AndroidHealthClinic

Zeventien jongeren verdacht van verkrachten 13-jarige

die jongens onderwerpen aan een groepsverkrachting of is dit hier al geopperd?

Scaleo zei:
die jongens onderwerpen aan een groepsverkrachting of is dit hier al geopperd?
denk nie dat er mensen voor te vinden zijn die het willen uitvoeren, zoals ik al eerder heb gezegt, lijfstraffen, dat is het enigste dat helpt bij dit uitschot

was pas ook al een keer ,
bleek er later geen kloot van waar te zijn
lopen ook genoeg zieke kindere rond die aandacht tekort komen
als het wel waar is idd ophange

En het trieste van de zaak is dat die gasten op hun 18'de mooi hun strafblad verdwijnt en ze (grotendeels) weer vrij zullen lopen ... Sick society

Krachtpatser zei:
denk nie dat er mensen voor te vinden zijn die het willen uitvoeren, zoals ik al eerder heb gezegt, lijfstraffen, dat is het enigste dat helpt bij dit uitschot
d'r zijn er wel een paar in Amerika... laten ze hun maar veroordelen om zulke misdrijven met zulke inpotente niet anders presterende idoten te doen..

• Topic Starter Topic Starter
BIGTANK zei:
was pas ook al een keer ,
bleek er later geen kloot van waar te zijn
lopen ook genoeg zieke kindere rond die aandacht tekort komen
als het wel waar is idd ophange

Meerdere jongeren die bij die groep van 17 horen hebben al bekend ;) Ophangen die gasten!

Ik hoop dat er bij hun allemaal een groot gezwel in hun pisbuis groeit. :mad:

Gewoon alle 17 in een cel zetten met 30 van de grote n*gers erbij, gordijntjes dicht, en tot morgen. :D

lkkr.. laten verkrahten in het bos en dan paar keer in ze knieen schieten:)
rustig zout erin gooeien en laten liggen zonder eten ;)

het mooiste zou zijn, als t meisje AIDS had.. :cool: (niet voor t meisje, maar voor die jochies)

I hate those guys! Kill Them

Hope zei:
Zieke gebeurtenissen :(
Ben het wel niet met je eens krachtpatser over die lijfstraffen enz, zo kunnen de pedofielen onder de opvoeders hun gangetje gaan hoor, er is daar een film over maar ik ken de naam niet meer. Drie kereltjes die per ongeluk naar een instelling moeten, daar mishandeld en verkracht worden, en jaren later komen ze per toeval die vent weer tegen en knallen ze hem neer. Weet iemand over welke film ik het heb?? Zou hem wel nog een keertje wille zien eigelijk.

Die film heet Sleepers.

Maaruh, zieke shit man...

Ik heb wel een oplossing maar dan ben ik weer een racist, dus laat maar.

gewoon ze bestraffen als pedofielen . en ze chemisch castreren dat is nog de ergste straf ze willen nog wel maar ze kunnen niet meer :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wakaera zei:
En het trieste van de zaak is dat die gasten op hun 18'de mooi hun strafblad verdwijnt en ze (grotendeels) weer vrij zullen lopen ... Sick society

Idd en denk maar nie dat het ooit veranderd hier in nederland met het hele klotebeleid hier.
Het halve kabinet moet een keer verkracht worden volgens mij voordat er uberhaupt wat gebeurd. :mad: :mad: :mad:
Damn wat kan ik daar kwaad om worden als ik dit soort dingen lees

Wel weer lekker typerend he dat het steeds de MArokanen en antilianen zijn :rolleyes:

En kom aub niet met tegenargumenten van dat kunnen net zo goed nederlanders zijn geweest want dan ben je in mijn ogen ook maar simpel

ik vond die van die n*gers wel een goede straf, hebben die ook weer wat te doen...
Maar eerst castratie !!

maar waren het nou marrokanen???

:D

Afmaken...

Terug
Naar boven