Fitness Seller

zaais log =)

zaais

Novice
Waardering
0
zoo balen. ik wel doodgraag écht powertraining doen, maar aangezien mijn leeftijd (15jaar) mag het blijkbaar dus nog niet omdat het mijn groei zou belemmeren :( . Majah doch train ik al een jaar en 2 maand ongeveer.. . voor mijn trainer is het ok zolang ik 12 reps doe voor elke 2 of 3 sets... . en vooral niet te zwaar ga -_-

des ondanks doe ik dus min of meer 2maal in de week 'powertraining'.

volgende keer als ik ga, wrr is dat dinsdag of woensdag, zal ik mijn eerste schema is uittypen, (ik heb er nl 2 voor 2 dagen).

buiten die 'powertraining' loop ik ook nog wel graag. zo had ik vorig jaar in september 1900 meter op de coopertest, jullie allemaal wel bekend dnk ik. en nu moest ik er weer een lopen vorige week en liep ik maar liefst 2850m op 12 min. dat is al een mooie vooruitgang, toch had ik liever de 3000meter gehaald. daarvoor ga ik trainen in de zomervakantie zodat ik in de coopertest van september min 3000meter loop.

ill keep you guys up to date ;)

btw tips over oefeningen die ik thuis kan doen voor wat kracht te kweken voor gelijk welke spiergroep zoals bv, crunch, pompen, optrekken,... or whatever, let me know!

• Topic Starter Topic Starter
Santino88 zei:
Welke gek heeft je dat wijsgemaakt, haha!

wel dieje trainer van die fitness daar -_- hij zegt dat ik nog niet volgroeid ben... . kvin ni da em elijk heeft majah... kan er nix tegen inbrengen ajah :mad:

Santino88 zei:
Je bent pas volgroeid aan je 21, ga je zo lang wachten ? ? ? :eek:

als het van mij afhangde was ik al een jaar bezig lol :D majah... assem et ni wilt kannek er ook ni mee beginnen e, tis trouwens den enige fitness hier in de buurt :mad:

goeie mogenlijkheid maar ik vrees dat ik er nog niet genoeg van ken om zelf een goed schema samen te stellen, maarmee ik elke spiergroep juist en voldoende train.. daarbij is de controle op kinderen er veel te groot -_- het is niet zo'n grote sportschool of gym ofzo,... tis maar een kleine fitness wel gezellig maar veeeel controle.. .

wat is trouwens het verschil tussen powertraining en het geen ik nu doe? is het verschil dat bv ik een oefening 12x3 moet doen op 30kg ipv 6x3 op 60kg? gwn zwaarder maar minder reps?

Santino88 zei:
Controle wtf voor fitness is dat :eek:

tis daar blijkbaar ni ideaal waar ik ga -_- lol. trouwens gast ik kan het ook ni helpen e... . ze vinden dat er op kinderen (alsof mensen van 15 nog niet kunnen normaal nadenken) controle moet zijn dat ze de oefeningen correct uitvoeren en niet zwaarder dan ze mogen.

zit er dan nix van waarheid in het feit dat het slecht zou kunnen zijn voor de groei als je op 15jaar al start met powertraining?

man men maakt kinderen gwn alles wijs e -_-

wa nen bescheten boel :D kzal nog maar eens over beginnen dan... anders stop ik ermee en begin ik te floorballen :D das nog eens een sport =p en dan kommek weer allsek volgroeit ben :D

lol :D , ik pomp wel dagelijks zo'n 40 keer (20x2) en dan ga ik nog 2x per week die newb powertraining doen, het is al iets...

Wat een bullshit lult die instructeur. En een eigen schema kan je wel maken, kijk hier eens voor oefeningen:Male Exercise Map (klik op de spiergroep voor de oefeningen)
En maak een schema, post hem hier, en wacht op tips:)

ah k cava =p kzal is direct checken merci e ;o)

wtf dude ge kunt nog geen vierde van die dingen doen waar ik ga trainen :s dnk dak gwn beter is naar een andere club moe gaan :D ik erken miss maar een 5 oefeningen van gans die reeksen lol :s

Die instructeur wil niet dat je groter wordt of hem;)

allemaal goe en wel maareuh daarmee ben kik ni golpen e... tis echt klote da die et ni wilt toelaten :s vanaf 16 zou het mogen... ik ben nu 15 en 9 maanden. op die 3 maand ga ik heus ni meer zoveel groeien -_- belachelijk datem et ni toelaat.. . ma er zijn geen andere plaatsen hier in de buurt waar ik kan powertraining doen e :( ... er zit niets anders op dan te wachten vrees ik... majah tgeen ik nu doe is wel ni echt een uitdaging, ma tkan miss een basis vormen voor latere powertraining...

Het is jouw lichaam en als jij nu wil poweren doe je dat!!! Hij zal toch die dumbbells niet uit jouw handen 'rukken'? Je betaalt voor je abonnement dus moeten ze laten trainen. Dat is mijn gedacht hierover:D

lol tozu wel grappig zijn alsem et wel dee :D ja ma inderdaad gebt gelijk, kzal er nog maar eens over beginnen, en assem weer neen zegt dan bollek em maar is dnk ek ;)

Van waar zije zaais? En die kerels zeveren , niet te doen
Ga gewoon op uw gevoel af.

ik ben van wetteren,... ik weet da peppers hier ook nog ligt in omstreken, das wel nen grote gym tschijnt, majah dan moetek al den bus nemen en dan geraak ik er zeker al ni, kem et nl moeilijk om vanachter mijne pc te komen mee momenten :p

jah kmoet mezelf nix wijsmaken zo is het eenmaal, nu moek maar 5min stappen das veel easier ze trouwens, assek mee den bus zou moeten gaan is da al nen hoop tijd verlies, en kmoen uk nog behoorlijk veel voor school werken e,..

:eek: a je gie ollichte ni deftig int nederlands ga typen ga kik ne kei converseren int plat westvlaams olé:p

woa zegge gie manny ribera? kverstoa kik joun ni :scratch:

Terug
Naar boven