casual dreamer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
maxell zei:
dat is niet grappig man , uit deze post merk ik je gebrek aan maturiteit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maxell zei:

denk nie dat er mensen voor te vinden zijn die het willen uitvoeren, zoals ik al eerder heb gezegt, lijfstraffen, dat is het enigste dat helpt bij dit uitschotScaleo zei:die jongens onderwerpen aan een groepsverkrachting of is dit hier al geopperd?
d'r zijn er wel een paar in Amerika... laten ze hun maar veroordelen om zulke misdrijven met zulke inpotente niet anders presterende idoten te doen..Krachtpatser zei:denk nie dat er mensen voor te vinden zijn die het willen uitvoeren, zoals ik al eerder heb gezegt, lijfstraffen, dat is het enigste dat helpt bij dit uitschot
BIGTANK zei:was pas ook al een keer ,
bleek er later geen kloot van waar te zijn
lopen ook genoeg zieke kindere rond die aandacht tekort komen
als het wel waar is idd ophange
Ophangen die gasten!Hope zei:Zieke gebeurtenissen![]()
Ben het wel niet met je eens krachtpatser over die lijfstraffen enz, zo kunnen de pedofielen onder de opvoeders hun gangetje gaan hoor, er is daar een film over maar ik ken de naam niet meer. Drie kereltjes die per ongeluk naar een instelling moeten, daar mishandeld en verkracht worden, en jaren later komen ze per toeval die vent weer tegen en knallen ze hem neer. Weet iemand over welke film ik het heb?? Zou hem wel nog een keertje wille zien eigelijk.
vette film ja!Rob G zei:

Wakaera zei:En het trieste van de zaak is dat die gasten op hun 18'de mooi hun strafblad verdwijnt en ze (grotendeels) weer vrij zullen lopen ... Sick society