- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus mijn reet heeft dus een te dikke speklaag mag ik concluderen.![]()

Bil = minder zenuwen
Been = meer zenuwen
En ik denk dat als je elke keer op een nieuw plek injecteert, de spier ook een gewenning moet ondergaan, als ik zo mag noemen.
Bijv, injecteerde altijd in de bil, no problems.
Ben gaan afwisselen met benen, flinke pijnen in het begin, maar na verloop van tijd had ik daar ook geen last meer van.
Weer een tijdje later ben ik in mijn armen gaan injecteren, biceps en triceps, ****ing pijnen, kon mijn armen niet bewegen, maar ook hier na verloop van tijd geen last meer van. En dit was op allen van het zelfde soort AAS.
Of het nou aan de BA ligt of dat je het moet voorverwarmen of niet, alles went.
Wel weet ik 1 ding voor mijzelf en dat is dat ik voor de test variant bij de UG labs zeer gevoelig ben en ook zal blijven. Dus daarin ga ik voor de Virormone.
![]()

Pijn is in het begin normaal bij testo. Maar dat is meestal na een paar keer prikken verdwenen. jij hebt een abcess aan je kont,Dat kan alleen komen door niet zuiver te werken(scheren alcohol enz) of dat je spullen niet zuiver zijn

Ik dacht toch dat ik het wel aardig had gelezen.Ik zie dat er met regelmaat klachten zijn op underground spullen van gs gg over pijnlijke spuitplekken gepaart gaant met koorts onderhuidse zwellingen.Jij verklaart zelf van de 14 dagen er 10 niet te hebben kunnen getraint.Als ik het hier doorlees kan het niet aan de spullen liggen.Als jij zuiver hebt gewerkt kan het ook niet.Dus vertel jij mij het dan maar waar het aan licht.Een dag of 2 wat spierpijn gevoel na een inj test is normaal.Maar geen bult op je reet die je heen en weer kan bewegenHey,
de titel zegt het al... Ik heb nu 2 keer 500mg Test E van GG in mijn reet gezet en allebei de keren was het een ondraaglijke pijn.
Ik kan niet zitten, lopen, auto rijden en het ergste; trainen.
Hoort dat er bij of gaat dit echt te ver. Voor mij het laatste in ieder geval!
Als het zo moet dan maar niet hoor. Als ik na elke injectie 5 dagen niet kan trainen dan klopt er iets niet.![]()
De 1e deed al pijn maar de 2e is nog veel erger. Dikke zwelling erop en het is rood en warm, ontsteking? Ook trekt het door tot mijn onderrug en is zeer pijnlijk. Heb ik een zenuw geraakt?
Wil elke keer in mijn been zetten maar lees dan vaak dat je beter kont kan pakken maar zo kan het in ieder geval niet verder! Gaat de pijn nog een keer over? Als ik dit geweten had dan had ik toch eens goed moeten denken of ik het wel zou willen. Is er iemand met tips of advies??
Thanks!