AndroidHealthClinic

Zeer pijnlijke injecties!!

*welkom bij GG, mag ik uw bestelling alstublieft? *

# Doe mij maar een vailtje warme test om mee te nemen #

:D sorry moest ff :D

Mijnsinziens heeft verwarmen enkel een voordeel op de mate van vloeibaarheid (viscositeit) van de olie..je kan hem makkelijker opzuigen

Maar ik denk dat je 2 dingen van elkaar gescheiden moet zien..de injectie an sich kan pijnlijk zijn en een geinjecteerde vloeistof (dus spuitplek) kan pijnlijk zijn.

Dat de injectie verzacht wordt door verwarmen sta ik achter..Helios is daar een voorbeeld van. Echter wanneer een geinjecteerde vloeistof pijnlijk blijft wijt ik dat persoonlijk aan 2 mogelijke oorzaken. Verkeerde BA/BB verhouding of verkeerd geinjecteerd dmv verkeerde spot en/of te ondiep zoals Testo reeds heeft genoemd

Olie in de pan is volgens mij heel wat warmer dan olie die je in je spuit heb zitten!
Als je je olie verwarmd heb je een warmte verschil van max 15 graden dat het warmer wordt. Zal het daar echt zo erg veel dunner van worden.....?

Ja, maar de olie in de pan is al heel snel dun hoor, allang voordat het gereed is om er een stuk vlees in te gooien...

Als je woonkamer in de ochtend 15graden is, en je maakt de vloeistof 40 graden, moet jij kijken wat een verschil dat kan maken.. ;)
Het is niet voor niets dat je een dunnere naald kan gebruiken, wanneer de vloeistof verwarmt word van te voren!

En zit die al in je been?

over dat verwarmen;

het zal allicht iets uitmaken, maar ik weet uit ervaring dat het geen wereld van verschil is.

Soms doen die injecties gewoon ****ing pijn, verwarmen of niet.

Laat het ff duidelijk zijn; niet de pijn tijdens het zetten, maar pijn die 1 a 2 dagen na het zetten komt.

diep injecteren scheelt wel wat, anders krijg je inderdaad zo'n lekkere pijnlijke golfbal waar je niet op kunt zitten.

toch blijft het klote, topics met klachten over pijnlijke spuitplekken blijven tevoorschijn komen.

• Topic Starter Topic Starter

Ja, hij zit erin hoor JP. Heb er zelf maar een 0.7x30mm van gemaakt.:D

Ik kan je alleen nog niet vertellen nu of het pijn gaat doen. Denk het haast wel, als het maar minder pijn doet als in m`n reet :mad: . Het zit er weer in in ieder geval. Het is veel gemakkelijker in je been sowieso dus misschien dat ik voortaan wel daar prik als het meevalt met de pijn...

Verder ben ik het eens met het voor verwarmen. Als je IM moet injecteren denk ik dat het fijner is om de vloeistof op lichaamstemperatuur te maken. En daarbij komt nog dat de viskeuzere (zo schrijf je dat echt) vloeistof beter stroomt en uitvloeit.

Mzzl

O ja, heb 2 minuten gedaan over het inspuiten dus daar zal het niet aan liggen...

Nu een vraag je aan @pipo.

Ik laat het alijd in mijn bil zetten en geen cente pijn, ik dacht een keer in de been en twee dagen later kon ik niet meer lopen.Hoe zit dat dan met die Benzyl alcohol, waarom pijn in mijn been en niet in mijn bil.
Je zegt dat het per persoon verschilt dat de eene beter tegen die benzyl alcohol tegen kan dan andere. Waarom had ik dan pijn in mijn been?

Ik denk zelf ook opwarmen een groot factor mee speelt.

Ik laat het alijd in mijn bil zetten en geen cente pijn, ik dacht een keer in de been en twee dagen later kon ik niet meer lopen.Hoe zit dat dan met die Benzyl alcohol, waarom pijn in mijn been en niet in mijn bil.
Je zegt dat het per persoon verschilt dat de eene beter tegen die benzyl alcohol tegen kan dan andere. Waarom had ik dan pijn in mijn been?

Hey maatje, ik had het ook, komt waarsch doordat je het in je bil veel dieper injecteerd en die spier veel groter is. Dus een groter opname oppervlakte.
Ik had het ook in me been, DAMN kon 3 dagen niet lopen :S Had er 2ml test prop en 2ml tren in gezet :D
En trouwens, in me rechterbil heb ik nooit echt last, maar als ik links zet voel ik het wel heel erg! Dus het blijft gewoon vaag!

