Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaa altijd leuk om meer te benchen!

Nice gelift, was ook erg gezellig
Heb niet al je lifts echt gezien, maar sumo gaat imo veel beter dan eerst![]()

thankss nog 3 weken en dan betere lifts meer zetten op drcNice Yvn!
Je gaat lekker door! Echt leuk zo een powervrouw!![]()
jup nog steeds niet heel mooi hahaha maar het wordt langzaam beterNice gelift, was ook erg gezellig
Heb niet al je lifts echt gezien, maar sumo gaat imo veel beter dan eerst![]()
Thankss
Bedankt! Volgende keer blijven jullie wel bbqen?
Ahh jaa allergie ofzo zeker? Vervelend zeg.Dan nemen we een eigen bbq mee, zodat daarop (heel streng!) alleen tarwevrij spul mag. Dan kan het wel.

Ahh ja klinkt echt vervelend, moet je natuurlijk altijd rekening mee houden.Ja, allergisch voor tarwe. En dat spul zit overal in. Soms duidelijk, zoals brood en paneermeel, soms wat vager als vulmiddel in worst en gehakt of verborgen als sojasaus of bouillonpoeder/-blokje. En heel vaak nog geniepiger vermomd als zetmeel, glucose, glucosestroop, dextrose, dextrine, maltodextrine. Geniepig, want het kan van tarwe zijn, maar ook van rijst, mais, aardappel, enz. De fabrikant hoeft niet altijd de bron te vermelden, en ik hou niet zo van 'Russisch roulette'.
Dus zelfs een blanco kipfilet kan verkeerd gaan, als de fabrikant die opgespoten heeft met een kruidenmix met daarin glucosestroop van tarwe. -zucht-
Gelukkig ben ik een uitstekende kok, dus ik vermaak me wel. Maar eten bij anderen is problematisch.
Lekkere trainingen! Je gaat wel lekker door zo! Top hoor!