- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja sumo's voelde best goed zaterdag alleen jammer dat het niet zo super ginghet kan altijd beter, maar toch mooie wedstrijd PR's gezet.
technisch iig goede gains op zowel squat als deadlift. Erg solide squats en deads nu!
Ja idd, de ouders van iemand hadden mijn lifts ook gefilmd dus ik wacht even die filmpjes af kijken of die beter zijnJammerInderdaad volgende keer beter
Alsnog benieuwd naar je filmpje
![]()

ja idd maar niets aan te doenIk vond het vooral jammer dat die laatste deadlift beurt werd afgekeurd
Ja klopt
Ja gewichten waren gewoon niet echt zo super dus vind het zelf wel jammer. Wou graag een record hebben maar helaas.Niet mokken over wat je niet gehaald hebt. Wat je wèl gehaald hebt, is heel sterk!
Dat gaat helemaal goed komen op de volgende wedstrijd.
Dealifft helemaal gewoon doortrekken naar achteren.
Super getild naar omstandigeheden
Benchpress
55 moest hem een keer terugrekken omdat mn voet niet helemaal plat was ja kut en moet hier in training meer op letten
Dankje! Ja idd veel geleerd helemaal bij deadlift. Dat wordt leren die deadlift door te trekken en aan mijn lockout werken.
Jaa idd komt goedKlinkt wel heel erg herkenbaar dit, precies dezelfde problemen als ik zaterdag. Ach in ieder geval weten we nu waar we aan moet werken...

Ik ben er een keer niet bij en gelijk een extra bench oefening erbij..Volgende keer ga ik gewoon weer mee om je in toom te houden hoor.![]()

Jep ik studeer biologie dus de hele dag buiten beestjes vangen en plantjes bekijken
Ik log nooit alles wat ik doe in een train. Vind de rest niet interessant genoeg om te loggen haha.

Ja maarja als het super pijnlijk is en ik niet zoveel meer kan squatten met kneewraps kan ik net zo goed raw meedoen. Even afwachten hoe volgende week gaat.
Het is een geared wedstrijd. Alleen doe ik raw mee dus kan ik ook raw met knee wraps meedoen.Heb er niet zoveel verstand van, maar je hebt toch raw (belt/wristwraps/knee sleeves) en geared (suit/kneewraps etc)
Of is er ook een raw met kneewraps?
Ja maarja als het super pijnlijk is en ik niet zoveel meer kan squatten met kneewraps kan ik net zo goed raw meedoen. Even afwachten hoe volgende week gaat.
Het is een geared wedstrijd. Alleen doe ik raw mee dus kan ik ook raw met knee wraps meedoen.