Fitness Seller

Zembla over GHB

Heb het programma gezien.

Onvoorwaardelijke liefde van die ouders; alles voor hem doen, in de weet dat het niet meer goed met hem gaat komen.

Bizar inderdaad.
"Ado, wat vind je er dan van dat je moeder eraan kapot gaat?"
Ado: "Ja k*t"

Iemand in mijn omgeving is ook zwaar verslaafd geweest eraan. Heeft bij hem ook heel wat voeten in aarde gehad om hem eraf te krijgen.

Gouden bussines die verslavingszorg... de vraag groeit bijna per maand en ruim 50% keert op korte termijn terug...(al dan niet gedwongen)

Zou een gesloten afdeling bij sommigen niet effectiever zijn of is dit wetsmatig niet toelaatbaar?

verslaafd aan G? wat

Als je eenmaal lichamelijk zwaar verslaafd bent, dan ben je echt zwaar de lul..

Wat dat meisje van 22 op gegeven moment zei, moest wel zwaar overdreven zijn:

Ze zei met een Liter G 3 dagen te doen wtfff

Dat is per dag 330ml aka constequent elk uur 14mL, impossibru

Als je eenmaal lichamelijk zwaar verslaafd bent, dan ben je echt zwaar de lul..

Wat dat meisje van 22 op gegeven moment zei, moest wel zwaar overdreven zijn:

Ze zei met een Liter G 3 dagen te doen wtfff

Dat is per dag 330ml aka constequent elk uur 14mL, impossibru

misschien giet ze de helft erlangs in die wause staat :o

Valt er beetje knaken te maken met G?

Volgens mij is dat niet zo lastig toch ?

Heb al meerdere scheikundige die wat maken voor me..

vercrackt van de ghb ojeee. persoon die meisje van 15 dood reed onder invloed van GHB word ook nog vrij gesproken niet normaal vindt ik :rolleyes:

laatst nog bij undercover geweest mensen die GHB maken en verkopen.

Jongens wat een ellende. Pomp hem dan in ieder geval een of ander verslavings tehuis in, maar daar zal het wel niet te erg voor zijn ofzo ? Geen idee hoe dat in mekaar steekt.

Die Brabanders bijna een Jiskefet sketch en een beetje lachwekkend hihi. :o
Vind (drugs)verslaafden verder bijzonder zwak en erg lastig daar enig respect voor op te brengen. Hoeft misschien ook niet, tenslotte is het iemands eigen keuze. Is afkicken vergelijkbaar met een licht griepje en na 1x afkicken in een kliniek die betaald wordt door zorgverzekeraars kunnen er beter naar andere oplossingen gezocht worden. Opsluiten, psychiatrische zorg (wat dus een grap is, iedereen is maar slachtoffer en niemand wordt nog geconfronteerd en hard aangepakt terwijl dat vaak juist datgene is wat nodig is.) of inderdaad zelfbeschikking en iemand verantwoordelijk laten zijn voor zijn eigen keuzes.
Voor de ouders is het natuurlijk wel erg. Toch straalt de vastberadenheid er ook niet echt vanaf bij dat spul dat daar zit en als mijn kind zich zo de vernieling in ging helpen dan ging dat toch redelijk hardhandig geloof ik, met wellicht een eigen afkickprocedure ergens een paar weken in een schuur of een bos. (Maar gelukkig heb ik geen kinderen)

je hebt dagelijks gebruik en dagelijk gebruik.

de een neemt savonds een 5ml na werk ipv een biertje, de ander begint direct na opstaan met 20ml om achtsgevoelens te onderdrukken van de afkick en kiept er per dag zo'n 200ml in.

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Is afkicken vergelijkbaar met een licht griepje

...
Er zijn mensen die sterven bij cold turkey afkick van ghb.
Gabareceptor regelt hartfunctie, zonder agonist in je lichaam=> geen hartslag.

Terug
Naar boven