AndroidHealthClinic

Zijn elke zaterdag 8 glazen bier slecht voor je resultaten?

that reply is gayer than sucking of a pony

wat word ik moe van reacties in de zin van:

'that shit is gayer than (omschrijving)''

serieus, probeer het eens over een andere boeg te gooien, dit soort zogenaamd grappige opmerkingen worden echt cliché.

serieus, probeer het eens over een andere boeg te gooien, dit soort zogenaamd grappige opmerkingen worden echt cliché.

normaal zegk zoiets niet hoor bro ;) is maar omdat delgay dat altijd zegt... :D

gewoon lekker door gaan man, schijt aan. je bent jong en je wil wat! haha
gewoon lekker doorzuipen en de andere dagen je vol frete met goed eten en je kont eraf squatten

gewoon lekker door gaan man, schijt aan. je bent jong en je wil wat! haha gewoon lekker doorzuipen en de andere dagen je vol frete met goed eten en je kont eraf squatten

Van squatten heb ik een dikkere kont gekregen :(

that shit is gayer than ''edwin1987''

maakt geen fl**ker uit, al dat gelul van alchohol breekt af, ik zuip elke dag jou porsie weg, so what!
Ik geloof dat ik armen als kanonnen heb! en daar kan geen pisje tegen op :D hoor.
Van bier wordt je een vent, en van melk een p*ssy:p

Je herstelt er voornamelijk trager van.
Beter is wat wodka drinken ofzo. Van bier wordt je dikker

precies!! en aangezien je toch niet dikker wilt worden, is het misschien beter om een grammetje coke of een paar kletsers op een avond doorheen te jagen.
is goedkoper... en je valt tegelijkertijd af....nou, wat wil je nog meer?

Haha ok "muay thai J" haha wat een naam, moeten wij nou denken dat je kunt vechten hahahaha

Epic self owning.

ok "del" + "guy"

ik heb nederlands titel op me naam thaiboksen uit 2001. dat doet er niet egt aan toe maar wil alleen zeggen dat er meer figuren als my lopen en die niet bang zyn en goed kenne vechten die jou wel pijn kennen doen. en dat moet je voorkomen en mensen in hun waarde laten

en als je denkt dat je mij kan hebben ... je zal niet de eerste zyn die gaat huilen en zeker niet de laatste.

ik zie je van de week als je een egte man bent
ik hoef geen ruzie hoor ik mag ook niet zomaar ruzie maken maar jy wilt zomaar ruzie met my zonder dat ik jou iets fouts heb aangedaan...
maargoed als je iets tegen me heb? je bent welkom

amsterdam sloterdijk afslag nemen en dan vrvagen naar mejiro gym.
daar train kom gerust langs en we zien wie grappig is meneer

ik verw8 jou ! maandag half 9 ben ik weer en dat is elke dag zo behalve zondags.
dus kom langs en we gaan testen die de ballen heeft.

Terug
Naar boven