Ik heb het idee dat iedereen de naald erin duwt.Ik gooide hem altijd in me reed.Wel oppassen voor bulls ij.

Ik laat het alijd in mijn bil zetten en geen cente pijn, ik dacht een keer in de been en twee dagen later kon ik niet meer lopen.Hoe zit dat dan met die Benzyl alcohol, waarom pijn in mijn been en niet in mijn bil.Je zegt dat het per persoon verschilt dat de eene beter tegen die benzyl alcohol tegen kan dan andere. Waarom had ik dan pijn in mijn been?

Omdat de injectieplek al geirriteerd is door de benzyl alchohol, en als je gaat lopen gaat de plek nog meer irriteren je gebruikt doorgaans de dag vooral je beenspieren waardoor je extra irritatie veroorzaakt. Wat zich op zijn beurt weer omzet in pijn.

Bil = minder zenuwen
Been = meer zenuwen
En ik denk dat als je elke keer op een nieuw plek injecteert, de spier ook een gewenning moet ondergaan, als ik zo mag noemen.
Bijv, injecteerde altijd in de bil, no problems.
Ben gaan afwisselen met benen, flinke pijnen in het begin, maar na verloop van tijd had ik daar ook geen last meer van.
Weer een tijdje later ben ik in mijn armen gaan injecteren, biceps en triceps, ****ing pijnen, kon mijn armen niet bewegen, maar ook hier na verloop van tijd geen last meer van. En dit was op allen van het zelfde soort AAS.
Of het nou aan de BA ligt of dat je het moet voorverwarmen of niet, alles went.
Wel weet ik 1 ding voor mijzelf en dat is dat ik voor de test variant bij de UG labs zeer gevoelig ben en ook zal blijven:mad: . Dus daarin ga ik voor de Virormone.:D

Als ik terugdenk aan die 1e paar injecties in bi's en tri's...allejezus wat deed dat zeer :(

Nu nergens last van..ben het met je eens dat je er op 1 of andere manier aan moet wennen

Veel mensen kunnen niet tegen de redelijk hoge concentraties Benzyl alcohol waarin de poeders opgelost worden en daardoor krijgt men pijn op de plek van injectie.'
je kan de vial verwarmen, warm douchen etc etc, maar de stof zit reeds in je spier en vaak de dag erna merk je het pas echt goed en die dag daarna weer is het op zijn hevigst.

sommige mensen kunnen beter tegen een iets hogere concentratie Benzylalcohol in hun bloed dan anderen en das het verschil waarom pietje er geen last van heeft en jantje weer wel, maar beiden groeien ze er goed op en daar gaat het uiteindelijk om want NO PAIN NO GAIN en dan bedoelt men niet de pijn van de ijzers in de gym, maar de pijn van het Benzyl alcohol.
benzyl alcohol veroorzaakt geen pijn, het zorgt eerder voor een lokale verdoving voor een bepaalde tijd. In de medische wereld is dat al een tijdje bekend alleen in BB-land nog neit echt. Wat je zegt dat er mensen die er gevoelig voor zijn klopt, maar dit aantal is echt super klein (>0.1%). Had tijdje geleden die statistieken van gevloeigheid voor stoffen gelezen, post die later ook hiero. Dus de globale pijn van injects die hier worden gepost zal daar niet door de BA komen.
Check artikeltjes beneden voor info dat BA over algemeen geen pijn doet. Laatste kan je lezen dat de pijn vaak wordt veroorzaakt door een verkeerde manier van injecteren en/of een verkeerde naaldlengte.

intermezzo:
Benzyl Benzoate heeft daarbij trouwens ook een positieve invloed op de griep, 'roid-flu'. Het verlaagd de lichaamstemperatuur als deze verhoogd is, net als asprine.

Benzyl alcohol attenuates the pain of lidocaine injections and prolongs anesthesia.Williams JM, Howe NR.
Division of Dermatology, Hahnemann University, Philadelphia, Pennsylvania 19102
.

