Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice filmpe heb een redelijk oud film liggen thuis the final countdown mr olympia 1998 zon fysiek heb ik nooit gezien als die gaat poseren 4 weeks out na zn chest workout damnn pomp der pompen!heb die filmke al 10000 keren gezien blijft me motiveren

Dat blijft zeker een goede film, echt sick wanneer al die aderen zichtbaar worden,
dan is het echt een en al aders![]()
en zeer mooi taille met echt van die diepe abs
ja echt ziek met die most muscular niet meer normaal bijna ontploffenen zeer mooi taille met echt van die diepe abs
hopelijk een comback van hem zal nice zijn![]()
Hij is al over de 40 dus dat zal er niet meer inzitten, maar goed hoop Kevin Levrone
nog weer eens terug te zien op het podium. Moet gewoon kappen met die slechte B-films
en weer terug keren on stage voor al zijn BB fans.

agree met alles maar alleer kevin levrone tegoei zn massa moet winne is het te laat voor hem de gast lijkt op een lightweight-middleweigh bodybuilder
de massa enz die hij meer als 5 jaar geleden had kan hij nauwelijks weer opkrikke (denk ik) maar wij zijn in 2007 er zijn goede middeltjes voor massa![]()
Die maakt hij wanneer Bootilicious weer eens een keer een training heeft gehad
OT: Shawn was een goede BB, maar miste net de brute mass om het tegen andere toppers op te nemen (Dorian, Kevin, Flex, Nasser).
mooi filmpje ! heb de muziek er wel nog niet kunnen bijhoren
ik wil ook zo een oversized tricep

mooi filmpje ! heb de muziek er wel nog niet kunnen bijhoren
ik wil ook zo een oversized tricep