Fitness Seller

zaais log =)

hey,

om je toch wat te helpen hier wat oefeningen die je alvast kan doen om je basis op te stellen ;) : chin ups, pull ups, dips, dips met 2 bankjes (voor je armen en benen), pompen, pompen benen wijd, pompen met benen op verhoogje, pompen combinatie vd 2, handstand (evt tegen de muur) en dan opdrukken (=pompen dus :p) , ALLE soorten buikspieroefeningen quasi, ... ;)

Btw, die 3000meter op de couper test ga je echt halen hoor. Ik loop nu 3 maanden (voornamelijk lange afstanden eerst) en loop nu 5000meter op 20min (mss reeds minder) = 3000m / 12min dus zal het je wel lukken ;)
zorg voor af en toe een intervaltrainingkje ;)

• Topic Starter Topic Starter
BoTo zei:
hey,

om je toch wat te helpen hier wat oefeningen die je alvast kan doen om je basis op te stellen ;) : chin ups, pull ups, dips, dips met 2 bankjes (voor je armen en benen), pompen, pompen benen wijd, pompen met benen op verhoogje, pompen combinatie vd 2, handstand (evt tegen de muur) en dan opdrukken (=pompen dus :p) , ALLE soorten buikspieroefeningen quasi, ... ;)

Btw, die 3000meter op de couper test ga je echt halen hoor. Ik loop nu 3 maanden (voornamelijk lange afstanden eerst) en loop nu 5000meter op 20min (mss reeds minder) = 3000m / 12min dus zal het je wel lukken ;)
zorg voor af en toe een intervaltrainingkje ;)

aah thanks, daar emmek al wa aan assek da allemaal moen doen =p. ja ik train bij het lopen vooral in intervallen van 10 min lopen 3 min goed door stappen... zo'n interval of 5 en dan voel ik et wel al goed =p. ik loop niet op hartslag want die gaat direct de lucht in en als ik dat tempo moet houden das echt lame ass traag... :D

Als je van Wetteren bent gewoon maken dat je in Zottegem raakt en eens met good old calibre kunt trainen in zijn hardcore homegym waar je alles vind wat je hartje begeert.

Terug
Naar boven