BACKGROUND. Benzyl alcohol is reported to be painless on injection and to provide limited dermal anesthesia. Benzyl alcohol has also been recommended as an adjuvant to lidocaine to reduce lidocaine's injection pain. There is insufficient data on pain of injection and duration of anesthesia for lidocaine containing benzyl alcohol. OBJECTIVE. We conducted a randomized, placebo-controlled, double-blinded comparison of intradermal 1% lidocaine with 0.86% benzyl alcohol and plain 1% lidocaine for pain of injection and duration of anesthesia. METHODS. Twenty subjects received the above two agents plus normal saline with and without 0.9% benzyl alcohol, with all solutions adjusted to 375 +/- 13 mosm/L. RESULTS. Lidocaine containing benzyl alcohol was 27% less painful upon injection and provided anesthesia 29% longer than plain lidocaine. CONCLUSION. Benzyl alcohol is itself an effective anesthetic and can reduce the pain of injection for lidocaine without adversely affecting its anesthetic properties. Dus oplossing zonder BA is pijnlijker dan met BA
PMID: 7962932 [PubMed - indexed for MEDLINE

Improvement of patient convenience in treatment with growth hormone.Jorgensen JT.
Medical Department, Novo Nordisk A/S, Gentofte, Denmark
.

Patient compliance is of vital importance for the outcome of any medical therapy. Compliance is a problem especially in the treatment of non-life-threatening conditions, such as growth retardation in children, where motivation can be low and the rewards delayed. One way to improve compliance is through an improvement in patient convenience. As a result of these considerations as well as the positive experiences reported with insulin pen treatment, an injection pen for growth hormone administration (Nordiject) has been introduced. Results from several patient acceptance studies have shown that the injection pen and the preparation for use in the pen have been found effective and safe with good local tolerability and reduced perception of injection pain. The injection pen was found to simplify the injection procedure and was strongly preferred to conventional syringes and vials. Special attention has been paid to local discomfort and injection pain. A double-blind, randomized cross-over study has shown that 0.9% benzyl alcohol solvent causes statistically significantly less local discomfort that a 0.25% metacresol solvent when used for reconstitution of growth hormone. In another study the 30G needle was compared with 27G, and the use of the 30G needle seems also to give a reduction in injection pain. A further reduction in injection pain can be gained by improving the needle insertion technique. A randomized cross-over study compared two experimental devices, one with manual and one with automatic needle insertion. The results from this study showed a statistically significantly lower injection pain score for the automatic device compared to the manual. The above studies have shown that it is possible to improve patient convenience. Long-term studies will show whether this improvement results in improved compliance and hence a better treatment outcome.

PMID: 8061763 [PubMed - indexed for MEDLINE]

Laatst bewerkt:
Pfff... Er zijn zoveel factoren afhankelijk die ervoor kunnen zorgen of een injectie pijn geeft of niet. Te veel om op te noemen. Wat ik wel weet ondertussen is dat het bij mij de verkeerde naaldlengte is!

Heb gisteren in m`n been gezet en heb alleen wat kleine spierpijn. Kuren is ineens weer leuk! Ik zal alleen nog wat naalden moeten bestellen voor m`n been 0,6x30mm en voor mijn kont 0,8x50mm. Dus mijn reet heeft dus een te dikke speklaag mag ik concluderen. :D

Ben alleen bang dat ik nu pas de Test goed heb opgenomen in mijn spier. Dat is niet te hopen overigens.

Iedereen bedankt voor alle hulp!

Ik denk dat het type product met de pijn te maken heeft. Bij mij, test = auw, deca en boldenone voel ik een uurtje later niet eens mer zitten.

Pfff... Er zijn zoveel factoren afhankelijk die ervoor kunnen zorgen of een injectie pijn geeft of niet. Te veel om op te noemen. Wat ik wel weet ondertussen is dat het bij mij de verkeerde naaldlengte is!

Heb gisteren in m`n been gezet en heb alleen wat kleine spierpijn. Kuren is ineens weer leuk! Ik zal alleen nog wat naalden moeten bestellen voor m`n been 0,6x30mm en voor mijn kont 0,8x50mm. Dus mijn reet heeft dus een te dikke speklaag mag ik concluderen. :D

Ben alleen bang dat ik nu pas de Test goed heb opgenomen in mijn spier. Dat is niet te hopen overigens.

Iedereen bedankt voor alle hulp!

Dat is mooi om te horen gab....

Suc6 verder kerel.

Ik moet ook naar een lengte van 0,6x30 want door 25 mm ken ik de hele week niet lopen :(

Terug
Naar boven