XXL Nutrition

Ziek zijn in het openbaar mag niet meer

in Leuven hebben ze nogal veel overlast van dronken studenten
van daar die wetgeving waarschijnlek

maar als deze man geen sporen van dronkenschap vertoonde snap ik het niet goed

dat ze zich is bezig houden met de echte criminelen aan te pakken :mad:

Ach, die gozer had ook gewoon z'n kots moeten inslikken...Kotsen op straat is echt faux pas, vooral als er slietjes kebab inzitten. Na verloop van tijd gaat dat aankoeken en zo stinken...bah...
Hup agent! En vergeet je donuts niet!

j/k :D

in Leuven hebben ze nogal veel overlast van dronken studenten
van daar die wetgeving waarschijnlek

maar als deze man geen sporen van dronkenschap vertoonde snap ik het niet goed

dat ze zich is bezig houden met de echte criminelen aan te pakken :mad:
Politie doet enkel de vaststellingen hoor. Als ze niks zou doen, zou het ook iets zijn. Zoals je zegt, met al die dronken studenten zullen er wel vaak staan kotsen ook.
En die boete wordt opgelegd door een ambtenaar van de stad, dus daar kan je de politie al niet de schuldige voor noemen.

het verbaasd mij dat deze ongein zich niet in nederland voor deed!

Politie doet enkel de vaststellingen hoor. Als ze niks zou doen, zou het ook iets zijn. Zoals je zegt, met al die dronken studenten zullen er wel vaak staan kotsen ook.
En die boete wordt opgelegd door een ambtenaar van de stad, dus daar kan je de politie al niet de schuldige voor noemen.

het is toch de politie die het verbaal opmaakt voor de ambtenaar van de stad?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zeg ik altijd :D

het is toch de politie die het verbaal opmaakt voor de ambtenaar van de stad?
Klopt, maar:
- We weten niet wat hier in staat.
- De ambtenaar kan nog altijd de boel gewoon seponeren.

Ik zeg gewoon maar dat zeker niet alles in dat nieuwsbericht staat. Van de politie ga je iig niks te weten komen, beroepsgeheim enzo. Maar als je door dit soort berichten je een bepaald beeld van de politie gaat vormen, waarschijnlijk negatief... moet je ook maar eens nadenken waardoor de maatschappij zo naar de *** lijkt te gaan soms. :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zeg ik altijd :D
Mmmm donuts... :thumbup:

Tuurlijk is het langs ene zijde rot dat je daar een boete voor krijgt ...
Maar nog rotter is dat iemand 5 minuten later met zijn nagelnieuwe schoenen
in een plas half verteerd kebabje staat ... of dat jij op je voorgevel lekker kots kunt
afschuren... en dat dat plasje, spetters de dag erop uren in de wind stinkt...

Tsja ... als je echt de lopende diarree krijgt plots, schijt je toch ook niet op straat hé

En wat dat matennaaien betreft, het woord zegt het zelf. "Maten" naaien, je vrienden dus. Laten bij de politie collega's nu net elkaar volop steunen.

Ja, jij hebt makkelijk praten. Jij bent blank. Volgens El Spier is het daar allemaal niet zo vriendelijk geregeld. :D

Wat die bekeuringen betreffen zal ik één ding zeggen: heus niet alle overtredingen worden vastgesteld of een pv voor geschreven. Dan zou men als agent bezig blijven.

Inderdaad. Dan zouden ze ook collega's moeten beboeten. Een vriend van me is stratenmaker, en is eind vorig jaar ergens voor gearresteerd geweest. Belt die zelfde agent die hem gearresteerd heeft hem een maand geleden op om te komen zwartwerken.

Te grappig voor woorden eigenlijk hé. :D

Inderdaad. Dan zouden ze ook collega's moeten beboeten. Een vriend van me is stratenmaker, en is eind vorig jaar ergens voor gearresteerd geweest. Belt die zelfde agent die hem gearresteerd heeft hem een maand geleden op om te komen zwartwerken.

Te grappig voor woorden eigenlijk hé. :D
Te triest eigenlijk, zo iemand mogen ze onmiddelijk buitengooien. Het zijn net dit soort mensen die er voor zorgen dat de politie een slechte naam krijgt. Maar rotte appels heb je uiteraard overal...
En collega's worden wel beboet hoor. Dienstvoertuigen worden bv. ook geflitst. Iedereen gelijk voor de wet wat dat betreft.

Te triest eigenlijk, zo iemand mogen ze onmiddelijk buitengooien. Het zijn net dit soort mensen die er voor zorgen dat de politie een slechte naam krijgt. Maar rotte appels heb je uiteraard overal...

Als je iedereen zou moeten ontslagen die zich niet altijd aan de regels houdt, dan blijven er volgens mij weinig mensen over bij de politie. ;)

Als je iedereen zou moeten ontslagen die zich niet altijd aan de regels houdt, dan blijven er volgens mij weinig mensen over bij de politie. ;)
Zeg ik ook niet. Want het aantal politieambtenaren/agenten die bv. geflitst worden zal procentueel gezien niet veel lager liggen tegenover de rest van de bevolking. Te snel rijden kan altijd, niemand is perfect. Maar die boetes betalen ze gewoon, gezien oa. de gevolgen bij het niet betalen. :)
Wat dat zwartwerken betreft, ga je als agent toch ook niet zomaar iemand laten begaan wanneer je zoiets merkt. + dat je bewust! belastingen gaat ontduiken, laten die belastingen nu net voor je werkgever zijn... nl. de staat. En sta je dan eigenlijk wel achter je eigen job. ;)
Wat ik trouwens vaak hoor is dat je in dit soort gevallen niet te veel sympathie meer moet verwachten van je collega's wanneer zij zoiets te weten komen. :)

Schuld van de moslims.

Wat dat zwartwerken betreft, ga je als agent toch ook niet zomaar iemand laten begaan wanneer je zoiets merkt. + dat je bewust! belastingen gaat ontduiken, laten die belastingen nu net voor je werkgever zijn... nl. de staat. En sta je dan eigenlijk wel achter je eigen job. ;)

Misschien vindt die agent wel dat hij al genoeg aan belastingen moet betalen per maand ?

Wat ik trouwens vaak hoor is dat je in dit soort gevallen niet te veel sympathie meer moet verwachten van je collega's wanneer zij zoiets te weten komen. :)

Als je ziet dat ze zelf collega's trouw blijven die echt te ver gaan(bv. die agent die allemaal bejaarden afging om te slijmen en allemaal klusjes te doen inruil voor de erfenis, zodra ie wist dat er niks te halen viel was ie weer weg), dan denk ik dat het allemaal wel meevalt.

Ik zei toch die kebabs zijn niet gezond :D

Terug
Naar boven