zoo balen. ik wel doodgraag écht powertraining doen, maar aangezien mijn leeftijd (15jaar) mag het blijkbaar dus nog niet omdat het mijn groei zou belemmeren
. Majah doch train ik al een jaar en 2 maand ongeveer.. . voor mijn trainer is het ok zolang ik 12 reps doe voor elke 2 of 3 sets... . en vooral niet te zwaar ga -_-
des ondanks doe ik dus min of meer 2maal in de week 'powertraining'.
volgende keer als ik ga, wrr is dat dinsdag of woensdag, zal ik mijn eerste schema is uittypen, (ik heb er nl 2 voor 2 dagen).
buiten die 'powertraining' loop ik ook nog wel graag. zo had ik vorig jaar in september 1900 meter op de coopertest, jullie allemaal wel bekend dnk ik. en nu moest ik er weer een lopen vorige week en liep ik maar liefst 2850m op 12 min. dat is al een mooie vooruitgang, toch had ik liever de 3000meter gehaald. daarvoor ga ik trainen in de zomervakantie zodat ik in de coopertest van september min 3000meter loop.
ill keep you guys up to date
btw tips over oefeningen die ik thuis kan doen voor wat kracht te kweken voor gelijk welke spiergroep zoals bv, crunch, pompen, optrekken,... or whatever, let me know!
. Majah doch train ik al een jaar en 2 maand ongeveer.. . voor mijn trainer is het ok zolang ik 12 reps doe voor elke 2 of 3 sets... . en vooral niet te zwaar ga -_-des ondanks doe ik dus min of meer 2maal in de week 'powertraining'.
volgende keer als ik ga, wrr is dat dinsdag of woensdag, zal ik mijn eerste schema is uittypen, (ik heb er nl 2 voor 2 dagen).
buiten die 'powertraining' loop ik ook nog wel graag. zo had ik vorig jaar in september 1900 meter op de coopertest, jullie allemaal wel bekend dnk ik. en nu moest ik er weer een lopen vorige week en liep ik maar liefst 2850m op 12 min. dat is al een mooie vooruitgang, toch had ik liever de 3000meter gehaald. daarvoor ga ik trainen in de zomervakantie zodat ik in de coopertest van september min 3000meter loop.
ill keep you guys up to date
btw tips over oefeningen die ik thuis kan doen voor wat kracht te kweken voor gelijk welke spiergroep zoals bv, crunch, pompen, optrekken,... or whatever, let me know!

majah... assem et ni wilt kannek er ook ni mee beginnen e, tis trouwens den enige fitness hier in de buurt