AndroidHealthClinic

Zelf gefilmd worden terwijl je een jochie terroriseert?

Heb vroeger wel gewoond in Schollevaar. Ik woon nou in Capelle-West. Maar ik ken die jongen wel, ze broer is een goeie vriend van me. Ik heb hem net ff opgebeld en ff vertelt wat ik zag. Geloof me die broer van die jongen was echt BOOS. Hij gaat hem opzekers een paar doodstrappen verkopen.

We zitten eraan te denken om het dan op te nemen, en dat hij de klappe krijg (van ze broer) zodat iedereen weer blij is hahaha. Dan drop ik het wel hiero en op geensT.

Maar al die comments op de hyves van ze moeder gaat wel erg ver. En ook al die bedreigingen van een 12 jarig knulletje.

haha, als dit serieus is en geen gelul, zeker plaatsen hier:D

JEZUUUUUUUUUUUUUS HOE KLEIN IS DEZE WERELD!

Ik ken die jongen goed, ze oudere broer is een goeie vriend van me. IK MAAK ECHT GEEN GRAP, iK WOON VLAK BIJ HUN IN DE BUURT.

Ik maak echt GEEN GRAP. Is wel erg triest dat mensen de moeder erbij gaan halen en berichtjes op der hyves achterlaten. Het zijn kleine kinderen die elkaar pesten. Ik heb die jongen en ze broer nog niet gesproken ik zal hem straks ff opbellen, niet te geloven dit.

je maakt zeker een grapje?

gaat nogal ver imo
voed dat kind beter op!

t*ring, hoe kansloos kan je zijn? Doe de wereld een plezier en pleeg collectief zelfmoord.

Hoezo kansloos, ze broer kwam met het idee. Die wil hem gewoon een lesje leren. Als je niets zinnigs te zeggen hebt, reageer dan gewoon niet op mij post. Doe jij jezelf een plezier en gooi jezelf weg in de prullenbak.

Heb vroeger wel gewoond in Schollevaar. Ik woon nou in Capelle-West. Maar ik ken die jongen wel, ze broer is een goeie vriend van me. Ik heb hem net ff opgebeld en ff vertelt wat ik zag. Geloof me die broer van die jongen was echt BOOS. Hij gaat hem opzekers een paar doodstrappen verkopen.

We zitten eraan te denken om het dan op te nemen, en dat hij de klappe krijg (van ze broer) zodat iedereen weer blij is hahaha. Dan drop ik het wel hiero en op geensT.

Maar al die comments op de hyves van ze moeder gaat wel erg ver. En ook al die bedreigingen van een 12 jarig knulletje.

haha je eige broertje klappe geve en dan filme :roflol: leuke broer.

Voor die jongetjes weer een grote bek hebben tegen dat negertje :roflol:

haha die n*gger lacht zich kapot nu denk ik :D

Man, WTF, die ventjes verdienen echt een ****ing trap onder hun hol. Dit trekt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.

ik vond dat zo'n zielig menneke (die bebeto). Had het echt met hem te doen. Maar al die stoere praat van de internet-spidermannen gaat mij te ver.

Kan niks meer lezen op de hyves van die jochies. Wel triest...

Al heb ik wel gelachen om 'Blacka rowsu'.... sorry :o

als die nou gewoon een tik had gegeven en had weggerend:o

Jij bent daar wellicht toe in staat, ik zelf ook en vast een hoop anderen met ons. Maar lang niet iedereen staat zo stevig in zijn schoenen tegen meerdere mensen, denk ook niet op die leeftijd. En op het filmpje zie je 2 jongens plus nog minimaal 1 die filmt. Kunnen er makkelijk meer zijn geweest die achter die camera stonden.

3 tegen 1... moet dan wel 1 gek snelle n*ger zijn na die tik:D

Maar, ik snap je punt;)

Het slachtoffer: [Link niet meer beschikbaar]

Lijkt mij dat dit gewoon allemaal een zaakje is van Eigen Schuld dikke bult.
Hij pest hij filmt, en nu zie je de gevolgen die wat groter en erger waren dan die had kunnen verwachten

Hij krijgt nu wel onwijs veel steun, meeste zullen m waarschijnlijk niet echt komen helpen maar ok.:o

Laten we origineel doen en dat slachtoffer bashen omdat hij een huilebalk is :D

Echt beetje triest al die berichten... 'Ik kom je helpen bla bla'.

haha @ die stomme steunberichten van die nerds. kansloos man. stelletje zielepoten.

enige positieve is dat ik dit tegen kwam:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven