XXL Nutrition

Filemon is back (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Net terug gekeken. Denk dat het wel slim is. Op een gegeven moment is het wel nodig om te stoppen. Zeker met de blessures die hij heeft gehad. Daarbij heeft hij het gewoon niet in zich om een kickbokser te zijn. De laatste 4 ronden spar training... Als hij na 6 maanden trainen nog steeds zo spart, dan is dat gewoon uitermate slecht en vernederend.

Mee doen is belangrijker dan winnen. Zonde wel datie het weggooit, net als zn 'killerbody' lichaam.

Zulke blessures komen toch vaak voor? Heb er ook wel wat opgelopen tijdens het sparren.
 
Het lijkt mij dat er (toen ze begonnen met het programma) wel contracten zijn getekend.

Vast wel. Alleen is het niet zo dat iedereen een kaartje voor hun gekocht hebben. Als Conor zijn main event afzegt voor zoiets dan is het wat anders. :p dit was meer een leuk extraatje.
 
Vast wel. Alleen is het niet zo dat iedereen een kaartje voor hun gekocht hebben. Als Conor zijn main event afzegt voor zoiets dan is het wat anders. :p dit was meer een leuk extraatje.

Ik bedoelde ook meer dat ze een contract oid hebben moeten tekenen met hun trainers en de programma makers.
 
Zo tof vond ik hem niet in de aflevering van filemon slaat terug,integendeel. Had em graag op zn bek zien krijgen.
Vond hem vooral de eerste confrontatie toch echt wel een lul.
 
Dat deed hij toch express. Iets met intimideren :).
Dat zal, maar je hebt intimideren en een ander voor lul zetten. "Je hebt echt een kinderlichaampje" is wel even wat anders dan intimideren.

Vond hem trouwens ook een verschrikkelijke lichaamshouding hebben, helemaal voorover gebogen.
 
Dat zal, maar je hebt intimideren en een ander voor lul zetten. "Je hebt echt een kinderlichaampje" is wel even wat anders dan intimideren.

Vond hem trouwens ook een verschrikkelijke lichaamshouding hebben, helemaal voorover gebogen.
Vooral die opmerking van hem dat Filemon moet vrezen omdat hij een Marokkaan is. Bij de vorige serie waarin Filemon kuurde stond hij zelf met zijn kinder lichaam Filemon belachelijk te maken. Walgelijk ventje.
 
Dat zal, maar je hebt intimideren en een ander voor lul zetten. "Je hebt echt een kinderlichaampje" is wel even wat anders dan intimideren.

Vond hem trouwens ook een verschrikkelijke lichaamshouding hebben, helemaal voorover gebogen.

Hij stond daar echt belachelijk vond ik. Met zn vuistjes gebald. En hij probeerde te intimideren. Zou bij mij eerder op mn lachspieren werken als hij zo voor me zou staan.
 
Nou nou zo erg is dat toch niet? We hebben hem hier op het forum ook totaal belachelijk gemaakt. Ajouad vergeeft filemon het ook gelijk nadat hij bijna 6 maand voor jan lul getraind heeft.
 
Nou nou zo erg is dat toch niet? We hebben hem hier op het forum ook totaal belachelijk gemaakt. Ajouad vergeeft filemon het ook gelijk nadat hij bijna 6 maand voor jan lul getraind heeft.

Voor jan lul ben ik het niet helemaal mee eens. Lekker mee op tv gekomen en ervoor betaald worden.
 
Filemon was gewoon bang, simpel. Had Filemon tegen Martijn Krabbé moeten vechten dan geloof ik niet dat hij zich terug had getrokken. Die intimidatie was helemaal niet nodig, Filemon scheet al in zijn broek toen die gast van de trap naar beneden kwam maar hij kon het niet laten hem helemaal de grond in te boren.

Zwak van Filemon maar de Marokkaan had zich ook anders kunnen opstellen (bescheiden) zodat Filemon vertrouwen kreeg het gevecht aan te gaan.
 
Filemon was gewoon bang, simpel. Had Filemon tegen Martijn Krabbé moeten vechten dan geloof ik niet dat hij zich terug had getrokken. Die intimidatie was helemaal niet nodig, Filemon scheet al in zijn broek toen die gast van de trap naar beneden kwam maar hij kon het niet laten hem helemaal de grond in te boren.

Zwak van Filemon maar de Marokkaan had zich ook anders kunnen opstellen (bescheiden) zodat Filemon vertrouwen kreeg het gevecht aan te gaan.

Dan hadden we de "kamp" toch nog kunnen zien. Na het volgens van de afleveringen dan op onze honger moeten blijven zitten.

Ookal had de kamp ruk geweest had ik het toch willen zien ipv dit gedoe.
 
Laatst bewerkt:
Filemon was gewoon bang, simpel. Had Filemon tegen Martijn Krabbé moeten vechten dan geloof ik niet dat hij zich terug had getrokken. Die intimidatie was helemaal niet nodig, Filemon scheet al in zijn broek toen die gast van de trap naar beneden kwam maar hij kon het niet laten hem helemaal de grond in te boren.

Zwak van Filemon maar de Marokkaan had zich ook anders kunnen opstellen (bescheiden) zodat Filemon vertrouwen kreeg het gevecht aan te gaan.
Zijn doel was om te kijken hoe het leven van een ECHTE kickbokser is. En bij elke kickbokser krijg je ook een staredown, en media die alles opfokt enzo. Dus als filemon een staredown met die kerel niet eens aan kan. Dan is dit gedoemd te mislukken.. Wat dus ook het geval is.
 
Back
Naar boven