Ik heb nu 2 jaar lang rond de 4x per week, gesport in de sportschool.
Hierbij pakte ik ook creatine en weightgainers en at rond de 8x per dag.
Maar nu ben ik een tijdje gestopt, omdat ik geen resultaten zag.
Eergister werd ik echter ziek, als ik bewoog ging ik al gelijk over me nek.
Vandaag dacht ik, ik ga toch maar even langs bij de doktor.
Eenmaal bij de doktor vertel ik mijn klachten, die ik ook al langer heb.
Ik werd gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis, om bloed te laten prikken en rontgen foto's te laten maak.
De doctor vertelde me dat ik een schildklierafwijking heb, en waarschijnlijk ook bloedarmoede.
Hierdoor heb ik ook echt ondergewicht gekregen.
Ik ben ook heel erg afgevallen de laatste tijd tot nu zelf 57 kilo, en ik ben rond de 1,78m.
Hier op het forum werd ook gezegt dat ik er voor moest gaan, dit deed ik ook, en ik vond het al die tijd maar raar dat ik ook helemaal niks aankwam.
Veel mensen uit me persoonlijke omgeving (en zelfs de doctor vroeg) of ik geen lintworm had, omdat ik de heledag door eet.
Ik wou weten of er hier meer mensen op het forum zijn die deze kwalen ook hebben en over progressie...
Hierbij pakte ik ook creatine en weightgainers en at rond de 8x per dag.
Maar nu ben ik een tijdje gestopt, omdat ik geen resultaten zag.
Eergister werd ik echter ziek, als ik bewoog ging ik al gelijk over me nek.
Vandaag dacht ik, ik ga toch maar even langs bij de doktor.
Eenmaal bij de doktor vertel ik mijn klachten, die ik ook al langer heb.
Ik werd gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis, om bloed te laten prikken en rontgen foto's te laten maak.
De doctor vertelde me dat ik een schildklierafwijking heb, en waarschijnlijk ook bloedarmoede.
Hierdoor heb ik ook echt ondergewicht gekregen.
Ik ben ook heel erg afgevallen de laatste tijd tot nu zelf 57 kilo, en ik ben rond de 1,78m.
Hier op het forum werd ook gezegt dat ik er voor moest gaan, dit deed ik ook, en ik vond het al die tijd maar raar dat ik ook helemaal niks aankwam.
Veel mensen uit me persoonlijke omgeving (en zelfs de doctor vroeg) of ik geen lintworm had, omdat ik de heledag door eet.
Ik wou weten of er hier meer mensen op het forum zijn die deze kwalen ook hebben en over progressie...

Ben verder 185 bij 59 kilo.
Nu alleen nog hopen dat ik er snel vanaf kom, of er eigenlijk van af kom