.937
Balen, hopelijk red je de geplande lifts nog zondag.

Jaa hoop het ook. Maar het is al een stuk minder dan afgelopen paar dagen dus denk dat er een grote kans is dat ik zondag gewoon normaal kan liften. Ik denk dat het vooral vandaag gewoon niet ging omdat ik gisteren al zwaar heb gebenched en gedeadlift.

• #1.938
Donderdag 14-05
Pijn is een stuk minder kan alles weer redelijk normaal. Alleen het naar achteren laten zakken bij bench voor archen gaat nog wat moeizaam. Even nog een lichte train en zondag NK junioren.

#Paused bench
55x3x3

#Squat
60x5x3

#Sumo deadlift
80x3x2

Alvast heel veel succes zondag! Go for it!

• #1.940
Alvast heel veel succes zondag! Go for it!
Dankjeee komt goed!

-------------------------------------------------------

Er is een livestream voor de mensen die het leuk vinden om te kijken:

[Link niet meer beschikbaar]

Zondag om 11 uur begint de wedstrijd.

Terug
Naar boven