XXL Nutrition

Zembla over GHB

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zijn familie dit allemaal zo toelaat.

Als mijn broertje zo'n grof probleem heeft en het niet onder controle heeft ga ik me er HOE DAN OOK mee bemoeien tot dat het de goeie kant op zal gaan.

Er zijn mensen die sterven bij cold turkey afkick van ghb.
Gabareceptor regelt hartfunctie, zonder agonist in je lichaam=> geen hartslag.

Zijn ook mensen die sterven bij een licht griepje. Nee ok zult vast gelijk hebben. Ging mij meer om het algemene verslaafd zijn aan wat dan ook. Klinkt allemaal heel zwaar, valt wel mee. Puur de lichamelijke afhankelijkheid dan en het al dan niet kunnen stoppen.

Gouden bussines die verslavingszorg... de vraag groeit bijna per maand en ruim 50% keert op korte termijn terug...(al dan niet gedwongen)

Zou een gesloten afdeling bij sommigen niet effectiever zijn of is dit wetsmatig niet toelaatbaar?

denk dat je vooral zelf moet beseffen dat het niet zo verder kan alvorens je definitief kan stoppen..

Volgens mij is dat niet zo lastig toch ?

Heb al meerdere scheikundige die wat maken voor me..

Daarom denk ik het niet - of je moet het groot aanpakken, maar dat geldt voor alles-. Het is makkelijk te maken, dus zullen wel veel supliers zijn. Het is goedkoop en volgens mij ook niet super veel vraag naar in adam.

Wat ze hun ouders ook aandoen...alleen dat moet al een hele goede reden zijn om alles op alles te zetten.

Schuimbekkend en trillend je kind aantreffen op een zolderkamer...pffff. Of weer een soort zoektocht door het dorp om je kind ergens te vinden.

Gelukkig krijgt puck wel een uitkering.

Wordt ghb nog veelvuldig gebruikt? Hoor er nog weinig over tegenwoordig.

Als mijn broertje zo'n grof probleem heeft en het niet onder controle heeft ga ik me er HOE DAN OOK mee bemoeien tot dat het de goeie kant op zal gaan.

Wil je dan overal waar hij heen gaat zijn handje vast houden? Je doet er als ouders natuurlijk ook alles aan, maar in het filmpje zie je wat er gebeurd.

Been there done that. 200ml pd zit je zo aan en dan is stoppen toch iets lastiger dan ik eerst dacht.
Nooit meer g voor mij na dat geintje.

Been there done that. 200ml pd zit je zo aan en dan is stoppen toch iets lastiger dan ik eerst dacht.
Nooit meer g voor mij na dat geintje.

hoe ben je afgekickt? zelfstandig of via een instantie? en ben je er in 1x vanaf gekomen?

Zelfstandig met hulp van vrienden. Week bij vriend gewoond en afgebouwd in die week. totaal maand geduurd voor ik helemaal zonder kon. Agressie, hartkloppingen, extreem zweten niet kunnen concentreren en noem maar op. en dat ging al weg als je maar een likje g neemt.
Mee begonnen toen me relatie van 4,5 jaar over was en daar hielp het zeer goed tegen, en dat was meteen het probleem.

Die keren is al 8 jaar verslaafd en hij is al 15 keer naar een kliniek geweest zonder resultaat. Kun je het je enigszins voorstellen?

Zelfstandig met hulp van vrienden. Week bij vriend gewoond en afgebouwd in die week. totaal maand geduurd voor ik helemaal zonder kon. Agressie, hartkloppingen, extreem zweten niet kunnen concentreren en noem maar op. en dat ging al weg als je maar een likje g neemt.
Mee begonnen toen me relatie van 4,5 jaar over was en daar hielp het zeer goed tegen, en dat was meteen het probleem.

shit klinkt als een helse periode, heb je nu het gevoel weer helemaal de ouwe te zijn?

Voor die ouders vind ik het nog wel het ergste. Je eigen zoon moeten zoeken die ergens in een dorp rondzwerft. Vind het ook echt ****in bizar dat in verslavingsinstellingen nog zooi zo eenvoudig naar binnen wordt gesmokkeld, en dan nog ''vrienden'' die het komen binnen smokkelen. ****in in en in triest.

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

Die kan beter verdienen hoor met die lieve lach en een G'tje achter haar kiezen :D

lol

Voor die ouders vind ik het nog wel het ergste. Je eigen zoon moeten zoeken die ergens in een dorp rondzwerft. Vind het ook echt ****in bizar dat in verslavingsinstellingen nog zooi zo eenvoudig naar binnen wordt gesmokkeld, en dan nog ''vrienden'' die het komen binnen smokkelen. ****in in en in triest.

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

lol

Dat naar binnen smokkelen is gewoon nauwelijks te voorkomen. Je kan toch niet aan iedere bezoeker vragen of ze even in z'n anus mogen kijken? Toen ik in detentie zat was er wiet/hash in overvloed. Terwijl doe controle's toch behoorlijk waren.

Dat naar binnen smokkelen is gewoon nauwelijks te voorkomen. Je kan toch niet aan iedere bezoeker vragen of ze even in z'n anus mogen kijken? Toen ik in detentie zat was er wiet/hash in overvloed. Terwijl doe controle's toch behoorlijk waren.

Echt veel moeite om het te voorkomen doen ze ook niet? In die docu geven ze aan dat ze met kennissen die langs komen zelfs een rondleiding mogen geven. Maarja het grootste probleem is niet in de kliniek maar is erna, als ze clean moeten blijven.

hoe raak je verslaafd daaraan man, mijn maag is na 20ml al naar de klote :roflol:

Nasty documentaire.

Ik heb dit nooit gebruikt maar ga je je echt goed voelen als met heroïne?

Hij ziet er continu k*t uit deze goser. Vaag spul dat ghb.

Terug
Naar boven