AndroidHealthClinic

Breaking News Zeer zware aardbeving schrikt japan op

Verder hebben we niet eens de mogelijkheid om die tektonische platen zoveel in beweging te zetten dat het een tsunami van deze omvang kan veroorzaken.

t*ring weer nieuwe beelden gezien op nederland 1. Wat een hel.

Voedsel begint op te raken in tokio. En er gaan nu geruchten dat er nog een nieuwe tsunami komt???

zeer uitgebreide verslaggeving op Russia Today over de potentiele nucleaire ramp momenteel. Zij hebben natuurlijk de nodige ervaring met dat soort dingen..

zeer uitgebreide verslaggeving op Russia Today over de potentiele nucleaire ramp momenteel. Zij hebben natuurlijk de nodige ervaring met dat soort dingen..

ja zit ook al de hele tijd te kijken. Ik denk dat het gaat gebeuren. Is nu nog een kwestie van tijd

Die japanners zit het echt niet mee, aardbeving tsunami, nucleaire ontploffing, oh wacht komt ff nog een tsunami er aan..

Ik heb niet snel medelijden maar dit vind ik wel heel k*t voor ze

Kunnen we alles nog zo goed beveiligen, maar tegen enorme krachten van de natuur kunnen we toch helemaal niets doen

Die japanners zit het echt niet mee, aardbeving tsunami, nucleaire ontploffing, oh wacht komt ff nog een tsunami er aan..

Er is geen nucleaire ontploffing geweest. Het dak van het gebouw is eraf geblazen door stoom en er word nu gespeculeerd of de reactormantel wel of niet lekt.
Dit zullen ze heel snel weten aangezien een lekke mantel zorgt voor radioactief deeltjes in de omgeving.
Sommige bronnen claimen dat er radioactief cesium aanwezig in de omgeving van de reactor, wat zou duiden op een lek.

De verhoogde levels van radioactiveit zeggen trouwens niks aangezien ze radioactief stoom hadden laten ontsnappen om de druk te verlichten. 1000x meer straling is nogsteeds te weinig is om een gevaar te vormen.

Laatst bewerkt:
Er is geen nucleaire ontploffing geweest. Het dak van het gebouw is eraf geblazen door stoom en er word nu gespeculeerd of de reactormantel wel of niet lekt.
Dit zullen ze heel snel weten aangezien een lekke mantel zorgt voor radioactief deeltjes in de omgeving.
Sommige bronnen claimen dat er radioactief cesium aanwezig in de omgeving van de reactor, wat zou duiden op een lek.

De verhoogde levels van radioactiveit zeggen trouwens niks aangezien ze radioactief stoom hadden laten ontsnappen om de druk te verlichten. 1000x meer straling is nogsteeds te weinig is om een gevaar te vormen.

Wat gebeurt er dan op 49 seconden ? het is een ontploffing

http://www.dumpert.nl/mediabase/1397501/2654d7ec/andere_vid_fukushima_blast.html

Het dak van het gebouw waar de reactor instaat is eraf geblazen door waterdamp(stoom).

Een nucleaire ontploffing vindt alleen plaats bij kernsplijting/fusie.Een reactor zal ook niet zo ontploffen omdat er geen kritieke massa zal ontstaan.

*edit*
NEW: The explosion at the quake-damaged nuclear plant was not caused by the reactor
NEW: A failure in a pumping system caused the blast, which injured four workers
NEW: The evacuation zone has been expanded to 20 kilometers (about 12.5 miles)
Japan's nuclear agency says radioactive cesium is detected in the air near one plant

Op cnn zeggen experts dat ze bang zijn dat het koelwater op is, wat voor een meltdown zou kunnen zorgen.

Maja, ze kunnen zich beter ook maar zorgen gaan maken over Chernobyl, aangezien de tijdelijke mantel die de reactor sluit, vernieuwd moet worden.

Laatst bewerkt:
Nu word er weer gezegd dat er geen schade is aan de reactor, dat ie niet lek is, en dat het stralingsniveau daalt.

Voordeel dat zij hebben is dat ze extreem goed voorbereid zijn, dat haalt het aantal doden aanzienlijk omlaag in verhouding met bijv. een derdewereldland. De meeste van hen weten wat ze moeten doen en kunnen zich in 10 minuten in veiligheid brengen. Maar zelfs dan nog is er natuurlijk enorme schade en sowieso vallen er slachtoffers bij een aardbeving van deze orde.

Zieke shit daar gek, zo een beetje alles naar de klote

Terug
Naar boven