MuscleMeat

Zelf gefilmd worden terwijl je een jochie terroriseert?

haha @ die stomme steunberichten van die nerds. kansloos man. stelletje zielepoten.

enige positieve is dat ik dit tegen kwam:

[Link niet meer beschikbaar]

Haha, bebeto is ook een beetje onze blaka rowsuuuuu... Wij hebben een tuintje in ons hart voor jouuuu ;)

Irritante rot kinders..

Voor pizza's en online bestellingen onder rembours;

De Baronie 301
2904XK
Capelle aan den IJssel

zijn ouders
mobiel 0614173883

LOL ging iedereen pizza bij hem bestellen hahaha :D

Das die gozer die hem liep te slaan. Danny geloof ik die blonde in dat feyenoord pakkie ;)

Voor pizza's en online bestellingen onder rembours;

De Baronie 301
2904XK
Capelle aan den IJssel

zijn ouders
mobiel 0614173883

LOL ging iedereen pizza bij hem bestellen hahaha :D

Hahaha kloteee, die gast woont daar niet, dat is het adres van iemand die toevallig dezelfde naam heeft als die knul hahahaha. Iedereen loopt te bellen en te schelden tegen de verkeerde. FAIL:D

Heb vroeger wel gewoond in Schollevaar. Ik woon nou in Capelle-West. Maar ik ken die jongen wel, ze broer is een goeie vriend van me. Ik heb hem net ff opgebeld en ff vertelt wat ik zag. Geloof me die broer van die jongen was echt BOOS. Hij gaat hem opzekers een paar doodstrappen verkopen.

We zitten eraan te denken om het dan op te nemen, en dat hij de klappe krijg (van ze broer) zodat iedereen weer blij is hahaha. Dan drop ik het wel hiero en op geensT.

Maar al die comments op de hyves van ze moeder gaat wel erg ver. En ook al die bedreigingen van een 12 jarig knulletje.
wat een kk kneus...dit is nog triester dan dat mannetje zelf deed...dat is gewoon pesten tussen leeftijdsgenoten...fok op maar wel weinig aan de hand...

ga je nu als 2 21jarige een mannetje van 12 slaan om 'wraak' te nemen en dit ook te filmen...over een IQ van een ontbijtkoek gesproken...

Geen wraak maar manieren bijbrengen. Goede zet van zn grote broer, kan niet wachten op het filmpje. Ik hoop dat hij over hem heen pist als finisher..

Hahaha kloteee, die gast woont daar niet, dat is het adres van iemand die toevallig dezelfde naam heeft als die knul hahahaha. Iedereen loopt te bellen en te schelden tegen de verkeerde. FAIL:D

Hoe weet je dat? :D

LOL als dat echt zo is kan je wel balen want er komen echt wel mensen langs hoor haha

Jij bent daar wellicht toe in staat, ik zelf ook en vast een hoop anderen met ons. Maar lang niet iedereen staat zo stevig in zijn schoenen tegen meerdere mensen, denk ook niet op die leeftijd. En op het filmpje zie je 2 jongens plus nog minimaal 1 die filmt. Kunnen er makkelijk meer zijn geweest die achter die camera stonden.

3 tegen 1... moet dan wel 1 gek snelle n*ger zijn na die tik:D

Maar, ik snap je punt;)
ja ach , het negertje is nu toch al geslagen , lacht zich helemaal een kreukel nu waarschijnlijk ,
over dat die broer het wil filmen snap ik nog niet helemaal, een rotschop geven kan nog wel maar , krijgt die broer bij ze hyves dalijk weer reacties dat ze hem dood gaan maken omdat die een klein jochie pakt :o:o:)

Ik heb me vermaakt dankzij dit topic!:thumb::D

Voor iedereen die gepest wordt: dreig gewoon met het plaatsen van een video op youtube/geensT.

(dit geldt ook voor jou, Luppie-boy)

Twee pubers opgepakt na filmen mishandeling
Uitgegeven: 13 september 2009 13:57
Laatst gewijzigd: 13 september 2009 14:07

AMSTERDAM - De politie heeft twee pubers van 12 en 14 jaar uit Capelle aan den IJssel aangehouden na een filmpje waar de website GeensT ruchtbaarheid aan gaf.
Op het aanvankelijk op YouTube geplaatste filmpje is te zien dat een 13-jarige plaatsgenoot door twee jongens veelvuldig wordt geslagen.

De politie werd vrijdagmiddag op het filmpje gewezen. Aan de reacties die onder het filmpje zijn geplaatst is volgens de politie te zien hoe groot de afschuw over de zaak is.

Agenten wisten de identiteit van het 13-jarige slachtoffer te achterhalen, waarop de politie zijn aangifte opnam. De 14-jarige verdachte, die de slagen toebracht, werd zaterdagochtend rond 10.00 uur aangehouden.

Herkenbaar

Hij was goed herkenbaar in beeld gebracht, mede doordat hij tijdens het slaan aan de filmer vroeg hem in beeld te brengen.

De filmer werd zondagochtend opgepakt. Hij zou de jongen zelf niet hebben geslagen. De politie verwacht de tweede jongen die het slachtoffer mishandelde ook snel op te kunnen pakken

Bron: nu.nl

Twee pubers opgepakt na filmen mishandeling
Uitgegeven: 13 september 2009 13:57
Laatst gewijzigd: 13 september 2009 14:07

AMSTERDAM - De politie heeft twee pubers van 12 en 14 jaar uit Capelle aan den IJssel aangehouden na een filmpje waar de website GeensT ruchtbaarheid aan gaf.
Op het aanvankelijk op YouTube geplaatste filmpje is te zien dat een 13-jarige plaatsgenoot door twee jongens veelvuldig wordt geslagen.

De politie werd vrijdagmiddag op het filmpje gewezen. Aan de reacties die onder het filmpje zijn geplaatst is volgens de politie te zien hoe groot de afschuw over de zaak is.

Agenten wisten de identiteit van het 13-jarige slachtoffer te achterhalen, waarop de politie zijn aangifte opnam. De 14-jarige verdachte, die de slagen toebracht, werd zaterdagochtend rond 10.00 uur aangehouden.

Herkenbaar

Hij was goed herkenbaar in beeld gebracht, mede doordat hij tijdens het slaan aan de filmer vroeg hem in beeld te brengen.

De filmer werd zondagochtend opgepakt. Hij zou de jongen zelf niet hebben geslagen. De politie verwacht de tweede jongen die het slachtoffer mishandelde ook snel op te kunnen pakken

Bron: nu.nl

Gerechtigheid!

hhaaha las het net ook al.

twee pubers opgepakt na filmen mishandeling
uitgegeven: 13 september 2009 13:57
laatst gewijzigd: 13 september 2009 14:07

amsterdam - de politie heeft twee pubers van 12 en 14 jaar uit capelle aan den ijssel aangehouden na een filmpje waar de website geensT ruchtbaarheid aan gaf.
Op het aanvankelijk op youtube geplaatste filmpje is te zien dat een 13-jarige plaatsgenoot door twee jongens veelvuldig wordt geslagen.

Herkenbaar

hij was goed herkenbaar in beeld gebracht, mede doordat hij tijdens het slaan aan de filmer vroeg hem in beeld te brengen.

bron: Nu.nl
wooooot

Terug
Naar boven