Fitness Seller

Zeer pijnlijke injecties!!

Lul niet zo dom man....elke mong**l hier weet dat het beter is om te verwarmen dus wie ben jij om het onzin te noemen?

Het is sowiezo beter om vial of spuit te verwarmen omdat je vloeistof dunner wordt en het dan makkelijker in te spuiten is....zeker als je een 0.6 gebruikt.

Wat topicstarter even moet doen is de naald iets DIEPER proberen te prikken.

Als ik een 0,6x25mm gebruik heb ik ook pijn in mn poten omdat de vloeistof niet diep genoeg komt.Ik gebruik nu 0,6x30mm en dat is een wereld van verschil.

Kan je die naalden niet krijgen duw dan je 0.6x25mm er dieper in dan normaal.

Volgens mij is dat ook het probleem hoor, zoals ik (uiteraard) al eerder zei :D

Wat ik relaxed vind van voorverwarmen is dat de naald zelf ook een beetje warm wordt, en je hem daarom niet zo erg in je spier voelt gaan als je hem erin stopt. Verder zit er voor mij geen voordeel aan.

En als je de olie van kamertemperatuur (22graden) naar 36graden verwarmd, dan is de vloeistof heus niet inees stukke dunner ofzo hoor waardoor het "makkelijker uit de naald komt" :roflol:
Kweet niet wie dat verzonnen heeft?

Wat ik relaxed vind van voorverwarmen is dat de naald zelf ook een beetje warm wordt, en je hem daarom niet zo erg in je spier voelt gaan als je hem erin stopt. Verder zit er voor mij geen voordeel aan.

En als je de olie van kamertemperatuur (22graden) naar 36graden verwarmd, dan is de vloeistof heus niet inees stukke dunner ofzo hoor waardoor het "makkelijker uit de naald komt" :roflol:
Kweet niet wie dat verzonnen heeft?

Inderdaad, dat begrijp ik ook niet goed.

Wat een gedoe , je gear zittn verwarmen etc :rolleyes:
Optrekken en spuiten, klaar is kees.

:D

Denk is na man.

Water zet uit als het koud is. kijk maar naar ijs, iedereen die een beetje gezond verstand heb die weet dat.

Laatst bewerkt:
Denk is na man.

Water zet uit als het koud is. kijk maar naar ijs, iedereen die een beetje gezond verstand heb die weet dat.

@chapeloere jij bent zo stoer spuit jij maar is een keertje 4ml test suspensie in je billetjes weet zeker dat je loopt te janken van de pijn.

Val mekaar niet zo aan!

Gun ieder zn eigen mening kerel.

Mijn ervaring is dat het wel beter is.

• Topic Starter Topic Starter
Lul niet zo dom man....elke mong**l hier weet dat het beter is om te verwarmen dus wie ben jij om het onzin te noemen?

Het is sowiezo beter om vial of spuit te verwarmen omdat je vloeistof dunner wordt en het dan makkelijker in te spuiten is....zeker als je een 0.6 gebruikt.

Wat topicstarter even moet doen is de naald iets DIEPER proberen te prikken.

Als ik een 0,6x25mm gebruik heb ik ook pijn in mn poten omdat de vloeistof niet diep genoeg komt.Ik gebruik nu 0,6x30mm en dat is een wereld van verschil.

Kan je die naalden niet krijgen duw dan je 0.6x25mm er dieper in dan normaal.

Ik denk dat Testo het juist heeft. Ik zat zelf ook al te denken hoe er anders zo`n dikke bult kan komen. En de tweede keer heb ik iets hoger geprikt(daar zit ook plaatselijk meer vet) en had gelijk meer last. Ik gebruik 40mm voor mijn glutes. Eigenlijk zou ik 50mm eens moeten proberen of zorgen dat ik dieper kan injecteren. Ik moet het allemaal zelf doen dus misschien met een stuk tape strak om mijn kont die het vel/vet strak trekt?
Ik heb best wel een laagje zitten namelijk...:D

Zal ik dit proberen of voor benen gaan?

Val mekaar niet zo aan!

Gun ieder zn eigen mening kerel.

Mijn ervaring is dat het wel beter is.

Ja er hebben hier mensen problemen en gaan ze er grappen over maken erg solidair moet ik zeggen.

