Fitness Seller

Ziek zijn in het openbaar mag niet meer

Niet veralgemenen hé, "de politie".

Yep daarom dat ze één van de meest stresserende jobs doen die er bestaan. Good thinking.

Goed idee. Doen we dat ook even voor al die mensen die ooit es in overtreding zijn. Ow wacht dan mag je iedereen gaan ophangen.

Het is trouwens de pers hé, verhaal blijkt helemaal niet zo te zijn. Voor er nog meer overdreven reacties volgen.

Hallo zoon van een politieagent :rolleyes: hoeveel agentjes je ook kent, je kunt niet ontkennen dat het matennaaiers zijn.

Hallo zoon van een politieagent :rolleyes: hoeveel agentjes je ook kent, je kunt niet ontkennen dat het matennaaiers zijn.
Helaas beste, je zit er naast. Maak er maar hopelijk-toekomstig-politieambtenaar van.
En wat dat matennaaien betreft, het woord zegt het zelf. "Maten" naaien, je vrienden dus. Laten bij de politie collega's nu net elkaar volop steunen.

Helaas beste, je zit er naast. Maak er maar hopelijk-toekomstig-politieambtenaar van.
En wat dat matennaaien betreft, het woord zegt het zelf. "Maten" naaien, je vrienden dus. Laten bij de politie collega's nu net elkaar volop steunen.

Zeggen ze niet altijd dat de politie je beste vriend is dan ?
Ik hoop dat jij later een goede agent word die in kan grijpen als het nodig is en zelden een bekeuring uitschrijft alleen voor dingen wat echt niet kan.

Een echte vent wordt geen agent.

Ik hoop dat jij later een goede agent word die in kan grijpen als het nodig is en zelden een bekeuring uitschrijft alleen voor dingen wat echt niet kan.
Dat is de politie ook, maar de goede dingen die men doet ziet de gemiddelde burger helaas niet (vaak). Kritiek geven is veel makkelijker natuurlijk.
En dank je, ik hoop het ook. Wat die bekeuringen betreffen zal ik één ding zeggen: heus niet alle overtredingen worden vastgesteld of een pv voor geschreven. Dan zou men als agent bezig blijven.

Een echte vent wordt geen agent.
Leuk rijmpje. :thumbup:

niet de mijne ;)

Heel leuk, en nog leuker is dat het nog waar is ook

Er zijn heel wat mensen ( dit komt rechtstreeks uit de mond van iemand die ik ken van bij de BOB) die criminelen opppakken, maar ze veel erger voordoen aan de onderzoekrechter om te laten zien dat ze een ''grote'' man hebben opgepakt.
En veel agenten zijn corrupt...

En het is bij deze toch weeral eens bewezen hoe dat die agenten toch ook zomaar boetes geven...
Maar hej, ik heb niets tegen deze mensen hoor, ze moeten er ook zijn

wanneer word je nu "onwel" als je kebab gevreten hebt?
na het zuipen dus

maar dat vermeld de lieve journalist niet..

niet de mijne ;)

Heel leuk, en nog leuker is dat het nog waar is ook
Yep daarom draaien ze ook zo'n onregelmatige uren, shifts van 12 tot 16 uur waarbij er nogal vaak maar weinig tijd is om iets te eten, kritiek van iedereen etc.
Er zijn heel wat mensen ( dit komt rechtstreeks uit de mond van iemand die ik ken van bij de BOB) die criminelen opppakken, maar ze veel erger voordoen aan de onderzoekrechter om te laten zien dat ze een ''grote'' man hebben opgepakt.
En veel agenten zijn corrupt...
Even mierennken, maar de BOB bestaat sinds de politiehervorming niet meer. :p Voor de rest ga ik op die man zijn uitspraak niet in. En van waar je dat corrupt-gedeelte haalt, geen idee.
En het is bij deze toch weeral eens bewezen hoe dat die agenten toch ook zomaar boetes geven...
Maar hej, ik heb niets tegen deze mensen hoor, ze moeten er ook zijn
Zoals ik al zei, van het verhaal op zich klopt niet veel.

Shifts van 12 tot 16u, moet wel heel zwaar zijn :eek: 4 uur achter elkaar???

:roflol: :roflol:

Verhaal is van een paar jaar geleden toen ik nog voetbalde, onze keeper....

wa een ****ing onzin die gaste zijn egt nergens goed voor zekker nie genoeg bekeuring uitgeschreve di jaar en nu ff vlug inhale:S

Leuven is gewoon een k*tstad, dat is de enige juiste conclusie hieruit. Het wordt keer op keer bevestigd.

Shifts van 12 tot 16u, moet wel heel zwaar zijn :eek: 4 uur achter elkaar???

:roflol: :roflol:

Verhaal is van een paar jaar geleden toen ik nog voetbalde, onze keeper....
Sterf. :D
wa een ****ing onzin die gaste zijn egt nergens goed voor zekker nie genoeg bekeuring uitgeschreve di jaar en nu ff vlug inhale:S
Hoi, lees je wel even alle replies.
Leuven is gewoon een k*tstad, dat is de enige juiste conclusie hieruit. Het wordt keer op keer bevestigd.
Dàt kan natuurlijk ook. :roflol:

Wat klopt er niet aan en wat weet jij ervan
Dat het niet het hele verhaal is en het helemaal anders is dan wat men in de pers schrijft. Verdere details heb ik er ook niet over en moet ik ook niet weten. Als ik dit hoor van iemand die in de betreffende zone als politie-inspecteur werkt, weet ik genoeg.

Dat de pers niet altijd even juist is weet iedereen, maar of het helemaal anders is weet je dus ook niet. Ook maar van horen zeggen blijkbaar.
:duh:
Blijkbaar is het stuk dat je quote ook het enige dat je gelezen hebt. Zie niet in waarom noch ik noch de persoon van wie ik het heb erover zou liegen, maar goed.

• Topic Starter Topic Starter
:duh:
Blijkbaar is het stuk dat je quote ook het enige dat je gelezen hebt.
Blijkbaar? Dat blijkt helemaal nergens uit. Je hebt het toch van horen zeggen? Iemand heeft het jou gezegd en jij hebt het gehoord.

Zie niet in waarom noch ik noch de persoon van wie ik het heb erover zou liegen, maar goed.
En ik zie niet in dat ik de pers in vraag moet stellen maar geloven wat iemand zegt tegen jou wat jij dan weer op een internetforum vertelt.

Ik wil best geloven dat wat de pers schrijft niet correct is, maar verwacht niet dat ik jou informatie betrouwbaarder vind.

Blijkbaar? Dat blijkt helemaal nergens uit. Je hebt het toch van horen zeggen? Iemand heeft het jou gezegd en jij hebt het gehoord.

En ik zie niet in dat ik de pers in vraag moet stellen maar geloven wat iemand zegt tegen jou wat jij dan weer op een internetforum vertelt.

Ik wil best geloven dat wat de pers schrijft niet correct is, maar verwacht niet dat ik jou informatie betrouwbaarder vind.
Moet je zelf weten uiteraard. Ik heb het trouwens ook van "iemand" die ik via een internetforum ken. -2 betrouwbaarheid zeker? :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Moet je zelf weten uiteraard. Ik heb het trouwens ook van "iemand" die ik via een internetforum ken. -2 betrouwbaarheid zeker? :thumbup:
Jup, maar -2 is nog zo slecht niet. Ik had het verhaal oorspronkelijk van het VTM nieuws, en das al -12 of zo.

Terug
Naar boven