MuscleMeat

Filemon is back

Bezoekers in dit topic

22:15 ned3 :cool: Ik zit er weer klaar voor. Kom op fiel.
 
Filemon Wesselink neemt het toch niet op tegen zijn tv-collega Ajouad El Miloudi in de ring. De BNN-presentator heeft zich teruggetrokken uit het begin deze maand aangekondigde kickboksgevecht. Filemon zit er volgens BNN 'fysiek en mentaal doorheen door aanhoudende blessures en angst voor het gevecht'.

Nu Filemon zich heeft teruggetrokken, komt de vijfde en laatste aflevering van 'Filemon slaat door' te vervallen. ,,Een halfjaar lang heb ik keihard getraind om in de ring een kickbokswedstrijd te vechten. In het begin ging het trainen goed totdat ik begon te sparren", zegt de presentator, die momenteel in Italië is om verslag te doen van de Ronde van Italië. ,,Vanaf toen kreeg ik blessure op blessure; vijf keer gekneusde ribben, een oor dat weken dicht zat en ik heb minstens een maand mank gelopen. Dit is me niet in de koude kleren gaan zitten."

Keihard
Filemon werd getraind door drievoudig wereldkampioen Remy Bonjasky. In de laatste aflevering van Filemon slaat door, die zondagavond wordt uitgezonden, is te zien hoe hij Remy en Ajouad op de hoogte brengt van zijn besluit. ,,Ik vind dit erg spijtig voor Remy. Hij is een uitstekende kickbokser en trainer en heeft keihard gewerkt om van mij een kickbokser te maken. Hij beschikte met mij alleen niet over het allerbeste materiaal."

Als Filemon 'anders had gekund' had hij daar zeker voor gekozen, ook voor Ajouad. ,,Ik ben echt tegen mijn fysieke en mentale grens opgelopen, met het gevolg dat ik nu echt naar mijn lichaam en geest moet luisteren om te voorkomen dat het me anders schade op gaat leveren voor de toekomst."

:D
 
Ik mis Fillie wel hoor
 
Wat een pussy.
 
Een groot verlies voor de nederlandse kickboks wereld. :D
 
Hahahaha :roflol:

Pussy
 
Nou, eerlijk is eerlijk, ik had vóór de vijf keer gekneusde ribben al gestopt als ik presentator was.
 
Jammer dat het gevecht niet doorgaat. Ik had het wel willen zien. :D
 
Heb de episode nog niet terug gezien, en heb ook nog niet ergens gelezen dat t gevecht niet door gaat. Maar zal vast wel zo zijn, kerel is zo soft...
 
Heb toch wel respect fiel.
 
Zou het niet gewoon een promotie stunt zijn? Dat het gevecht later toch wel doorgaat?
 
Wij betalen Filemon voor zijn persoonlijke ontdekkingstochtjes. Lekker fitnessen, kickboxtrainingen en uitzoeken of je autisme hebt. Andere mensen moeten dit NA hun werk doen.

Benieuwd wat meneer hierna mag gaan doen. Ik vind zelf wel dat hij wat vakantie heeft verdiend, reisprogramma misschien?
 
Net terug gekeken. Denk dat het wel slim is. Op een gegeven moment is het wel nodig om te stoppen. Zeker met de blessures die hij heeft gehad. Daarbij heeft hij het gewoon niet in zich om een kickbokser te zijn. De laatste 4 ronden spar training... Als hij na 6 maanden trainen nog steeds zo spart, dan is dat gewoon uitermate slecht en vernederend.

Mee doen is belangrijker dan winnen. Zonde wel datie het weggooit, net als zn 'killerbody' lichaam.
 
Back
Naar boven