TheUnknownKnown
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn mensen die sterven bij cold turkey afkick van ghb.
Gabareceptor regelt hartfunctie, zonder agonist in je lichaam=> geen hartslag.
Gouden bussines die verslavingszorg... de vraag groeit bijna per maand en ruim 50% keert op korte termijn terug...(al dan niet gedwongen)
Zou een gesloten afdeling bij sommigen niet effectiever zijn of is dit wetsmatig niet toelaatbaar?
Volgens mij is dat niet zo lastig toch ?
Heb al meerdere scheikundige die wat maken voor me..
Wordt ghb nog veelvuldig gebruikt? Hoor er nog weinig over tegenwoordig.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zijn familie dit allemaal zo toelaat.
Als mijn broertje zo'n grof probleem heeft en het niet onder controle heeft ga ik me er HOE DAN OOK mee bemoeien tot dat het de goeie kant op zal gaan.
Been there done that. 200ml pd zit je zo aan en dan is stoppen toch iets lastiger dan ik eerst dacht.
Nooit meer g voor mij na dat geintje.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zijn familie dit allemaal zo toelaat.
Als mijn broertje zo'n grof probleem heeft en het niet onder controle heeft ga ik me er HOE DAN OOK mee bemoeien tot dat het de goeie kant op zal gaan.
Zelfstandig met hulp van vrienden. Week bij vriend gewoond en afgebouwd in die week. totaal maand geduurd voor ik helemaal zonder kon. Agressie, hartkloppingen, extreem zweten niet kunnen concentreren en noem maar op. en dat ging al weg als je maar een likje g neemt.
Mee begonnen toen me relatie van 4,5 jaar over was en daar hielp het zeer goed tegen, en dat was meteen het probleem.
Die kan beter verdienen hoor met die lieve lach en een G'tje achter haar kiezen![]()
Voor die ouders vind ik het nog wel het ergste. Je eigen zoon moeten zoeken die ergens in een dorp rondzwerft. Vind het ook echt ****in bizar dat in verslavingsinstellingen nog zooi zo eenvoudig naar binnen wordt gesmokkeld, en dan nog ''vrienden'' die het komen binnen smokkelen. ****in in en in triest.
---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------
lol
Dat naar binnen smokkelen is gewoon nauwelijks te voorkomen. Je kan toch niet aan iedere bezoeker vragen of ze even in z'n anus mogen kijken? Toen ik in detentie zat was er wiet/hash in overvloed. Terwijl doe controle's toch behoorlijk waren.