Fitness Seller

yvn's log

jammer, volgende keer weer beter

Niet mokken over wat je niet gehaald hebt. Wat je wèl gehaald hebt, is heel sterk!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.883
het kan altijd beter, maar toch mooie wedstrijd PR's gezet.
technisch iig goede gains op zowel squat als deadlift. Erg solide squats en deads nu!
Ja sumo's voelde best goed zaterdag alleen jammer dat het niet zo super ging
Jammer :( Inderdaad volgende keer beter ;) Alsnog benieuwd naar je filmpje :)
Ja idd, de ouders van iemand hadden mijn lifts ook gefilmd dus ik wacht even die filmpjes af kijken of die beter zijn :)
Ik vond het vooral jammer dat die laatste deadlift beurt werd afgekeurd
ja idd maar niets aan te doen
jammer, volgende keer weer beter
Ja klopt
Niet mokken over wat je niet gehaald hebt. Wat je wèl gehaald hebt, is heel sterk!
Ja gewichten waren gewoon niet echt zo super dus vind het zelf wel jammer. Wou graag een record hebben maar helaas.

Maar heb nog twee wedstrijden. Op 17 mei en 14 juni dus komt goed hopelijk gaat het dan beter.

Laatst bewerkt:
Dat gaat helemaal goed komen op de volgende wedstrijd.
Dealifft helemaal gewoon doortrekken naar achteren.

Super getild naar omstandigeheden

• #1.885
Dat gaat helemaal goed komen op de volgende wedstrijd.
Dealifft helemaal gewoon doortrekken naar achteren.

Super getild naar omstandigeheden

Dankje! Ja idd veel geleerd helemaal bij deadlift. Dat wordt leren die deadlift door te trekken en aan mijn lockout werken.

Voor de geïnteresseerde een linkje naar de video van zaterdag: https://youtu.be/sJVsoKU_neI

Laatst bewerkt:
Benchpress
55 moest hem een keer terugrekken omdat mn voet niet helemaal plat was ja kut en moet hier in training meer op letten

Dankje! Ja idd veel geleerd helemaal bij deadlift. Dat wordt leren die deadlift door te trekken en aan mijn lockout werken.

Klinkt wel heel erg herkenbaar dit, precies dezelfde problemen als ik zaterdag. Ach in ieder geval weten we nu waar we aan moet werken...

• #1.887
Klinkt wel heel erg herkenbaar dit, precies dezelfde problemen als ik zaterdag. Ach in ieder geval weten we nu waar we aan moet werken...
Jaa idd komt goed :)

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Maandag 20-04
#Paused bench
50x5x5

#5 sec paused bench
45x3x5

#Incline bench
40x3x3

#Db row
20x8
24x8x4

En nog wat andere shizzl

Ik ben er een keer niet bij en gelijk een extra bench oefening erbij..Volgende keer ga ik gewoon weer mee om je in toom te houden hoor. :whip:

• #1.889
Ik ben er een keer niet bij en gelijk een extra bench oefening erbij..Volgende keer ga ik gewoon weer mee om je in toom te houden hoor. :whip:

Sorry :treuren:

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Woensdag 22-04
Hele week veldwerk rip. Gelukkig geen zware train deze week.

#Squat
75x3x3

#Sumo deadlift
80x3x5

#Paused sumo deadlift
65x5x3

Veldwerk?

ahh check :)

Wel al je squats loggen, sissy

• #1.894
Wel al je squats loggen, sissy
Ik log nooit alles wat ik doe in een train. Vind de rest niet interessant genoeg om te loggen haha.

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Donderdag 23-04
#Paused bench
56x3x7

Bedoeling is hierna slingshot bench. Maar was veel te laat op school klaar waardoor ik opeens niet bij PHM kon trainen en mijn slingshot lag nog bij mijn ouders :(

#5-sec paused bench
40x5x3

#DB bench
18x8x4

#BOR
45x5x5

En nog wat row apparaten

• #1.895
Vrijdag 24-04
#Squat
75x5x5

#Paused squat
65x3x5

#Conventional deadlift
80x3x5

#RDL
60x5x5

• #1.896
Zondag 26-04
#Squat with wraps
95x2x3
Zakken gaat nog ongecontroleerd en moeilijk, volgende week even kijken of het beter gaat en anders NK junioren misschien toch zonder knee wraps meedoen

#Paused bench
61x2x2
61x1
Bench voelde bout :(

#Slingshot bench
65x5x5

#Sumo deadlift
102.5x2x3

gewoon met wraps mee doen joh. Is leuk toch

Heb er niet zoveel verstand van, maar je hebt toch raw (belt/wristwraps/knee sleeves) en geared (suit/kneewraps etc)
Of is er ook een raw met kneewraps?

• #1.899
gewoon met wraps mee doen joh. Is leuk toch
Ja maarja als het super pijnlijk is en ik niet zoveel meer kan squatten met kneewraps kan ik net zo goed raw meedoen. Even afwachten hoe volgende week gaat.

Heb er niet zoveel verstand van, maar je hebt toch raw (belt/wristwraps/knee sleeves) en geared (suit/kneewraps etc)
Of is er ook een raw met kneewraps?
Het is een geared wedstrijd. Alleen doe ik raw mee dus kan ik ook raw met knee wraps meedoen.

Ja maarja als het super pijnlijk is en ik niet zoveel meer kan squatten met kneewraps kan ik net zo goed raw meedoen. Even afwachten hoe volgende week gaat.

Het is een geared wedstrijd. Alleen doe ik raw mee dus kan ik ook raw met knee wraps meedoen.

na paar weken is het minder pijnlijk. Maar ja dat is wel beetje de prijs die je betaald met wraps.

ligt wss aan je techniek dat je er minder uithaalt. Je moet echt naar voren duwen bij het opstaan.

Terug
Naar boven