Mening? Het gaat in dit geval om de feiten en dat is in dit geval dat een vloeistof die je verwarmt dunner word.

Anders probeer je het in borst beetje eng maar daar heb je iniedergeval geen vet zitten.

Olie word in de pan toch ook altijd dun???
Volgens mij is dat dan ook met roid-olie hoor... Koude olie is dik en traag, warme olie is dunner imo, kijk volgende keer maar wanneer je je olie verwarmt in je pannetje, wanneer je je kip klaarmaakt!

Weet alleen niet welke temperatuur er voor nodig is, om olie dunner te maken...

Laatst bewerkt:
Die olie word dunner dat wil niet zeggen dat het uitzet.

• Topic Starter Topic Starter
Alles heeft een uitzettingscoëfficient... Zelfs stront.

Nu weer ontopic a.u.b.

koude olie is veel stropiger dus dikker warme olie is veel soepeler dus dunner... wil zeggen de viscositeit word versneld door een warmtebron..

t scheelt namelijk stukken als je de gear van te voren in de spuit verwarmt,

ten eerste krijgt je lichaam geen shok omdat er warme olie word in gespoten die redelijk tegen het lichaams temperatuur aan zit waardoor t eerder aangenaam aan voelt door de spier en makkelijker weg vloeit..

Voor de rest wat testo heeft gezegd ben ik het totaal mee eens!

Wat heeft Testo toch een boel aanhangers, iedereen is het met m eens lijkt t wel :bj:

koude olie is veel stropiger dus dikker warme olie is veel soepeler dus dunner... wil zeggen de viscositeit word versneld door een warmtebron..

Viscositeit versnellen? Wat is dat?

Maar het klopt wat je zegt. Olie wordt dunner naarmate de temperatuur stijgt, doordat moleculen heftiger beginnen te trillen en de krachten tussen de moleculen minder wordt.

viscositeit...

als voorbeeldje van viscositeit: verf... die kan je verdunnen met terpentine ga je die verdunnen met zoon bron dan neemt de viscositeit toe, ga je AAS verdunnen door een bron van warmte dan neemt de viscositeit ook toe als t op de zelfde temperatuurblijft net zoals tijdens t verwarmen... snap a vou?

KUL!!! ben het graag en vaak met je eens, maar wat je hier schrijft klopt helemaal niet!
Ik heb mijn statement erover al gemaakt en ga er dan ook niet verder op in want kennelijk gelooft men niet wat ik schrijf.
Voor de ongelovigen op dit board vooral blijven verwarmen en jezelf goed voor de gek houden!!:p :p :p

Nou,gab.....ram jij es 6ml koude test in je linkerbeen en daarna 6ml warme test in je rechterbeen...

Met die koude test ben je ten eerste al véél langer bezig om door een 0.6 te krijgen want het is veel te dik dan en ten 2e blijft je poot langer stijf met die koude shit dan met die warme shit omdat die warme shit sneller uitvloeid in je poten.

Maar we hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn,sweety.:D

Nou,gab.....ram jij es 6ml koude test in je linkerbeen en daarna 6ml warme test in je rechterbeen...

Met die koude test ben je ten eerste al véél langer bezig om door een 0.6 te krijgen want het is veel te dik dan en ten 2e blijft je poot langer stijf met die koude shit dan met die warme shit omdat die warme shit sneller uitvloeid in je poten.

Maar we hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn,sweety.:D

Indd want jullie zijn hier ook niet in de club

Ja er hebben hier mensen problemen en gaan ze er grappen over maken erg solidair moet ik zeggen.

Mening? Het gaat in dit geval om de feiten en dat is in dit geval dat een vloeistof die je verwarmt dunner word.

Olie word in de pan toch ook altijd dun???Volgens mij is dat dan ook met roid-olie hoor... Koude olie is dik en traag, warme olie is dunner imo, kijk volgende keer maar wanneer je je olie verwarmt in je pannetje, wanneer je je kip klaarmaakt!

Weet alleen niet welke temperatuur er voor nodig is, om olie dunner te maken...

Olie in de pan is volgens mij heel wat warmer dan olie die je in je spuit heb zitten!
Als je je olie verwarmd heb je een warmte verschil van max 15 graden dat het warmer wordt. Zal het daar echt zo erg veel dunner van worden.....?

Terug
Naar boven