XXL Nutrition

Ziek!!! Keelpijn kan niet eten

nawras26

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m77
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,,

Ik ben sinds vrijdag enorm ziek ... Onder andere: hoofdpijn , duizeligheid , Maar het ergste is dat ik extreme keelpijn heb en helemaal als ik wil slikken, nou weten jullie allemaal dat voeding alles is in bb .
Maar het lukt me echt niet om goed te kunnen eten. Ik word helemaal gek want ik wil geen Gram afvallen .... Hebben jullie tips tegen die k*t keelpijn ?? En ook omdat ik nu niet kan trainen .. Denken jullie dat ik achteruit zal gaan???

Alvast bedankt ...

1 gouden tip : zulke keelsnoepjes daarmee kan je ( denk ik ) weer wat eten

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

en ik denk niet dat je achteruit zal gaan als je een dag niks eet... het is niet gelijk het einde van de wereld chef dan eet je morgen weer wat meer :D

en als het een tijdje bezig blijft..

gewoon makkelijke voeding naar binnen werken, kwark , banaantje eventueel geplet:p

ja, zwaar klote, maarja, net als bij elke andere sport: blessures komen voor. Het is jammer, maar als je niks kan eten kan je niks eten. Het zal waarschijnlijk niet zo lang duren, en dan val je ook echt niet zoveel af (of het zit er snel weer aan).
probeer gwn zo veel mogelijk te eten / drinken (mss iets van yoghurt of gwn sapjes of sabbelsnoepjes(dropjes ofzo) of soep oid) en gwn lekker rusten. Als het minder dan een week duurt kan t sowieso niet echt kwaad.

Melk, havermout, caseine en schepijs in de blender. Eerst drink je een glas ijswater leeg. De eerste slok zal pijnlijk zijn maar aan het eind van het glas zal je keel iets verdooft voelen. Daarna maar even die shake opdrinken. Heb zelf ook zoiets gehad, en was op een gegeven moment zo erg dat bij slokje water tranen in mijn ogen sprongen. Het is echt klote, maar dit is nog een van de weinige manieren om wat binnen te krijgen. Als de pijn te erg word schrap je de havermout en neem je meer ijs. succes bro!

• Topic Starter Topic Starter
dankjewel igg voor de tips jongens...
pff dit is zwaaar klote want de volume van je spieren nemen sterk af.
alles lijkt plat nu en ik heb sinds woensdag niet getraind . de keelpijn is te erg om wat te eten..maar omdat ik nu totaal niet actief ben is het toch niet erg om lager in kcal te gaan zitten en wat eiwitten betreft zit ik normaal zo rond de 350-400 gram maar nu ongv 250-300 en kh consumeer ik erg weinig want het is k*t eten denk maar bijv aan boterhammen en havermout met die erge keelpijn......

Misschien heb je zelfs klierkoorts, zeker eens naar de dokter gaan!

• Topic Starter Topic Starter
klierkoorts? het kan best ik weet het niet ik voel me heel licht in me hoofd. ben totaal niet bij de les ik denk dat ik amper 20kg kan drukken momenteel:p. ik hoop echter dat het zo snel mogelijk weg is en als het niet voor woensdag weg is ga ik direct naar de arts. pfff ik heb alles liever dan keelpijn en niet kunnen eten...en omdat ik ook 101 kg weeg heeft me lichaaam flink kcal nodig en veel voeding om alles te behouden ik weet zeker dat ik terug zak naar de 98 ofzo

Laatst bewerkt:
je zal heus geen 3 kg spier kwijtraken, eerder wat vocht etc.

Als je toch die calorieen binnen wilt krijgen probeer dan veel te drinken. Misschien melk of chocomelk ofzo? Beter wat vette troep dan niks. Als je koorts hebt is je metabolisme sowieso al een stuk hoger, alleen daarom verbrand je al veel meer energie en heb je dus eigenlijk ook al meer energie nodig om op je behoefte te komen.

dat je nu plat lijkt komt gwn omdat je tijdje niet trained en je spieren minder doorbloed raken enzo (ze hoeven niet te herstellen enzo). Je zal niet zoveel spier verliezen in een week, beetje vocht en vet wsl. + je hebt spiergeheugen, dus np

Zou wel even naar de doktor gaan. Ik heb het 2 maandjes geleden gehad. Als het niet over gaat na een paar dagen moet je ff een antibiotica kuurtje. Maar probeer dan gewoon je voeding en shit uit shakies en zacht voedsel te halen.

Heel veel beterschap!

Terug
Naar boven