lifestyle66
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 103
Ben ook zeer verslaafd geweest, het is makkelijk praten maar dit is echt wel een zeer dodelijk drug. Mensen met problemen of psychische problemen grijpen vaker naar het middel en het sluipt er langzaam in, in elkaar storten, compleet verlamd zijn bijna auto ongelukken en bijna gestorven tijdens de afkick, heb het allemaal mee gemaakt,je kunt als verslaafde niet meer denken met dat spul omdat je gewoon lichamelijk en geestelijk verdoofd bent en dat terwijl ik alle andere drugs altijd in de hand had, op een gegeven moment kwam mijn maagzuur omhoog door de ghb, als ik bijnam verdween dat, tot ik op een moment (weer) af ging kicken, het zuur loopt door je slokdarm omhoog en tijdens de nacht word je half stikkend wakker, vuurrode ogen en diep snakken naar lucht en een pijnlijk brandend gevoel in je hele keel, ik wist niet meer waar ik het moest zoeken
rende door het huis met de telefoon in mijn hand, bijna 112 gebeld.
gelukkig niet gedaan, op mijn werk en snachts had ik er last van, dat maagzuur stroomde meerder keren per dag mijn keel in en ik moest dan gewoon naar de wc omdat het leek alsof ik de pijp uit ging
verbergen voor collega's omdat ze het niet mogen weten, elke dag vecht je weer tegen die zuuraanvallen, op het laatst word je er helemaal gek van, tijdens het stoppen hoorde ik stemmen en begon dingen te zien, dus nam ik maar weer bij, tot ik tijdens het gebruik ook deze klachten had, eens ben ik slapend wakker geworden in de berm met mijn auto.
verder nog last gehad van
-levensechte dromen
-slaapverlamming, wakker worden maar jezelf niet kunnen bewegen.
-Soms onder invloed gaan slapen en omdat je dan met je hoofd laag ligt stroomt het bloed naar je hoofd waardoor de concentratie ghb te hoog word en je dus echt verlamd bent, ik wou roepen om hulp maar er kwam niks uit mijn keel en kon niks bewegen, ik dacht WTF zit derest van mijn leven in een rolstoel, maar gelukkig na 10 seconden kreeg ik langzaam gevoel terug, als normaal mens zou je denken dit heb ik overleefd....nooit meer, maar ik dacht dit heb ik overleefd dus ik kan gelukkig weer een dopje nemen.
-nu al 1.5 jaar gestopt maar nog steeds overtollig slijmaanmaak ben elke dag slijm aant slikken
tuurlijk ben ik zelf verantwoordelijk voor mijn gedrag maar ik wil alleen duidelijk maken dat de bijwerkingen na langdurig gebruik heel verschillend en dodelijk kunnen zijn, in het begin is het leuk, als je het in de hand kunt houden (zoals ik ook heel lang heb gekund) is het best leuk tijdens het stappen.
maar wil iedereen waarschuwen tegen deze sluipmoordenaar
rende door het huis met de telefoon in mijn hand, bijna 112 gebeld.
gelukkig niet gedaan, op mijn werk en snachts had ik er last van, dat maagzuur stroomde meerder keren per dag mijn keel in en ik moest dan gewoon naar de wc omdat het leek alsof ik de pijp uit ging
verbergen voor collega's omdat ze het niet mogen weten, elke dag vecht je weer tegen die zuuraanvallen, op het laatst word je er helemaal gek van, tijdens het stoppen hoorde ik stemmen en begon dingen te zien, dus nam ik maar weer bij, tot ik tijdens het gebruik ook deze klachten had, eens ben ik slapend wakker geworden in de berm met mijn auto.verder nog last gehad van
-levensechte dromen
-slaapverlamming, wakker worden maar jezelf niet kunnen bewegen.
-Soms onder invloed gaan slapen en omdat je dan met je hoofd laag ligt stroomt het bloed naar je hoofd waardoor de concentratie ghb te hoog word en je dus echt verlamd bent, ik wou roepen om hulp maar er kwam niks uit mijn keel en kon niks bewegen, ik dacht WTF zit derest van mijn leven in een rolstoel, maar gelukkig na 10 seconden kreeg ik langzaam gevoel terug, als normaal mens zou je denken dit heb ik overleefd....nooit meer, maar ik dacht dit heb ik overleefd dus ik kan gelukkig weer een dopje nemen.
-nu al 1.5 jaar gestopt maar nog steeds overtollig slijmaanmaak ben elke dag slijm aant slikken
tuurlijk ben ik zelf verantwoordelijk voor mijn gedrag maar ik wil alleen duidelijk maken dat de bijwerkingen na langdurig gebruik heel verschillend en dodelijk kunnen zijn, in het begin is het leuk, als je het in de hand kunt houden (zoals ik ook heel lang heb gekund) is het best leuk tijdens het stappen.
maar wil iedereen waarschuwen tegen deze sluipmoordenaar

en kon weer vertrekken.