AndroidHealthClinic

Zeventien jongeren verdacht van verkrachten 13-jarige

in principe als ze gecastereerd worden kunnen ze nog gewoon coïtus hebben hoor. Alleen kunnen ze niet voor nakomelingen zorgen.
gewoon een heel strak touwtje eromheen binden en ze zo een poosje laten lopen. Of er trancoïtusuelen van maken en ze door een stel homo's stelselmatig laten verkrachten. Laat die gasten maar hetzelfde lot ondergaan als dat ze dat meisje hebben aangedaan. :mad:

Gewoon lijers dat het zijn. Pik eraf is gewoon enigste optie... Trouwens anaal laten vernederen door deze gast zou ook wel een optie zijn. Kijken dat ze penetreren zo leuk vinden.... :D

[Link niet meer beschikbaar]

trouwens link in balk plakken als je die wilt bekijken :D ;) anders doet ie het niet

floris2 zei:
in principe als ze gecastereerd worden kunnen ze nog gewoon coïtus hebben hoor. Alleen kunnen ze niet voor nakomelingen zorgen.

Je ballen maken testosterone aan, volgens mij word je niet eens
geil meer als je gecastereerd word.

Ze kunnen het wel, maar willen dan niet meer :D

The Rock zei:
Veel gekker moet het toch echt niet worden. 17!!! jongens op 1 13-jarig meisje? Verschrikkelijk. Als het mijn dochter was geweest had ik ze 1 voor 1 op gezocht en afgemaakt. Dit is echt té bizar voor woorden.

Inderdaad, flink gaan beulen op dat tuig :mad: :mad: .

Het is natuurlijk leuk hier allemaal straffen gaan bedenken maar ik ben bang dat we uiteindelijk tot de conclusie zullen komen dat het nooit verandert en dat dit soort dingen hierdoor alleen maar vaker zullen voorkomen.

Het is nu 1maal een feit dat onze maatschappij naar de kloten gaat en dat met grote medeverantwoording van de buitenlandse medemens hier van het er niet aangenamer op word.

Ik zeg niet dat alle buitenlanders hier aan meedragen maar het is tog wel de groep allochtone jongeren die voor dit soort daden grotendeels verantwoordelijk is.

Zelda zei:
Ik heb wel een oplossing maar dan ben ik weer een racist, dus laat maar.

hmm.. racist, dat ben je niet hoor als je een maatregel verzint:P, ze zijn gvd in ons land, nl paspoort en dan nog voelen ze zich gediscrimineerd en beginnen ze gelijk te blerren over racisme.
ze moeten niet zo t*ring ouwe h**ren, ze komen in ons land, nou fijn, en dan willen ze ook nog ongestrafd en zonder opmerkingen alles terroriseren.
pleur dan lkkr terug:)

Antillianen en Surinamers idd.

Het maakt vd rest niet uit....iedereen die aan zoiets mee doet is ziek in zn kop en verdient het om afgeknalt te worden.

ariekanarie zei:
Antillianen en Surinamers idd.

Het maakt vd rest niet uit....iedereen die aan zoiets mee doet is ziek in zn kop en verdient het om afgeknalt te worden.

mee eens, of doe dat dan lkkr thuis:S

Terug
Naar boven