XXL Nutrition

Ziek zijn in het openbaar mag niet meer

Misschien vindt die agent wel dat hij al genoeg aan belastingen moet betalen per maand ?

Als je ziet dat ze zelf collega's trouw blijven die echt te ver gaan(bv. die agent die allemaal bejaarden afging om te slijmen en allemaal klusjes te doen inruil voor de erfenis, zodra ie wist dat er niks te halen viel was ie weer weg), dan denk ik dat het allemaal wel meevalt.
Weer zo'n typische rotte appel. Maar zit net te denken, waarschijnlijk was ik wat kort door de bocht. Het zal ook wel van zone tot zone afhangen. :)

Zelfs als je in openbaar kotst omdat je teveel hebt gedronken, moet je geen boete krijgen.

Ik heb een aantal jaren geleden onwijs veel gedronken en na stappen ging ik een busje die naast de stoep stond helemaal onder kotsen. Als je moet kotsen ga je op dat moment niet druk maken over een boete.

Zelfs als je in openbaar kotst omdat je teveel hebt gedronken, moet je geen boete krijgen.

Ik heb een aantal jaren geleden onwijs veel gedronken en na stappen ging ik een busje die naast de stoep stond helemaal onder kotsen. Als je moet kotsen ga je op dat moment niet druk maken over een boete.
Tot het jouw busje is en jij het in zo'n staat terugvindt, dan is de wereld zeker te klein. :')

Je krijgt zelfs voor minder nog een boete. M'n broertje heeft het ooit eens voor elkaar gekregen om in een zatte bui te gaan pitten op een veldje. (hij moest dronken zo'n 8 km fietsen, en na een km of 4 had ie het wel gezien)

Had de politie hem midden in de nacht gevonden en kreeg ie een mooie bekeuring.

Gelukkig drink ik niet! :D

Hetzelfde geval met een kapot licht toch, dit kan plots gebeuren en ook dan kan je beboet worden als die patrouille je op dat moment tegenkomt.
Het is overmacht en kan je niets aan doen. Ipv te beboeten gewoon de opmerking krijgen en 3 dagen de tijd krijgen om het te laten vervangen en te laten zien.

Terug
Naar boven